Kovat vatsakivut

Anonyymi

Pari viikkoa on siis jatkunut sellainen ongelma, että aina johonkin aikaan päivästä tulee tunne, että on pakko päästä pitkälleen. Alkaa heikottaa ja hetken päästä alkaa niin valtavat vatsakivut, että ei tee mieli edes hengittää tai pitää silmiä auki. Kipu tuntuu navan kohdalla ja säteilee satunnaisiin paikkoihin keskivartalolla. Joitakin oireita on päänsärky, hiotus ja oksetus. Tuntuu siis kuin navan kohdalla olisi joku pallo tms. joka kylkeä vaihtaessa vain pyörii ympäri vatsaa. Joskus kipu säteilee ylävatsalle ja toisinaan selkäpuolellekkin. Yleensä tämä menee ohi ajan kanssa, mutta tuskat on niin kovat, että olen huolissani. Muuna aikana ei sitten olekaan mitään ongelmaa ja on aivan terve normaali olo ja siksi tuntuukin tyhmältä mennä lääkäriin asian takia.

Viimeisimmän "kipukohtauksen" jäljiltä vatsa ja koko keskivartalo on tuntunut jotenkin jännittyneeltä, mutta vatsa ei tunnu kireältä kun sormilla painelee. Turvonnut olo on silti.

Olen kuitenkin päättänyt mennä varmuuden vuoksi lääkäriin. Tulin tänne kyselemään, että onko hyviä arvauksia, mitä tämä voisi olla? Olen perusterve N22. 170cm/64kg. Syön aivan tavallista ruokaa, en noudata mitään tiettyä ruokavaliota tai ideologiaa ruoan suhteen. Arkeni ei ole lähiaikoina mitenkään muuttunut normaalista ruoka-aikojen tai syömisien suhteen ollenkaan.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Napatyrä ?

    • Anonyymi

      Sappi ?

      • Anonyymi

        Tuli sama mieleen, sappikivet aiheuttavat kovaa kipua ja ovat yleisiä.


    • Anonyymi

      Miten voit, oletko saanut tietää jotain,
      kysyy samantapaisia kipuiluja kokeva
      ja ihmettelevä.

    • Anonyymi

      Mulla sama juttu. Lääkärissä kävin ja sain lähetteen ultraan. Sanoi, että sappivaivoilta kuulostaa.

      Googlettelin ja löysin ohjeet luonnonmukaiseen hoitoon. Vaikutti sen verran simppeliltä, eikä maksakaan juuri mitään, että päätin kokeilla. Tuloksena pöntössä oli vihreitä kikkareita, eli taisi toimia niin kuin pitikin. Nyt olen pari päivää syönyt normaalisti, eikä ainakaan vielä ole kipukohtausta tullut. Käyn kuitenkin vielä siellä ultrassakin. Ei minulle ainakaan haittaa tullut. Tässä linkki ohjeeseen jos joku haluaa kokeilla.
      http://jere.pohjankoski.fi/blogi/?p=563

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe