Muistan suhtautuneeni huumorilla palstapoikien kirjoituksiin siitä kuinka mies paranee vanhetesssään kuin viini. Mielestäni juttu oli jopa päinvastoin, aika ajaisi miehen ohi.
Pikaisella laskutoimituksella saan iäkseni 46-vuotta palstalle liittymishetkellä. Olin jossain suhteessa vielä siinä vaiheessa itsekin pojanrimpula, verrattuna tämän hetkiseen minääni. Ensi vuonna täytän 50-vuotta, ja arvelen eläväni tuolloin elämäni parhaimpia hetkiä, siis siihen astisen elämäni parhaimpia hetkiä. Edessäpäin ovat vieläkin paremmat hetket.
Nyt 49-vuotiaana elämässäni on elementtejä joista osaan olla kiitollinen, toisin kuin pojanrimpulana jolloin suhtauduin kaikkeen ylimielisesti. Mielestäni ikä tuo miehelle sellaista henkistymistä, jota vaaditaan elämästä nauttimiseen.
Ihminen on toki fyysinen olento, joten pelkkä ikä ei riitä siihen että mies paranee vanhetessaan. Kunnostaan tulee pitää huolta jotta vastakkainen sukupuoli voisi pitää miestä puoleensavetävänä. Iän mukanaan tuoma kokemus ja varmuus, yhdistettynä edukkaaseen ulkomuotoon, saavat liki kaiken ikäiset naiset haluamaan tuota miestä tuomaan heille suloisia pieniä nautinnon hetkiä (unohtamatta tietenkään myös tasapainoista kumppanuutta parisuhteessa).
Ja mitä seksiin tulee, vasta nyt liki 5-kymppisenä olen löytänyt seksistä muutakin kuin vain naisten miellyttämisen himon. Nyt iäkkäämpänä huomaan itsekin nauttivani seksistä erinlailla kuin nuorempana, ja uskallan antaa myös itselleni oikeuden nauttia hekumaan asti naisen kosketuksestä.
Vasta 5-kymppisenä mies on kypsä tasapainoiseen parisuhteeseen
123
64
Vastaukset
Aika samalla tavallahan tuo menee naisenkin kohdalla.
- Anonyymi
Suurin osa mun tuntemistani miehistä on ihan tasapainoisia ikään katsomatta. Puhut siis vain itsestäsi. Tunnetko olevasi taas muuttunut mies vai miten tämä pitäisi ymmärtää?
Mä muistelen että sua harmitti hirmusti ätmien kirjoitukset. Huumorilla, not...
Sähän olit syntynyt -68 tai -69, oletko taas nuortunut?
xLiner- Anonyymi
Miten jaksatkin aina vittuilla kaikkialla? Sun näkee harvoin sanovan mitään positiivista, paitsi jos se liittyy itseesi ja elämääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten jaksatkin aina vittuilla kaikkialla? Sun näkee harvoin sanovan mitään positiivista, paitsi jos se liittyy itseesi ja elämääsi.
Mikä kohta tuossa oli se vittuilu-osio?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kohta tuossa oli se vittuilu-osio?
Koko teksti oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko teksti oli.
"Suurin osa mun tuntemistani miehistä on ihan tasapainoisia ikään katsomatta. Puhut siis vain itsestäsi. Tunnetko olevasi taas muuttunut mies vai miten tämä pitäisi ymmärtää?"
-Mikä tässä oli se vittuilukohta?
"Mä muistelen että sua harmitti hirmusti ätmien kirjoitukset. Huumorilla, not..."
Entä tässä?
"Sähän olit syntynyt -68 tai -69, oletko taas nuortunut?"
Entä iän kysymisessä, mikä siinä on vittuilua? Kyllä pitää olla herkkähipiäinen, jos siinä jotain sellaista näkee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Suurin osa mun tuntemistani miehistä on ihan tasapainoisia ikään katsomatta. Puhut siis vain itsestäsi. Tunnetko olevasi taas muuttunut mies vai miten tämä pitäisi ymmärtää?"
"Mä muistelen että sua harmitti hirmusti ätmien kirjoitukset. Huumorilla, not..."
Entä tässä?
Entä iän kysymisessä, mikä siinä on vittuilua? Kyllä pitää olla herkkähipiäinen, jos siinä jotain sellaista näkee.Jep. Jos et ymmärrä lukemastasi kuin pintapuolen niin ei mahda mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä tässä?
