Näyttäisi aidosti sile, että Sinkut-palstalle kirjoitelee joku henkilö joka tekee työtä joko Allerin palkkaamana tai Allerin vapaaehtoistyöntekijänä.
Allerilla on tiedossa työntekijänsä/talkootyöntekijänsä rekattu nikki, mutta heillä ei ole ilmeisesti tiedossa että kirjoittaja piikittää täällä muita kirjoittajia myös mustalla nikillä.
Ilmiannot käsitellään käsittääkseni yhteistyönä, eli kukaan ylläpidosta/moderoinnista ei poista viestejä yksinään. Oletukseni on, että kun tuo ylläpidon/moderoinnin työntekijä saa riittävästi ilmiantoja vittuiluistaan, niin esimiehet alkavat miettimään että ehkä rekrytointi on mennyt pieleen.
Voitte valita ilmiannon syyksi "jokin muu", ja kirjoittaa syyksi vittuilu. Mielestäni kaikista vittuiluviesteistä tulisi tehdä ilmianto.
Tehkää ilmiantoja palstavakkarien vittuiluviesteistä
115
52
Vastaukset
Älkääkä vastatko vittuiluviesteihin sanallakaan.
"Näyttäisi aidosti sile, että Sinkut-palstalle kirjoitelee joku henkilö joka tekee työtä joko Allerin palkkaamana tai Allerin vapaaehtoistyöntekijänä."
Etkös se juurikin sinä ollut joka ne vapaaehtoistyöntekijäoikeudet sai silloin kun aioit "siivota" palstan tasoteorioista? sehän on kieltämättä onnistunutkin mutta kaikki muu kaaos jonka olet luonut on ikävä lieveilmiö josta sitten joutuu muutkin kärsimään. Minuakin on epäilty kytköksistä joita ei ole niin ei ole kivin mukavaa semmoinen.Jos sinulla on syytä olettaa että minä olen tuo avauksessa mainittu henkilö, niin laita ilmiantoja vittuiluviesteistäni. Nähdään sitten kuka lähtee palstalta kuin hauki rantavedestä.
Iku-Turso kirjoitti:
Jos sinulla on syytä olettaa että minä olen tuo avauksessa mainittu henkilö, niin laita ilmiantoja vittuiluviesteistäni. Nähdään sitten kuka lähtee palstalta kuin hauki rantavedestä.
Oliko tuo uhkaus? No minulla ei ole siitä varmaa tietoa mutta olen käsittänyt että viimeisimmän kuohunnan aikaan joku jolla pääsy ip-osoitteisiin heitellyt puskista kaikenlaista. En todellakaan voi tietää kuka se on mutta muistelisin että sinä joskus mainitsit oikeudet saaneesi? voin toki muistaa väärinkin ja kun ottaa huomioon millaista tämä touhu täällä on niin melkeinpä mikä tahansa/kuka tahansa voi olla syyllinen. Joskus aikoinaan yksi tuttu oli yhden automerkkipalstan sefuna ja hänelle tosiaan näkyi iipeet ja pystyi poistelemaan viestejä mielensä mukaan, sanoi poistavansa kaikki kommentit/ketjut joista ei tykkää.
Harmaaritari kirjoitti:
Oliko tuo uhkaus? No minulla ei ole siitä varmaa tietoa mutta olen käsittänyt että viimeisimmän kuohunnan aikaan joku jolla pääsy ip-osoitteisiin heitellyt puskista kaikenlaista. En todellakaan voi tietää kuka se on mutta muistelisin että sinä joskus mainitsit oikeudet saaneesi? voin toki muistaa väärinkin ja kun ottaa huomioon millaista tämä touhu täällä on niin melkeinpä mikä tahansa/kuka tahansa voi olla syyllinen. Joskus aikoinaan yksi tuttu oli yhden automerkkipalstan sefuna ja hänelle tosiaan näkyi iipeet ja pystyi poistelemaan viestejä mielensä mukaan, sanoi poistavansa kaikki kommentit/ketjut joista ei tykkää.
En ryhdy spekuloimaan sillä kuka tuo henkilö on, ja mitä hän näkee viesteistä, mutta kehoitan ilmiantamaan vittuiluviestit.
- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
En ryhdy spekuloimaan sillä kuka tuo henkilö on, ja mitä hän näkee viesteistä, mutta kehoitan ilmiantamaan vittuiluviestit.
Linerhän täällä on ainoa joka vittuilee kaikille. On joko erityisen vittumainen akka tai sitten tarkoittamasi työkseen vittuilija?
Anonyymi kirjoitti:
Linerhän täällä on ainoa joka vittuilee kaikille. On joko erityisen vittumainen akka tai sitten tarkoittamasi työkseen vittuilija?
Nyt kun mainitsit, niin muistelen itsekin törmänneeni viesteihin joissa nimeämäsi kommentoija vittuilee muille kommentoijille. Ikävä tapa hänellä.
- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Nyt kun mainitsit, niin muistelen itsekin törmänneeni viesteihin joissa nimeämäsi kommentoija vittuilee muille kommentoijille. Ikävä tapa hänellä.
Liner hakee vain huomiota mitä ei palstan ulkopuolella saa. Täällä on helppo rääppiä ja esittää kovaa tyttöä.
Iku-Turso kirjoitti:
No minä tiedän sen näkyvyyden kun se jannu silloin aikoinaan näytti että iipeet näkyy seriffiille. Tuossa ilmianatamisessakin vaan se ongelmallista että mahtanevatko ylläpidosta juurikaan alkaa puuttumaan sefun toimintaan jos sellainen täällä on kun on tavallaan niiden kollega.
Anonyymi kirjoitti:
Liner hakee vain huomiota mitä ei palstan ulkopuolella saa. Täällä on helppo rääppiä ja esittää kovaa tyttöä.
En ryhdy spekuloimaan asioilla joita en tiedä, mutta kehoitan kaikkia ilmiantamaan KAIKKIEN NIKKIEN vittuiluviestit (ml. Liner).
Harmaaritari kirjoitti:
No minä tiedän sen näkyvyyden kun se jannu silloin aikoinaan näytti että iipeet näkyy seriffiille. Tuossa ilmianatamisessakin vaan se ongelmallista että mahtanevatko ylläpidosta juurikaan alkaa puuttumaan sefun toimintaan jos sellainen täällä on kun on tavallaan niiden kollega.
Ei vastailla vittuiluviesteihin vaan ilmiannetaan ne. Katsotaan kuinka käy.
Iku-Turso kirjoitti:
Ei vastailla vittuiluviesteihin vaan ilmiannetaan ne. Katsotaan kuinka käy.