Entä iän kysymisessä, mikä siinä on vittuilua? Kyllä pitää olla herkkähipiäinen, jos siinä jotain sellaista näkee."Entä iän kysymisessä, mikä siinä on vittuilua? Kyllä pitää olla herkkähipiäinen, jos siinä jotain sellaista näkee."
Naljailua. Ja puuttumista epäoleellisuuksiin. Ihan kuin kukaan täällä oikeaa ikää sanois joten se voi varman vaihdella joskus. Anonyymi kirjoitti:
"Entä iän kysymisessä, mikä siinä on vittuilua? Kyllä pitää olla herkkähipiäinen, jos siinä jotain sellaista näkee."
Naljailua. Ja puuttumista epäoleellisuuksiin. Ihan kuin kukaan täällä oikeaa ikää sanois joten se voi varman vaihdella joskus.Miksei muka voisi oikeaa ikäänsä sanoa?
Mä ainakin olen sanonut.
- Anonyymi
Että ihan aamusta teki mieli avautua seksiasioista. Mikähän on nyt tilanne? Tuli jotenkin mieleen markkinointikirje. Hämmentävää.
- Anonyymi
En tiedä onko ihan ok olla noin tyytyväinen täydelliseen itseensä. :D
xL - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä onko ihan ok olla noin tyytyväinen täydelliseen itseensä. :D
xLJotenkin liian varhainen aamu ottaa vastaan jotain tällaista. Nyt on vissiin paikat tikissä. Ap:llä. Joo, en lue enempää.
- Anonyymi
Tässä tarjotaan jotain. Naisen vaisto.
- Anonyymi
Kuule, nyt lähdetään vielä kun päästään!
Niinhän se menee. Kaksikymppisenä ajatteli, että nelikymppinen on jo suurin piirtein kuollut. Neljänkympin kohdalla huomaa, ettei niin käynytkään, päin vastoin. Ajatteli ehkä, että no kuuskymppisellä on sitten jo elämä ohi. Kun täyttää kuusikymmentä, huomaa, ettei se niinkään ollut. Aina on elämän parhaat vuodet :) Ikä tuo mukanaan "vanhuuden" lisäksi myös paljon sellaisia työkaluja elämästä ja ihmisistä nauttimiseen, joita nuorempana ei ollut.
No kyllä moni on kuollutkin jo viisikymppisenä.. Sen ikäinen ihminen saattaa kuolla ihan millon vaan varoittamatta.
Elämä ei ole ohi mikäli terveyttä riittää, mutta silloin näitä terveysasioita on pitänyt alkaa miettii jo silloin parikymppisenä..Itselläni meni niin 15 vuotiaana mietin30 vuotias on vanha jos ei ole perhettä tapan itseni ja kohta 35 vuotiaana mietin jos 15 vuotiaana olisin tiennyt kuin nyt, miten olisi kuulunut elää elämäni olisi ollut erilainen täysin erilainen paljon mahdollisuuksia. Joten pyrin antamaan tietoni lapsille joten ne tekevät asiat kuin olisi kuulunut elää.
blade83 kirjoitti:
No kyllä moni on kuollutkin jo viisikymppisenä.. Sen ikäinen ihminen saattaa kuolla ihan millon vaan varoittamatta.
Elämä ei ole ohi mikäli terveyttä riittää, mutta silloin näitä terveysasioita on pitänyt alkaa miettii jo silloin parikymppisenä..Ihminen voi kuolla missä iässä tahansa. Siihen asti kannattaa elää. Ja se terveyskin on suhteellinen käsite. nim.polvivaivainen, mutta onnellinen
valtakunta kirjoitti:
Itselläni meni niin 15 vuotiaana mietin30 vuotias on vanha jos ei ole perhettä tapan itseni ja kohta 35 vuotiaana mietin jos 15 vuotiaana olisin tiennyt kuin nyt, miten olisi kuulunut elää elämäni olisi ollut erilainen täysin erilainen paljon mahdollisuuksia. Joten pyrin antamaan tietoni lapsille joten ne tekevät asiat kuin olisi kuulunut elää.
Lapsilla annetaan eväitä ja he etsivät omat polkunsa.
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Lapsilla annetaan eväitä ja he etsivät omat polkunsa.
Kuin sanoi
”Joten pyrin antamaan tietoni lapsille joten ne tekevät asiat kuin olisi kuulunut elää.valtakunta kirjoitti:
Kuin sanoi
”Joten pyrin antamaan tietoni lapsille joten ne tekevät asiat kuin olisi kuulunut elää.Kuinkas olisit halunnut elää?
Ihminen voi kuolla missä iässä tahansa. Siihen asti kannattaa elää. Ja se terveyskin on suhteellinen käsite. nim.polvivaivainen, mutta onnellinen
Aina kannattaa elää ja miettiä niitä omia tarpeitaankin välillä...Toki perheelliselle se voi olla vaikeaa.
-Itse olen sellainen, että jos minulla on jokin fyysinen loukkaantuminen tai merkittävä vaiva, juten nyt viittasit tuohon polvi vaivaasi, niin itse en osaisi olla onnellinen.. Minun onnellisuuden tunne vaatii sen, että kaikki toimii moitteetta. Esim. Tuollainen polvivaiva tekisi urheilemisen vaikeaksi jolloin olisin auttamatta onneton.
- Eikö sitä saa hoidettua kuntoon?- Anonyymi
blade83 kirjoitti:
Aina kannattaa elää ja miettiä niitä omia tarpeitaankin välillä...Toki perheelliselle se voi olla vaikeaa.
-Itse olen sellainen, että jos minulla on jokin fyysinen loukkaantuminen tai merkittävä vaiva, juten nyt viittasit tuohon polvi vaivaasi, niin itse en osaisi olla onnellinen.. Minun onnellisuuden tunne vaatii sen, että kaikki toimii moitteetta. Esim. Tuollainen polvivaiva tekisi urheilemisen vaikeaksi jolloin olisin auttamatta onneton.
- Eikö sitä saa hoidettua kuntoon?Jos onni on täydellisyydestä riippuvainen, niin tokkopa voit koskaan aidosti nauttia elämästäsi.
Mitäpä jos sataa kaatamalla, kaatuuko elämäsi? blade83 kirjoitti:
- Eikö sitä saa hoidettua kuntoon?Onneksi onneni ei ole kiinni fyysisissä asioissa.
Kyllä se hoidossa on, pitänee kuitenkin etsiytyä uudelleen lääkärin pakeille, jos vaikka saisi kortisonipiikin...
Monilla ihmisillä onni ja elämän tarkoitus on kiinni vaikka siitä fysiikasta tai työstä ja kun ne viedään syystä tai toisesta, ammottaa aikamoinen musta monttu.blade83 kirjoitti:
Kuinkas olisit halunnut elää?
Minä? pitämällä yllä kuntoa, terveelinen ja turvallinen ruokavalio ei päihteitä( jotka haitallisia) keskittynyt eri asioiden oppimiseen, harjoitteluun ja heikkouksien vahvistamiseen sekä tutustunut ihmisiin paremmin varsinkin ihmismieleen ja kehoon sekä kehittänyt rakentavaa keskustelua.
keskityin miehen hankitaan perheen perustamiseen ja sisaren lapsiin, omaan ulkonäön kehittämiseen että kelpaan kun se joka nappaa. Sit perheen perustaminen viivästy kun mies ei ollut valmis siihen ja nyt sitä on onkin perhe ja Eli tuo alkuosa olisi pitänyt omaksua aiemmin koko ikä oppimisikä.Kaskenpolttaja kirjoitti:
Onneksi onneni ei ole kiinni fyysisissä asioissa.
Kyllä se hoidossa on, pitänee kuitenkin etsiytyä uudelleen lääkärin pakeille, jos vaikka saisi kortisonipiikin...
Monilla ihmisillä onni ja elämän tarkoitus on kiinni vaikka siitä fysiikasta tai työstä ja kun ne viedään syystä tai toisesta, ammottaa aikamoinen musta monttu.Näin me ollaan erilaisia...Minun onneni vaatii terveen kropan. Loukkaantumisiakin on ollut ja se on tullut nähtyä, et sillon on elämä ihan paskaa kun en ole voinut toteuttaa itseäni haluamallani tavalla..
-Itse olisin vielä onnellisempi ilman työtä, koska silloin olisi aikaa enemmän itselleen..Käyn töissä, koska tarvitsen vielä rahaakin..ns. Välttämätön paha.blade83 kirjoitti:
Kuinkas olisit halunnut elää?