Luulen ettei käy kuinkaan jos vittuilija on sefu tai sen suojeluksessa. Se tuttu mulle silloin naureskeli että poistaa surutta sitä omaa automerkkiä moittivat ketjut/kommentit eikä sille kukaan mitään mahtanut. Varmaan siitäkin tehtiin ilmoituksia ylläpidolle mutta ei niillä kai ollut mitään vaikutusta.
Harmaaritari kirjoitti:
Luulen ettei käy kuinkaan jos vittuilija on sefu tai sen suojeluksessa. Se tuttu mulle silloin naureskeli että poistaa surutta sitä omaa automerkkiä moittivat ketjut/kommentit eikä sille kukaan mitään mahtanut. Varmaan siitäkin tehtiin ilmoituksia ylläpidolle mutta ei niillä kai ollut mitään vaikutusta.
Katellaaan.
Koskaan ei kannata luovuttaa ilman taistelua. Kyllähän mullekin taidettiin naureskella kun kävin taistoon tasoteoretisointia vastaan, mutta miten kävi? Hyvinhän siinä kävi.
Harmiskin oli palstan vihatuimpia ätmejä, tätänykyä olet maineestasi hyvin tarkka naistenmies.Iku-Turso kirjoitti:
Katellaaan.
Koskaan ei kannata luovuttaa ilman taistelua. Kyllähän mullekin taidettiin naureskella kun kävin taistoon tasoteoretisointia vastaan, mutta miten kävi? Hyvinhän siinä kävi.
Harmiskin oli palstan vihatuimpia ätmejä, tätänykyä olet maineestasi hyvin tarkka naistenmies.Joo, kaikki kyllästyi sun jankkaukseen :D
Harmistan taas on aina ollut oma mukava itsensä, palstan naiset ehkä on onnistuneet vähän pyöristämään nurkkia :DHarmaaritari kirjoitti:
Joo, kaikki kyllästyi sun jankkaukseen :D
Harmistan taas on aina ollut oma mukava itsensä, palstan naiset ehkä on onnistuneet vähän pyöristämään nurkkia :DKiva kuulla että sulla on pyrkyä hyvyyteen. Se kuitenkin kantaa pidemmälle kuin ilkeilyt joita harrastit aikoinaan.
Tuli mieleeni että joku puska väitti sinua aikoinaan Lineriksi. Spekulaatioita on aina ollut, ja se niistä.Iku-Turso kirjoitti:
Kiva kuulla että sulla on pyrkyä hyvyyteen. Se kuitenkin kantaa pidemmälle kuin ilkeilyt joita harrastit aikoinaan.
Tuli mieleeni että joku puska väitti sinua aikoinaan Lineriksi. Spekulaatioita on aina ollut, ja se niistä.Joo, no tuo kyllä kai aikalailla totta vaikken minä ihan aiheetta ole ilkeillyt, naisten moraalitaso on Suomessa surkea.
joo, spekulaatioita piisaa, se minua siinä surettaa että ihan hyvät ihmiset sitten alkaa epäilemään sitten jo vähän liikaakin toisiaan kun trollit saaneet hämmennyksiin.- Anonyymi
Kiva että kaverukset tulee toimeen samalla hiekkalaatikolla.
Mukava kotipesä teillä, sinkkunaisten kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli myös liner mieleen..
- Anonyymi
Mua ainaki vituttaa enemmän noi sadat ja tuhannet spämmit, joita tulee koko ajan lisää.
- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Ilmiantele sinä niitä.
niitä tulee parisataa per päivä...
Anonyymi kirjoitti:
niitä tulee parisataa per päivä...
Siinä on työsarkaa. Minä voin ilmiantaa vaikka sen joka tulee Sinkut-palstalle.
- Anonyymi
Todennäköisesti spämmääjällä vaihtuu ip koko ajan, joten ei sitä voi lopettaa. Loppuu vasta kun spämmääjä kyllästyy. Ilmoittelu ei paljoa auta.
Ei ole kyllä ikinä haitannut itseä kenenkään v*ttuilut anonyymilla keskustelupalstalla. Eli en koskaan ilmoitellut niitä Miehen Logiikassakaan, vaikka olis ollut koko etusivu täynnä y.b on sitä ja y.b on tätä -aloituksia. Koska ei mun nimi ole yksinkertainen.blondi eikä täällä v*ttuilu haittaa mun elämää millään lailla. En ilmoittanut edes silloin, kun joku tyyppi, jopa täällä, jossa harvoin käyn, alkoi nimitellä mua Obelix-vartaloiseksi palsta-ätmiksi, joidenkin kirjoitusteni perusteella. Minusta se oli lähinnä hupaisaa.
Ymmärrän, että kaikki eivät ota palstaa yhtä kevyesti kuin itse, mutta tuo poistelumania on hassua, eikä aja kenenkään asiaa. V*ttuiluahan voi jonkun mielestä olla kaikki, missä ollaan eri mieltä. Millaista keskustelua tällaisilla palstoilla voisi syntyä, jos kaikki komppaisivat toisiaan? Ainakin se olisi kovin tylsää.- Anonyymi
Mikä lasketaan vittuiluksi, se on kyllä melkoisen epäselvää. Ei kai sitä voi ilmoitella kaikista, jotka kirjoittavat itselle epämieluisia mielipiteitä? Aika lapsellista sellainen.
- Anonyymi
Puhutte kaiken aikaa modeista, mut jos tää seuraaja on olemassa, niin voi se olla omistajajäsenkin, niillekin annetaan oikeuksia ja modet ei varmaan aina tiedä sitä. Sitä en tiiä paljonko näitä jäseniä on. Mulle vihjailtiin heistä.
Omistajajäsenyys on kasvava trendi. S-ryhmällä voi olla jo yli miljoona omistajajäsentä, eikä Allerkaan ole mikään nakkikioski.
- Anonyymi
Minä kirjoittelen sinä puhut.
Toivottavasti kukaan ei näe sinua, itseksesi puhuessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kirjoittelen sinä puhut.
Toivottavasti kukaan ei näe sinua, itseksesi puhuessa.Pitääkö tämä ottaa uhkauksena vai mikä on tarkoituksesi?
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö tämä ottaa uhkauksena vai mikä on tarkoituksesi?
Liner on herttainen luppana kun vain käsittelee oikein :D
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Liner on herttainen luppana kun vain käsittelee oikein :D
NONNI! Siinäs kuulitte!! 😌😊😇
xLiner 😈
Emmä jaksa, enkä jaksa olla enää vakkarikaan. Käyn kun jaksan ja oon pois, kun en jaksa tänne tulla..
https://images.pexels.com/photos/821748/pexels-photo-821748.jpeg?auto=compress&cs=tinysrgb&dpr=1&w=500
Tässä on ne kasvot, jotka oli mulla profiilissa, kun matkin sun kirjoitustyyliä. :)
Mukavaa syksyä kullekin taholle.Vilkaisin eilen palstaa, siellä oli sun viesti palstaämmistä, eli minusta ja Harmiksesta.... liekö olit kännissä tai vst?
Siitäkö pitäis tehdä ilmoitus? Sekin vissiin jo poistunut...
Pitäiskö sun Pertsa ottaa oikeasti vähän siimaa tähän palstailuun? Mäkin oon ottanut. Voin käydä lukemassa joskus, mutta jätän kommentoimatta, kun ei yksinkertaisesti ole mitään hyvää annettavaa enää.
Ehkä tää kaikki sonta juuri johtuu siitä, että täällä on minut mukaanlukien liian addiktoituneita palstaajia? Sit alkaa ihme ajojahdit....
Keksi muuta tekemistä ja anna olla....oikeesti.- Anonyymi
Järkevä kommentti.
Luuletko että addiktoituneet ottavat opiksi?
Ehkä loppuu kun saavat naisen luonnossa.
Vaikkapa tapaavat kiinnostavan naisen tätä kautta.
Komeille miehille kommeita naisia. - Anonyymi
No siinä oli asiaa. Vielä joku järkevä löytyy. Nim.merkki Dissen kommentit ja perustelut lukee mielellään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siinä oli asiaa. Vielä joku järkevä löytyy. Nim.merkki Dissen kommentit ja perustelut lukee mielellään.
Totta, Dissellä on hyviä ajatuksia, ollut aina.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Järkevä kommentti.
Luuletko että addiktoituneet ottavat opiksi?
Ehkä loppuu kun saavat naisen luonnossa.
Vaikkapa tapaavat kiinnostavan naisen tätä kautta.
Komeille miehille kommeita naisia.Addiktiota on vaikeaa huomata. Ja vaikka sen myöntäis, ei sillä huomaa tekevänsä muille haitallista.
Naisen kautta elämän saaminen uomiinsa kuullostaa pakkasella housuunkusemiselta lämmitysmielessä, fiksut tietää senkin jatkuvuusperinteen (tai kokeneet housuunkusijat)
Tää alustan, palstan siivoilu on turhinta ajatusta mitä voi olla, kun järjellä miettii... on kuin itikoitten ajamista telttaan... aina mulkkuja jossain pyörii. Parempi tottua niihin ja ottaa rennommin... tai sit häippästä kun alkaa ahistaa.
Pertsan tapauksessa se vielä ois helppoa. Ihan tunnistettavilla nimimerkeillä sanotaan suoraan, että alkais olla tauon paikka.Anonyymi kirjoitti:
Ajoittain lähtee ihan fiksua juttua joo... vaan kyllähän sitä monesti huomaa, että ei ole kovin fiksusti itsekään kirjoittanut, tai toiminut.
Täydellisyyteen voi pyrkiä, mutta ei sinne ikinä pääse. Mutta eikös aina pidä olla tavoitteita? Parempi kai sellainen mitä ei ikinä saavuta, niin on mitä tavoitella? 😂Disse kirjoitti:
Ajoittain lähtee ihan fiksua juttua joo... vaan kyllähän sitä monesti huomaa, että ei ole kovin fiksusti itsekään kirjoittanut, tai toiminut.
Täydellisyyteen voi pyrkiä, mutta ei sinne ikinä pääse. Mutta eikös aina pidä olla tavoitteita? Parempi kai sellainen mitä ei ikinä saavuta, niin on mitä tavoitella? 😂Jos ei ole tavotteita, niin elää hetkessä?
Oli vissiin se ketju poistunut yllpidon toimesta kuin pertsa pubista. Ei sais poistaa noita pertin tykityksiä, minusta ne on hauskoja ja vielä kaksinverroin jos pääsee mainituksi, otan ne kehuina.
Wwuwuw kirjoitti:
Jos ei ole tavotteita, niin elää hetkessä?
Tjaa? Vaikea sanoa?
Mä ehkä oon tyyppi vaan jolla pitää olla tavoitteita? Emmä tiedä? Ois kyllä siistiä elää hetkessä, mutta sellaiseen on vaan erityypit. 😬 Enkä mä oo kai sellainen... ei sitä katso väkisin voi. 😝
Kyllä mä nyt nautin tästä hetkestä ainakin. Ei oo kiire ja voin tehdä mitä huvittaa. Ainoa tavoite nyt on se huominen reissu. Mut kyllä tuolla taustalla vaan nakuttaa kaikkee muutakin.... se on mun hurja luonto! 😂Harmaaritari kirjoitti:
Oli vissiin se ketju poistunut yllpidon toimesta kuin pertsa pubista. Ei sais poistaa noita pertin tykityksiä, minusta ne on hauskoja ja vielä kaksinverroin jos pääsee mainituksi, otan ne kehuina.
No minustakaan täältä ei pitäis poistaa yhtään mitään. 😁
Ois vaan nautinnollista vastata kaikkeen sanalla sanasta.
Kasvattais luontoa ja tyyneyttä. 😃
Pertinkin tyyppiset vois enemmän yrittää kääntää asioita voitokseen, nythän se joutuu keksimään aina uutta, kun entiset kikkailut häviää. 😬Disse kirjoitti:
No minustakaan täältä ei pitäis poistaa yhtään mitään. 😁
Ois vaan nautinnollista vastata kaikkeen sanalla sanasta.
Kasvattais luontoa ja tyyneyttä. 😃
Pertinkin tyyppiset vois enemmän yrittää kääntää asioita voitokseen, nythän se joutuu keksimään aina uutta, kun entiset kikkailut häviää. 😬Minusta pertti on taantunut, ettei olisi jotain varhaisdxementiaa tai jotain? ennen niin loistava keskustelujen avaaja/keskustelija nykyään vain marisee muiden tasosta ja muka taustailee, vois alkaa taas tulemaan rohkeammin esiin ja luoda keskusteluja, loisi muutaman tukinikin ja tättelisi ketjuja niin olisi viihdettä meillä :)
Harmaaritari kirjoitti:
Minusta pertti on taantunut, ettei olisi jotain varhaisdxementiaa tai jotain? ennen niin loistava keskustelujen avaaja/keskustelija nykyään vain marisee muiden tasosta ja muka taustailee, vois alkaa taas tulemaan rohkeammin esiin ja luoda keskusteluja, loisi muutaman tukinikin ja tättelisi ketjuja niin olisi viihdettä meillä :)
No mä aavistelin Lihikselle, että mies oikeasti on seksuaalisesti herännyt... sehän laittoi aloituksen siitä.