Joten nuo olisin omaksunut aiemmin olisi ollut paljon helpompi elämä.
valtakunta kirjoitti:
Minä? pitämällä yllä kuntoa, terveelinen ja turvallinen ruokavalio ei päihteitä( jotka haitallisia) keskittynyt eri asioiden oppimiseen, harjoitteluun ja heikkouksien vahvistamiseen sekä tutustunut ihmisiin paremmin varsinkin ihmismieleen ja kehoon sekä kehittänyt rakentavaa keskustelua.
keskityin miehen hankitaan perheen perustamiseen ja sisaren lapsiin, omaan ulkonäön kehittämiseen että kelpaan kun se joka nappaa. Sit perheen perustaminen viivästy kun mies ei ollut valmis siihen ja nyt sitä on onkin perhe ja Eli tuo alkuosa olisi pitänyt omaksua aiemmin koko ikä oppimisikä.Ahaa, eli perustaisit perheen seuraavassakin elämässä, mikäli sellainen olisi tarjolla..... Ajattelin, että olisit ehkä halunnut elää merkittävästi toisin, mutta eihän tuossa ihmeitä eroja ollut nykyiseen. Mikäli olisit perustanut perheen vieläkin nuorempana, niin aikaa mainitsemisiisi asioihin olisi ollut vieläkin vähemmän.
blade83 kirjoitti:
Näin me ollaan erilaisia...Minun onneni vaatii terveen kropan. Loukkaantumisiakin on ollut ja se on tullut nähtyä, et sillon on elämä ihan paskaa kun en ole voinut toteuttaa itseäni haluamallani tavalla..
-Itse olisin vielä onnellisempi ilman työtä, koska silloin olisi aikaa enemmän itselleen..Käyn töissä, koska tarvitsen vielä rahaakin..ns. Välttämätön paha.Erilaisiahan me olemme. Rikkauttahan se on.
Ja on se niinkin, että jos se onnellisuuden lähde viedään pois, voi silloinkin etsiä uuden lähteen tai jäädä tule makaamaan. Ei se tietysti kovin helpoa ole, mutta mahdollista.blade83 kirjoitti:
Ahaa, eli perustaisit perheen seuraavassakin elämässä, mikäli sellainen olisi tarjolla..... Ajattelin, että olisit ehkä halunnut elää merkittävästi toisin, mutta eihän tuossa ihmeitä eroja ollut nykyiseen. Mikäli olisit perustanut perheen vieläkin nuorempana, niin aikaa mainitsemisiisi asioihin olisi ollut vieläkin vähemmän.
Olisin perustanut miehen kanssa vielä nuorempana, odotus oli turha mutta kuuntelin miestä ja nyt se olisi myös perustanut nuorempana koki siinä olevan virhe.
blade83 kirjoitti:
Ahaa, eli perustaisit perheen seuraavassakin elämässä, mikäli sellainen olisi tarjolla..... Ajattelin, että olisit ehkä halunnut elää merkittävästi toisin, mutta eihän tuossa ihmeitä eroja ollut nykyiseen. Mikäli olisit perustanut perheen vieläkin nuorempana, niin aikaa mainitsemisiisi asioihin olisi ollut vieläkin vähemmän.
Jotain asioita jäi näköään mainitsematta. Mies olisi näin ollen halunnut kouluttautua ja etsiä töitä elättämään perhettä.
Ei olisi pitänyt kuunnella miestä😁valtakunta kirjoitti:
Olisin perustanut miehen kanssa vielä nuorempana, odotus oli turha mutta kuuntelin miestä ja nyt se olisi myös perustanut nuorempana koki siinä olevan virhe.
Ok..No ei tuossa suurta vahinkoa sitten ole tapahtunut. Sait elää nuoruuttasi hieman pidempään lapsettomana.
-Me olemme hyvin erilaisia ihmisiä...Minä olen aina ajatellut, että ihmisten pitäisi saada elää se oma lapsuus ja sitten nuoruus ja nuori aikuisuus rauhassa ilman lapsiperheen vaatimia velvoitteita ja se perheen perustamisaika olisi sitten vasta 30 , jolloin ihminen on ehtinyt nauttia vapaudestaan, sekä kartuttaa myöskin omaisuutta perhettä varten....blade83 kirjoitti:
Ok..No ei tuossa suurta vahinkoa sitten ole tapahtunut. Sait elää nuoruuttasi hieman pidempään lapsettomana.