Mieti, että oot koko ikäsi... siis seksuaalisen elämäsi elänyt kuin jossain pohjoiskoreassa... sit pääset rajan yli ja kaikki aukeaa... sinä oletkin jotain!!!😳
Kyllä se sotkee asiallisemmankin myyntimiehen pasmat kerralla! 😆Disse kirjoitti:
No mä aavistelin Lihikselle, että mies oikeasti on seksuaalisesti herännyt... sehän laittoi aloituksen siitä.
Mieti, että oot koko ikäsi... siis seksuaalisen elämäsi elänyt kuin jossain pohjoiskoreassa... sit pääset rajan yli ja kaikki aukeaa... sinä oletkin jotain!!!😳
Kyllä se sotkee asiallisemmankin myyntimiehen pasmat kerralla! 😆Ehkä pertti on alkanut käyttämään, ootas mitä se oli, tuota:
https://www.youtube.com/watch?v=-bEaPaqlwAI
kyllä se siitä varmaan aktivoituu kun muistaa ottaa pillerit.Harmaaritari kirjoitti:
Ehkä pertti on alkanut käyttämään, ootas mitä se oli, tuota:
https://www.youtube.com/watch?v=-bEaPaqlwAI
kyllä se siitä varmaan aktivoituu kun muistaa ottaa pillerit.Aivan! Totta, olet tehnyt selkeän havainnon kolisevan nitisevä palstakamusein! 😃👌
Tietty kuuskytluvulla kaikki vedettiiin överisti yli, niin samalla formaatilla palstavelivelisemne Pertti on kulauttanut kaks purkkia suoraan huiviin kättelyssä! ☝️😬☝️ Siinä on laksatiivosten vaikutusten lisäksi tullut pientä henkistä ylilatauta ja johan ymmärtää taannoisen ylireagoinnin palstalla! 😆
Ei se pentele ollukkaan kännissä, kun vetänyt ravinnelisäöverit! 😀☝️Disse kirjoitti:
Aivan! Totta, olet tehnyt selkeän havainnon kolisevan nitisevä palstakamusein! 😃👌
Tietty kuuskytluvulla kaikki vedettiiin överisti yli, niin samalla formaatilla palstavelivelisemne Pertti on kulauttanut kaks purkkia suoraan huiviin kättelyssä! ☝️😬☝️ Siinä on laksatiivosten vaikutusten lisäksi tullut pientä henkistä ylilatauta ja johan ymmärtää taannoisen ylireagoinnin palstalla! 😆
Ei se pentele ollukkaan kännissä, kun vetänyt ravinnelisäöverit! 😀☝️Voihan siinä kyllä käydä noinkin jos yliannostelee :D
https://www.youtube.com/watch?v=rEkG4O_g5soHarmaaritari kirjoitti:
Voihan siinä kyllä käydä noinkin jos yliannostelee :D
https://www.youtube.com/watch?v=rEkG4O_g5soNiin jos kikkelin tilalla järki vaan seisoo ja ainoastaan erinomaisella lanteenheilutuksella saa viilennystä elämään (kts ropelli) niin kyllähän se vetää positiivisemmankin palstasuuruuden alamaihin. 🤔
Pitäiskö meidän kuitenkin jokin hengennostatus suoda palstaveljelle... onhan Pertsa vastannut jo pitkään palstan aloituksista ja jos nyt on lipsahtanut innostuksissaan vetäsemään vitseproota pari purkkia ja saanut noin kovat jälkkärit siitä, niin kyllä ois kohtuus vähän jeesiä kaveria mäessä.... onko ideoita? 🤔Disse kirjoitti:
Niin jos kikkelin tilalla järki vaan seisoo ja ainoastaan erinomaisella lanteenheilutuksella saa viilennystä elämään (kts ropelli) niin kyllähän se vetää positiivisemmankin palstasuuruuden alamaihin. 🤔
Pitäiskö meidän kuitenkin jokin hengennostatus suoda palstaveljelle... onhan Pertsa vastannut jo pitkään palstan aloituksista ja jos nyt on lipsahtanut innostuksissaan vetäsemään vitseproota pari purkkia ja saanut noin kovat jälkkärit siitä, niin kyllä ois kohtuus vähän jeesiä kaveria mäessä.... onko ideoita? 🤔Vihjaatko että meidän pitäisi luoda joku vetävä naistrolliprofiili jolla sitten palstaveljen viriiliyttä nostatettaisiin? ei kai me nyt sentään semmoiseen lähdetä :D
Harmaaritari kirjoitti:
Vihjaatko että meidän pitäisi luoda joku vetävä naistrolliprofiili jolla sitten palstaveljen viriiliyttä nostatettaisiin? ei kai me nyt sentään semmoiseen lähdetä :D
Ei sentään kepulikonsteja...
Mä aattelin, että kun oon tällänen jokapaiksn höylä enkä häpee mitään, niin josko palstanaiset sais buustaamaan hiukan Pertinkin selkeästi herkistynyttä ehoa normaaliin henkselinpaukuttajan rooliin.
Nythän mies on kuin kala kuivalla maalla. Ei oo ketään sylkykuppia minne räkiä. 😁
Mäpäs mietin oikein, enköhän jotain keksi..😬👌Disse kirjoitti:
Ei sentään kepulikonsteja...
Mä aattelin, että kun oon tällänen jokapaiksn höylä enkä häpee mitään, niin josko palstanaiset sais buustaamaan hiukan Pertinkin selkeästi herkistynyttä ehoa normaaliin henkselinpaukuttajan rooliin.
Nythän mies on kuin kala kuivalla maalla. Ei oo ketään sylkykuppia minne räkiä. 😁
Mäpäs mietin oikein, enköhän jotain keksi..😬👌Ei nyt osu peukalo oikeen kirjaimen kohtaan... suomennos:
Jokapaiksn= jokapaikan
Eho=ego
😃👌
Miksi muuten vain palstavakkarien?
Disse kirjoitti:
Stirps ja neppari! 😤☝️
Mitä ootte Linukan kanssa hääriny? Kiusanneet Pyrttiä? 😝
Vähän oon taustalta katselut apinatiimin jäsen ween ja ällän hommia.... ootte ollut tosi kärkkäinä... nyt Pyrtti on ihan kiluna! 😬
Eli hauskaa on piisannut? Mitä muuta? Ootko käynyt yhtään solimassa kaneetillas? Mä muuten tuun vähän sinnepäin huomenna... käyn kamun kaa katsoo jotain stand uppia jossain ja majoitun romanttisesti hanimuunsviitissä jossain. 😁 Mopoills rällätään... ryynryyn!