-Me olemme hyvin erilaisia ihmisiä...Minä olen aina ajatellut, että ihmisten pitäisi saada elää se oma lapsuus ja sitten nuoruus ja nuori aikuisuus rauhassa ilman lapsiperheen vaatimia velvoitteita ja se perheen perustamisaika olisi sitten vasta 30 , jolloin ihminen on ehtinyt nauttia vapaudestaan, sekä kartuttaa myöskin omaisuutta perhettä varten....elin ne vuodet itsetuhoisena ja lääketokkurassa lapsen odottamiseen asti 4 vuotta ja 7 vuotta riideltiin parisuhde ongelmia. Joten niitä asioita joita en halua kokea enää.
Erilaisiahan me olemme. Rikkauttahan se on.
Ja on se niinkin, että jos se onnellisuuden lähde viedään pois, voi silloinkin etsiä uuden lähteen tai jäädä tule makaamaan. Ei se tietysti kovin helpoa ole, mutta mahdollista.No totta tuokin....Kun yksi asia viedään pois, niin jollekkin toiselle asialle jää enemmän aikaa. Kuitenkin kyse on paljolti siitä, että kuinka merkityksellisiä itselleen ne pois jääneet asiat ovat olleet.... Liikunnallisille ihmisille kun se liikuntakyky tahtoo olla kaikki kaikessa.
--Vanhenemista usein hehkutetaan, kuten aloittajakin, mutta loppujen lopuks se on melko perseestä vaivoineen.. Loppu päästään käytännössä usein kidutukseen verrattavaa elämää mitä katsellut.
Monet elävät oravanpyörä elämää kuvitellen, että sitten eläkkeellä se ilo alkaa.. Katsellut kun monelle on käynyt niin, että pian eläkkeen alkaessa ovat saaneet esim. aivoinfarktin...Pyörätuolissa pää kallellaan loppuelämä.valtakunta kirjoitti:
elin ne vuodet itsetuhoisena ja lääketokkurassa lapsen odottamiseen asti 4 vuotta ja 7 vuotta riideltiin parisuhde ongelmia. Joten niitä asioita joita en halua kokea enää.
Mutta sama mies kaikki nämä vuodet.
blade83 kirjoitti:
No totta tuokin....Kun yksi asia viedään pois, niin jollekkin toiselle asialle jää enemmän aikaa. Kuitenkin kyse on paljolti siitä, että kuinka merkityksellisiä itselleen ne pois jääneet asiat ovat olleet.... Liikunnallisille ihmisille kun se liikuntakyky tahtoo olla kaikki kaikessa.
--Vanhenemista usein hehkutetaan, kuten aloittajakin, mutta loppujen lopuks se on melko perseestä vaivoineen.. Loppu päästään käytännössä usein kidutukseen verrattavaa elämää mitä katsellut.
Monet elävät oravanpyörä elämää kuvitellen, että sitten eläkkeellä se ilo alkaa.. Katsellut kun monelle on käynyt niin, että pian eläkkeen alkaessa ovat saaneet esim. aivoinfarktin...Pyörätuolissa pää kallellaan loppuelämä.Siitähän juuri kyse onkin, kuinka merkityksellisenä asian kokee. Kun se merkityksellinen viedään, viedään paljon.
En tiedä minkä ikäinen olet, liekö syntymävuosi tuo 83? Uskon kyllä, että vanheneminen on sinulle perseestä. Minulle se ei sitä ole. Vaivat toki lisääntyvät, rypyt löytävät paikkansa naamalla ja tuovat kavereita mukanaan. Siinä vaan ei ole se onnellisuus, se on jossain ihan muualla.
Meillä on erilaisia kohtaloita ja siksi elämää kannattaa elää juuri nyt.blade83 kirjoitti:
-Me olemme hyvin erilaisia ihmisiä...Minä olen aina ajatellut, että ihmisten pitäisi saada elää se oma lapsuus ja sitten nuoruus ja nuori aikuisuus rauhassa ilman lapsiperheen vaatimia velvoitteita ja se perheen perustamisaika olisi sitten vasta 30 , jolloin ihminen on ehtinyt nauttia vapaudestaan, sekä kartuttaa myöskin omaisuutta perhettä varten....Se että se lapsen tulon jälkeen näin olisi toiminut.