🐒💨Disse kirjoitti:
Mitä ootte Linukan kanssa hääriny? Kiusanneet Pyrttiä? 😝
Vähän oon taustalta katselut apinatiimin jäsen ween ja ällän hommia.... ootte ollut tosi kärkkäinä... nyt Pyrtti on ihan kiluna! 😬
Eli hauskaa on piisannut? Mitä muuta? Ootko käynyt yhtään solimassa kaneetillas? Mä muuten tuun vähän sinnepäin huomenna... käyn kamun kaa katsoo jotain stand uppia jossain ja majoitun romanttisesti hanimuunsviitissä jossain. 😁 Mopoills rällätään... ryynryyn!
🐒💨Täällä nyt vaan niitänäitä höpisty..
Peli on koventunu, mutta linja pitää!
TSIRP!
Onpa mennyt kesä taas vauhdilla ohi, hyvä kun kyydissä on pysynyt..Pitäisköhän munkin hommaa joku mummomopo? Mutta oikeesti kun tolla fillarilla pääsee ihan tarpeeksi vauhdilla, ainakin pysähtyessä on silmät siirtyny ohimoille ja tukka taakse..nopea kasvojenkohotus.
Kenen stand uppia?Wwuwuw kirjoitti:
Täällä nyt vaan niitänäitä höpisty..
Peli on koventunu, mutta linja pitää!
TSIRP!
Onpa mennyt kesä taas vauhdilla ohi, hyvä kun kyydissä on pysynyt..Pitäisköhän munkin hommaa joku mummomopo? Mutta oikeesti kun tolla fillarilla pääsee ihan tarpeeksi vauhdilla, ainakin pysähtyessä on silmät siirtyny ohimoille ja tukka taakse..nopea kasvojenkohotus.
Kenen stand uppia?Normisettiä siis! Ootte tehneet siis meijän kerhon asioita silläaikaa naishartiavoimin, kun mä oon lomailut? 😃👌
Harmiskin tykkäis, kun tälleen vastuutan naisia enemmän ja itse otan lunkisti. 😂
En mä ees tiedä kuka siellä on? Joku pikkumesta minne vaan joku pöllähtää... mun tuurilla joku rantaruåttalainen, joka ei ees puhu suomee. 😂 Mutta otan hönöt ja nauran kun muutkin nauraa.... silleen siitä selvitään. 😬👌Disse kirjoitti:
Normisettiä siis! Ootte tehneet siis meijän kerhon asioita silläaikaa naishartiavoimin, kun mä oon lomailut? 😃👌
Harmiskin tykkäis, kun tälleen vastuutan naisia enemmän ja itse otan lunkisti. 😂
En mä ees tiedä kuka siellä on? Joku pikkumesta minne vaan joku pöllähtää... mun tuurilla joku rantaruåttalainen, joka ei ees puhu suomee. 😂 Mutta otan hönöt ja nauran kun muutkin nauraa.... silleen siitä selvitään. 😬👌Eikun olet ihan pokkana, jos ei kerran naurata!
Palstan biisi..( laitoin sen tuonne toisaallekin)
https://youtu.be/j8WjCATTuk4
Älä tuu siihen droppaa mun tunnelmaa
mitä eilistä juttua jankuttaa
voitsä vetää suupielet ylöspäin
älä tuu droppaa mun tunnelmaa
mul on aurinko, vitskui ja univaje
siinä riittää jo himmeeki valokaje
sul on synkkä ja myrskyinen iso ego
mul on yksi ekoteko
voin olla rauhassa vähän seko
sadepilvet en voi pyytää mene pois
mut yhen tiiän jolta kyllä toivoo vois
älä tuu siihen droppaa mun tunnelmaa
laa la laa laa laa laaDisse kirjoitti:
Stirps ja neppari! 😤☝️
Sormi pystyssä kuten kunnon kepulaisella kuuluukin olla! Hah.
Wwuwuw kirjoitti:
Sormi pystyssä kuten kunnon kepulaisella kuuluukin olla! Hah.
Sä oot kyllä toisaalta mun palstatyttönen, vaikka välillä ootkin niin jörö. 😁👌
Eikä susta saa mitään otetta, tuut, meet ja teet mitä huvittaa. Mähän sanoin jo joskus, että ot mun sielunsilmissä sellainen pikkutyttö millä on aina jotain jännää menossa. Ikuinen viikari. 😃
Elä kasva ikinä aikuiseks! 😬👌Wwuwuw kirjoitti:
Eikun olet ihan pokkana, jos ei kerran naurata!
Palstan biisi..( laitoin sen tuonne toisaallekin)
https://youtu.be/j8WjCATTuk4
Älä tuu siihen droppaa mun tunnelmaa
älä tuu droppaa mun tunnelmaa
mul on aurinko, vitskui ja univaje
siinä riittää jo himmeeki valokaje
sul on synkkä ja myrskyinen iso ego
mul on yksi ekoteko
voin olla rauhassa vähän seko
sadepilvet en voi pyytää mene pois
mut yhen tiiän jolta kyllä toivoo vois
älä tuu siihen droppaa mun tunnelmaa
laa la laa laa laa laaNo politiikkaa ei oo veivattu pitkään aikaan.... oisko jo se hetki?
https://youtu.be/hM62Di4tJts
Tääkin kävis palstabiisiks...😃👌Disse kirjoitti:
No politiikkaa ei oo veivattu pitkään aikaan.... oisko jo se hetki?
https://youtu.be/hM62Di4tJts
Tääkin kävis palstabiisiks...😃👌Täytyy odottaa vaaleja, kyllä se riemu vielä silläkin osastolla repeää..
Disse kirjoitti:
Sä oot kyllä toisaalta mun palstatyttönen, vaikka välillä ootkin niin jörö. 😁👌
Eikä susta saa mitään otetta, tuut, meet ja teet mitä huvittaa. Mähän sanoin jo joskus, että ot mun sielunsilmissä sellainen pikkutyttö millä on aina jotain jännää menossa. Ikuinen viikari. 😃
Elä kasva ikinä aikuiseks! 😬👌Kävin äsken poimimassa karviaismarjoja..
Yksi ainoa pensas on tuolla pihalla..
https://aijaa.com/tBAtk0
Aika hyvin, vaan voi vithu niitä piikkejä..Wwuwuw kirjoitti:
Täytyy odottaa vaaleja, kyllä se riemu vielä silläkin osastolla repeää..
Täähän mun piti laittaa....
https://youtu.be/CnUJUMpq48E
Tä jos mikä on sinkut-palstan biisi! 😬💪Wwuwuw kirjoitti:
Kävin äsken poimimassa karviaismarjoja..