Jotain asioita jäi näköään mainitsematta. Mies olisi näin ollen halunnut kouluttautua ja etsiä töitä elättämään perhettä.
Ei olisi pitänyt kuunnella miestä😁
Joten olisi lapsi ollut järkevä tuossa vaiheessa miehen mukaan koska olisin alkanut heti asioita selvittämään lapsen takia.
Kirjoitin huonosti.blade83 kirjoitti:
-Me olemme hyvin erilaisia ihmisiä...Minä olen aina ajatellut, että ihmisten pitäisi saada elää se oma lapsuus ja sitten nuoruus ja nuori aikuisuus rauhassa ilman lapsiperheen vaatimia velvoitteita ja se perheen perustamisaika olisi sitten vasta 30 , jolloin ihminen on ehtinyt nauttia vapaudestaan, sekä kartuttaa myöskin omaisuutta perhettä varten....Jos ihmettelet miksi oltiin yhdessä koska se ei antanut erota vaan yritti tappaa itsensä joten päätyin tuohon noidan kehää koska voin huonosti suhteessa ja kuitenkaan en voinut erota toisen pelkona toisen henki.
Mutta sit lääkkeiden suurten nostojen takia aloin unohtaa lääkkeitä jolloin myös ehkäisyä ja odotin lasta joten lopetin lääkkeet se meni kesken ja mies halusi myös lapsen joten sit tehtiin.
Tuo oli murros koska sen jälkeen päätin elämään lapsen vuoksi selvittää asiat väkisin murtava vuosi siihen meni.
Mies syyttää itseänsä asiasta mutta olen sanonut minä haluan elää miehen kanssa.
En itse halua elää enää myrskyn keskellä vihaan riitoja ylikaiken etten riitele ihmisten kanssa.
- Anonyymi
Iho meni kananlihalle.
- Anonyymi
Pyrh! En olisi halunnut herätä tähän. Lauantain ensimmäinen miete.
Missä iässä halusit pysyvän suhteen? Eikä vain pintaa vai halusitko aina pysyvää suhdetta, mutta miksi sitten jäi pintapuoliseksi?
Kerrotko sinä miten rakennat pysyvän suhteen?- Anonyymi
On se vaan myöhäistä.
Naiset ovat nykyään puumia, ei heille kelpaa vanha haiseva miehen haju.- Anonyymi
Pese myös hampaat jotta peikko ei hyökkää poraamaan reikiä hampaisiin, happohyökkäys ja hammaspeikko YÖLLÄ tulee poraamaan kuin maantiepora reikiä hampaisiin SALAA.
- Anonyymi
14-30 vuotiaana on miehen parhaat vuodet koska silloin saa nuoria kauniita naisia ja sen jälkeen alkaa miehen alamäki ja mies joutuu tyytymään leveäperseisiin naisiin jos haluaa seurustella.
- Anonyymi
Muista Bernie Ecclestone.
- Anonyymi
Jos on kunnolla rahaa, pesää löytyy kyllä ja parisuhdekin.
Miettikää arjemme sankareita, esim. pääministeriä, presidenttiä, rumia älykkäittä julkkiksia.
Pitää olla jotain muutakin kun vanhan miehen ominaishaju, joka ei lähde pesemälläkään pois.
- Anonyymi
Viiskymppisenä eronneena olen nyt elänyt elämäni parasta aikaa. Ikää tulee tänä vuonna 55 ja joku sellainen seesteisyys on löytynyt, ei enää tarvitse rynnätä päätä pahkaa jokaiseen juttuun vaan voi ottaa rauhallisesti.
Parisuhdetta en enää ole etsinyt ja eihän se oikeasti etsimällä löydy. En pidä ikäisiäni naisia erityisen viehettävinä ja nuorempaan karuselliin en ryhdy. Omillaan olo tuntuu todella hyvältä ja työ, lapset, lastenlapset sekä ystävät täyttävät aukot vapaa aikana ja usein tunnen jo että haluan omaa rauhaa.Olen samaa mieltä, ettei se parisuhde välttämättä etsimällä löydy. Tunnistan seesteisyyden, sen että voi ottaa rauhallisesti nauttia ihmisistä ympärillä.
Pidän ikäisiäni miehiä viehättävinä. Iän tuoma elämänkokemus, urat kasvoilla, harmaata siellä ja täällä, seesteisyys, levollisuus, elämän kunnioittaminen.