Yksi ainoa pensas on tuolla pihalla..
https://aijaa.com/tBAtk0
Aika hyvin, vaan voi vithu niitä piikkejä..Ootko varma että on karviaisia? Ettei oo viherherukoita, vai näyttääks noi vaan pieniltä? 🤔
Disse kirjoitti:
Ootko varma että on karviaisia? Ettei oo viherherukoita, vai näyttääks noi vaan pieniltä? 🤔
Karviainen:
https://images.app.goo.gl/cbiKSZsiZfneQo9w9
Ja viherherukka:
https://images.app.goo.gl/gRQzTUBS7NkYj2Qh9
Karviaiset ei oo niin ärhäkänmakuisii...Wwuwuw kirjoitti:
Täytyy odottaa vaaleja, kyllä se riemu vielä silläkin osastolla repeää..
Politiikkaa..
☝️ Mulla olis asiaa - kepu
👇 Suosion suunta - KD
✌Peace - Vihreät
👋 Heja sverige - RKP
👌EK ,OK- Kokoomus
🖕Mitä vittua! - Persut
👊Oikeistolle turpaan - SDPDisse kirjoitti:
Ootko varma että on karviaisia? Ettei oo viherherukoita, vai näyttääks noi vaan pieniltä? 🤔
Mitähän ero niilläkin sitten on..
Kyllä sen pensaan ostin karviaisena, ja nimenomaan halusin vihreän, kun ne marjat on makiampia kuin mustat. Se on iso vati siinä.Disse kirjoitti:
Karviainen:
https://images.app.goo.gl/cbiKSZsiZfneQo9w9
Ja viherherukka:
https://images.app.goo.gl/gRQzTUBS7NkYj2Qh9
Karviaiset ei oo niin ärhäkänmakuisii...Jos viherherukat on samankokoisia kuin valko- ja punaherukat, niin kyllä noi on paljon isompia.
Jos alat inttämään vastaan, niin se on sota!Wwuwuw kirjoitti:
Kyllä sen pensaan ostin karviaisena, ja nimenomaan halusin vihreän, kun ne marjat on makiampia kuin mustat. Se on iso vati siinä.No kyllä ne soikioita on, jos karviaisia on...
Ja smuuthimman makusii... poksahtaa suuhun kuin... no... noo... siis silleen poksahtaa ja ei maistu hirveesti. Viherherukka on kirpeä aina. Vähän kun punaviinamarja...Wwuwuw kirjoitti:
Kyllä sen pensaan ostin karviaisena, ja nimenomaan halusin vihreän, kun ne marjat on makiampia kuin mustat. Se on iso vati siinä.Viime kesänä ei muuten tullut marjan marjaa, niin oon vähän yllättyny..
Disse kirjoitti:
No kyllä ne soikioita on, jos karviaisia on...
Ja smuuthimman makusii... poksahtaa suuhun kuin... no... noo... siis silleen poksahtaa ja ei maistu hirveesti. Viherherukka on kirpeä aina. Vähän kun punaviinamarja...Nää on makioita kuin karamellit. Parhaita marjoja mitä tiiän..Siksi mä halusin just tän pensaan pihalle!
Tää on herkkä aihe mulle..ei sitä saa sörkkiä.
hihii.Wwuwuw kirjoitti:
Jos viherherukat on samankokoisia kuin valko- ja punaherukat, niin kyllä noi on paljon isompia.
Jos alat inttämään vastaan, niin se on sota!No on ne vähän isompii uin puna- ja mustaviinamarjat.... mut karviaisiakin on samankokosii.... mutta on ne karviaiset lussumman makusii...
Sinun kanssa sodat on kyllä vaan sitä, että sä korkeintaan keuhkoot ja mä vaan hymeksin. En mä sulle vois ikänä olla äkänen.... oot niin suloinen luonnonlapsi.... tai sit Lineri koulutti mut niin hyvin. 😁- Anonyymi
Karviaisia, ei epäilystäkään. Disse puutarhakurssille, mars!
Wwuwuw kirjoitti:
Nää on makioita kuin karamellit. Parhaita marjoja mitä tiiän..Siksi mä halusin just tän pensaan pihalle!
Tää on herkkä aihe mulle..ei sitä saa sörkkiä.
hihii.Sörkin jos sörkin... itse kiemurtelet jos alat vauhkoomaan. 😃
No sit ne on karviaisia.
Mut mutsilla on maalla vsikka mitä marjoja. Valkoisia punaviininarjoja ja ties mitä. Pakastimet täynnä kaikkee, kun se vouhkaa niitten kaa. 😂Disse kirjoitti:
Sörkin jos sörkin... itse kiemurtelet jos alat vauhkoomaan. 😃
No sit ne on karviaisia.
Mut mutsilla on maalla vsikka mitä marjoja. Valkoisia punaviininarjoja ja ties mitä. Pakastimet täynnä kaikkee, kun se vouhkaa niitten kaa. 😂Enhän mä mikään viherpeukalo ole ja pihakin on pieni, mutta oma.. ( tai siis taloyhtiönhän se kai on).
Anonyymi kirjoitti:
Karviaisia, ei epäilystäkään. Disse puutarhakurssille, mars!
Enkä mene... minua ei marjat kiinnosta.... Joku hyväpeppuinen Marja ehkä... mut pitää olla lupsakka luonteeltaankin. 😂
Wwuwuw kirjoitti:
Enhän mä mikään viherpeukalo ole ja pihakin on pieni, mutta oma.. ( tai siis taloyhtiönhän se kai on).
En mäkään... tuli vaan mieleen.... koitin osallistuu. 😁💪
Disse kirjoitti:
Enkä mene... minua ei marjat kiinnosta.... Joku hyväpeppuinen Marja ehkä... mut pitää olla lupsakka luonteeltaankin. 😂
Karvainen marja?
Wwuwuw kirjoitti:
Kiitos! 😌
Elä mee kiittelee tuosta vaan! Entäs se mun hyväpeppuinen Merja! 🤷♂️
Nyt voit kyllä oikeesti jo pitää apinakerholaisten puolia! 🐒💨Disse kirjoitti:
En mäkään... tuli vaan mieleen.... koitin osallistuu. 😁💪
On se kuiteskin kiva kun sai satoa..
Oonhan mä sinne muuten perunoitakin lykänny..Vanhoja jääkaapissa olleita itäneitä pottuja. Naapuri sanoi, ettei varmasti tule mitään, mutta niin vaan kuulkaas tuli..
Kohta muutan maalle ja alan jyväjemmariks..
Täältä tullaan Kepu, ota koppi..
Hihii..Disse kirjoitti:
No siisti kiitorata sallitaan...
Karvanen.
Aika harvinainen sukunimi..
Elossa olevia naisia vain 160..
Kai siellä joku Marjakin löytyis..Aika helmi jos löytyis.Disse kirjoitti:
Elä mee kiittelee tuosta vaan! Entäs se mun hyväpeppuinen Merja! 🤷♂️
Nyt voit kyllä oikeesti jo pitää apinakerholaisten puolia! 🐒💨Ai niin, meinas livetä..Jäsenmaksukin kun on suoritettu..
😜💨Wwuwuw kirjoitti:
On se kuiteskin kiva kun sai satoa..
Oonhan mä sinne muuten perunoitakin lykänny..Vanhoja jääkaapissa olleita itäneitä pottuja. Naapuri sanoi, ettei varmasti tule mitään, mutta niin vaan kuulkaas tuli..
Kohta muutan maalle ja alan jyväjemmariks..
Täältä tullaan Kepu, ota koppi..
Hihii..Tuu tänne! Käyvään sit leffoissa ja touhutaan kaikkee muutakin kivaa... oot liian kiva elämään siellä pikkuplääneissä. Täällä ois kunnon lätäköitä solia kaneetillakin! 😬👌
Disse kirjoitti:
Tuu tänne! Käyvään sit leffoissa ja touhutaan kaikkee muutakin kivaa... oot liian kiva elämään siellä pikkuplääneissä. Täällä ois kunnon lätäköitä solia kaneetillakin! 😬👌
Ai savo olis isompi mesta kuin stadi merineen ja tapahtumineen?
Anna mun kaikki kestää..
..ja kohta alkaakin Emtsukka..jotain rutiineja on hyvä pitää.Wwuwuw kirjoitti:
Ai niin, meinas livetä..Jäsenmaksukin kun on suoritettu..
😜💨Joo. Sulle hommataan riitapukareita, linukalle niitäkin ja ilmaisia fazeriinoja, mulle voi sit hommata hyväpeppuisia lupsakoita naisia...
Mähän käytän niitä katsos palstatyyliin kokoajan... ei mitään yhtä naista, vaan naisia menee kokoajan.... kaikki naiset sitä ja tätä, niin mikäs poikkeus mä oisin...??? Naisia vaan menee... niin se on. 😃👌 Ei voi mittään...Wwuwuw kirjoitti:
Ai savo olis isompi mesta kuin stadi merineen ja tapahtumineen?
Anna mun kaikki kestää..
..ja kohta alkaakin Emtsukka..jotain rutiineja on hyvä pitää.No voi helekatti.... vieläkö sekin jatkuu?
Vieläkö siellä on se rötössakki? Munkin pitäis katsoa sitä välillä... onko alkuperäisiä enää ketään hengissä? 😁Wwuwuw kirjoitti:
Karvanen.
Aika harvinainen sukunimi..
Elossa olevia naisia vain 160..
Kai siellä joku Marjakin löytyis..Aika helmi jos löytyis.Mä toivoisin, että se Marja löytäis Suloisen Jorman puolisokseen! 😂
Disse kirjoitti:
No voi helekatti.... vieläkö sekin jatkuu?
Vieläkö siellä on se rötössakki? Munkin pitäis katsoa sitä välillä... onko alkuperäisiä enää ketään hengissä? 😁Mitäs Em ilman Dingeleitä olis..ei niin mitään..
Sähän oot tommonen jännämies, ytmi ja nainenkin aina välillä. Voisit niikus päättä..Wwuwuw kirjoitti:
Mitäs Em ilman Dingeleitä olis..ei niin mitään..
Sähän oot tommonen jännämies, ytmi ja nainenkin aina välillä. Voisit niikus päättä..Mä voisin ruveta fiktiiviseks palstahahmoks kanssa kuten funeu vsi mikä se oli?
En mä enää kero suhteistani tänne.... ei sillä ole väliä. 😬
- Anonyymi
Nyt vielä pitäis tietää, että minkälainen on "vittuiluviesti" ja kenelle siinä vittuillaan?
NALlin sairaita viestejä olen monesti ilmiantanut, mutta ei ne mihinkään koskaan poistu 💩.
Tätä palstaa ei kannata ottaa noin vakavasti, luulis nyt liki viiskymppisellä miehellä olevan muitakin huolenaiheita?
-pihallatipunen-Eläs nyt... Pertsa sekos, kun se heräs seksuaalisesti! Etkö lukenut sitä juttua! Mä huomasin sen just...😂
Kaveri on tuskassaan tyydyttänyt naisia kun kuin jyväjemnarit kaataa tälleen syyskesästä viljaa ja nyt keksi, että hitto se toisen kosketushan tuntuu mukavalta! 😃👌
Kyllähän vähemmästäkin mies sekaisin menee! 😬Disse kirjoitti:
Eläs nyt... Pertsa sekos, kun se heräs seksuaalisesti! Etkö lukenut sitä juttua! Mä huomasin sen just...😂
Kaveri on tuskassaan tyydyttänyt naisia kun kuin jyväjemnarit kaataa tälleen syyskesästä viljaa ja nyt keksi, että hitto se toisen kosketushan tuntuu mukavalta! 😃👌
Kyllähän vähemmästäkin mies sekaisin menee! 😬Tuosta löytyy syitä kuules...
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15820713/vasta-5-kymppisena-mies-on-kypsa-tasapainoiseen-parisuhteeseen
Pitää sunkin Lihis kuule panostaa nyt siihen medialukutaitoon, eläkä vaan niitten remppa/muuttohässäköihin uppoudu! 😁
Joko on kamat siirretty?- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Tuosta löytyy syitä kuules...
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15820713/vasta-5-kymppisena-mies-on-kypsa-tasapainoiseen-parisuhteeseen
Pitää sunkin Lihis kuule panostaa nyt siihen medialukutaitoon, eläkä vaan niitten remppa/muuttohässäköihin uppoudu! 😁
Joko on kamat siirretty?Huomasin sen ketjun mut en jaksanut lukea kokonaan 🤓.
Juu kamat on siirretty ja itse siirryin takasin maalle jo viime viikolla. Viikonlopun olin festareilla 💃. En ehtinyt vilkuilla palstaa.
Vielä on lomaa jäljellä 🎶.. tämä viikko 😀
-pt- Anonyymi kirjoitti:
Huomasin sen ketjun mut en jaksanut lukea kokonaan 🤓.
Juu kamat on siirretty ja itse siirryin takasin maalle jo viime viikolla. Viikonlopun olin festareilla 💃. En ehtinyt vilkuilla palstaa.
Vielä on lomaa jäljellä 🎶.. tämä viikko 😀
-pt-No silläviisiin. 😁👌
No mäkin pidin tuossa vähän taikoa, mutta tänään innostuin kuitenkin kirjoittamaan vähän. Ehkä mä otan tään illan vähän tässä hapanta ja häslään täällä aikani kuluks. Ei jaksa muutakaan. Käyn saunassa ja luukutan musaa.
Huomenna lähtään kaverin kaa eteläänpäin pyörillä. Sekin hommas pyörän ja suunniteltiin pikku ekskursio. Varattiin hotellihuone puokkiin ja käydään katsoo joku standuppikeikka jossain pikkumestassa ainakin. Törpötellään vähän ja sit pidetään hupia kylillä. Sit kun kärsii, kiemurrellaan jostain takaisin. Se on ollut vähän hiilenä exäänsä. Pikku irtiotto ja kaverin kannustuspotkuja hanuriin, niin eiköhän exä ala pysyä ruodussa taas. Meinaa vähän säätää kaverin elämää lasten kautta. Ja on oikein mallikas isukki... ihan perseestä tuollanen vääntö. 😤- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Eläs nyt... Pertsa sekos, kun se heräs seksuaalisesti! Etkö lukenut sitä juttua! Mä huomasin sen just...😂
Kyllähän vähemmästäkin mies sekaisin menee! 😬Seestyminen on hyvä juttu.
Kun on koko elämänsä ajan vain suorittanut ja suorittanut, ollut oravanpyörässä.
Pelkkä kosketuskin voi silloin riittää. Anonyymi kirjoitti:
Seestyminen on hyvä juttu.
Kun on koko elämänsä ajan vain suorittanut ja suorittanut, ollut oravanpyörässä.
Pelkkä kosketuskin voi silloin riittää.Tiedän... se onkin oikeesti kova juttu. Vähän heitän huumorilla, mutta oikeasti tuo on totta. Nyt en vitsaile... en nyt puhu muista, vaan omakohtaisesti.
Miehille jotainkautta on opetettu nsisten miellytys elämäntehtäväks. Sitä on vaikea selittää, mutta sitä lietsoo naiset ja miehetkin keskenään.
Se kun on kersasta asti päähän pingotettu, voi jokin niinkin simppeliltä kuullostava asia kuin suihinotto olla vaikea ottaa vastaan vain aistien kosketus. Siinä jos pää huutaa jotain muuta, ei se ole niin taputeltu tuosta vaan. Ja puhuppa siitä, jos pitää esittää olevansa maskuliininen miesten mies....
Ei nää monikaan juttu täällä ole niin selkeitä...
Vaikka voi jotain välillä vitsiskin heittäö...
- Anonyymi
Tämähän on loistava palsta! Tämän ja muutaman muun saitin ansiosta olen pysytellyt yksin jo 5 vuotta ilman minkäänlaisia parisuhdeaikomuksia. Palstalla kun käy säännöllisesti lukemassa naisvihaa ja -halveksuntaa, niin lähtee kaikki mielihalut päästää miestä käsivarren mittaa lähemmäksi. Teidän ansiosta olen päässyt vihdoin kurkistamaan miehen mieleen ja siihen mitä he oikeasti ajattelelvat ja haluavat, eikä sen jälkeen ole ollut enää mitään kiinnostusta lähempään kanssakäymiseen. Jos joku yrittää irl tutustua, niin alan välittömästi ajattelemaan, että onko tuokin joku piilovihaaja, joka yrittää pilata elämäni ja kirjoittelee päivät pitkät nettiin raiskausjuttuja.
Kiitos siis teille, jatkakaa!Loistavaa! Tällä palstalla jos missä todellakin pääset miehen sielunmaisemaan käsiksi.
On jännämiehiä, k&k-miehiä ja sit minut esimerkiksi gategorisoidaan valkoritariksi. Mutta vaikka kuinka itse mitä muuta väitän, veljet kyllä valistaa. Minäkin olen vaan kuulemma kiinnostunut, että mahdatko millä konstilla antaa sitä kuuluisaa pissielintäsi.
Näin se homma muuten etenee! 😃👌- Anonyymi
Pissielintä?
Tarkoitatko v tua?
Johan sie mies oot. Anonyymi kirjoitti:
Pissielintä?
Tarkoitatko v tua?
Johan sie mies oot.No en kun korvaa!!!
Voi äiti teijän kanssa! 😂- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No en kun korvaa!!!
Voi äiti teijän kanssa! 😂ilmeisesti pertin korvaa.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No en kun korvaa!!!
Voi äiti teijän kanssa! 😂Ihmeellistä koodi kieltä.
Kannattaa käyttää kansantajuista suomenkieltä ettei menetä kasvojaan tavallisten naisten edessä. Anonyymi kirjoitti:
Ihmeellistä koodi kieltä.
Kannattaa käyttää kansantajuista suomenkieltä ettei menetä kasvojaan tavallisten naisten edessä.Ei mulla ole täällä kasvoja....
Terve Iku-Turso!
Satuin nyt näkemään aloituksesi ja voin täältä kuitata, että Aller ei ole palkannut ketään virallista palstahäröilijää, ja vapaaehtoisia luotseja toimii ainoastaan chatin puolella. Tuo teoriasi esimiesten virherekrystä toi kyllä hyvää viihdettä päivään, kiitos siitä :D
Suomi24-tiimiläisillä on kädet täynnä töitä, eikä kenelläkään ole aikaa tai mitään syytä pyöriä palstoilla kettuilemassa – varsinkaan, kun sellaisesta nimenomaan toivomme pääsevämme palvelussa eroon.
Sääntöjenvastaisia viestejä kannattaa edelleen ilmiantaa. Tällä hetkellä etenkin jatkuva eri ip:istä tuleva bottispämmäys aiheuttaa meille paljon työtä moderointipuolella, ja erilaisia ratkaisuja kokeillaan.No joo.
Voihan se olla että minäkin teen joskus virheellisiä tulkintoja/johtopäätöksiä (mikä on kyllä poikkeuksellista).
Kiitoksia vastauksesta, ja yritän suggestoida itseni uskomaan ettei asiat ole niin pahasti kuin olin ajatellut.- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
No joo.
Voihan se olla että minäkin teen joskus virheellisiä tulkintoja/johtopäätöksiä (mikä on kyllä poikkeuksellista).
Kiitoksia vastauksesta, ja yritän suggestoida itseni uskomaan ettei asiat ole niin pahasti kuin olin ajatellut.Kannattaa nyt kuitenkin ne määrätyt lääkkeet ottaa... :D
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1428018Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432091Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252020- 911673
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51970
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850- 24838