Tasan ei käy onnen lahjat...
- Anonyymi
Näinollen ei hätää ja työtä riittää.
Hyvin jaksaa kun itse päättää.
Perhe voi hyvin kaikki hyvin. - Anonyymi
Perhe edellä menty aina myös lauantaina.
Nyt pärjäävät ja isäkin saa oman aikansa. - Anonyymi
Sorry olikin sinkut palsta. Pahoittelen häiriöitä.
- Anonyymi
Pidän ikämiehiä viehättävinä. Iän tuoma elämänkokemus, urat kasvoilla, harmaata siellä ja täällä, seesteisyys, levollisuus, elämän kunnioittaminen.
Olen myös pannut merkille ettei papat paljon sivuilleen vilkuile, kun pidän heitä pystyssä ja "tanssin heidän kanssaan", tuolijumpan jälkeen ja sitt päiväkahveille.
Ikämiehillä (on jo 8-kympin verran) tuskin alkaisit katselemaan uutta valloitettavaa. Jos niin kävisi... muisti tuossa iässä jo prakaa sen verran, etteivät muistaisi; minkä takia naisia vikittelevät.
Muuten luotto miesten uskollisuuteen on mulla jo murentunut!
Mä taidan kiertää kaikki "alaikäiset äijän köriläät"... ja elää omaa elämääni, ilman miessukukuntaa -> ovat vast`edes sukupuolettomia mulle, kuten 8-kymppisetkin.
ex-trollikka
... ja nyt kauppaan ruokaostoksille!Jahas..Sä olet eronnu?
Muistelen et taisit viime vuoden puolella päätyä parisuhteeseen ja yhteen muuttoon miehen kanssa.Miten sulla on ihan sama teksti kuin Kaskenpolttajalla, tuossa ylempänä..?
Suurin osa mun ikäisistä, eli noin 50v miehistä ei mun makuun ole seksuaalisesti viehättäviä, muutoin kyllä. (Mutta eipä tarvi muuta ollakaan. )Wwuwuw kirjoitti:
Miten sulla on ihan sama teksti kuin Kaskenpolttajalla, tuossa ylempänä..?
Suurin osa mun ikäisistä, eli noin 50v miehistä ei mun makuun ole seksuaalisesti viehättäviä, muutoin kyllä. (Mutta eipä tarvi muuta ollakaan. )"Suurin osa mun ikäisistä, eli noin 50v miehistä ei mun makuun ole seksuaalisesti viehättäviä, muutoin kyllä. (Mutta eipä tarvi muuta ollakaan. )"
Eihän tuo nyt mitenkään yllätä.
Naisistakin vain murto-osa on seksuaalisesti viehättäviä enää 5-kymppisenä.Iku-Turso kirjoitti:
Pönttis katoaa ja Trollikka palaa palstalle. En voi sanoa yllättyneeni.
Mutta huomasitko että käytti tismalleen samoja samoja kuin Kaskenpolttaja?
Wwuwuw kirjoitti:
☆Samoja sanoja.
Wwuwuw kirjoitti:
Huomasin, mutta en ylläty mistään trollin kohdalla.
Iku-Turso kirjoitti:
Huomasin, mutta en ylläty mistään trollin kohdalla.
Älä yritä taas hämmennellä.
- Anonyymi
Tai sitten lainausmerkit vain unohtui...
xL Wwuwuw kirjoitti:
Älä yritä taas hämmennellä.
Hämmensinkö sinua?
Sanoin vain että odottelinkin tuollaista esiintuloa jos ja kun Pönttis kaikkoaa palstalta. Joku kutsuisi tuota vuoronvaihdoksi, minä sanoisin sitä uudestisyntymiseksi.Iku-Turso kirjoitti:
Hämmensinkö sinua?
Sanoin vain että odottelinkin tuollaista esiintuloa jos ja kun Pönttis kaikkoaa palstalta. Joku kutsuisi tuota vuoronvaihdoksi, minä sanoisin sitä uudestisyntymiseksi.Et hämmentäny.
Anonyymi kirjoitti:
xLToinen pitää ikämiehiä..ja toinen ikäisiään miehiä viehettävinä..
Wwuwuw kirjoitti:
Toinen pitää ikämiehiä..ja toinen ikäisiään miehiä viehettävinä..
Ai niinku viehettävinä? Puhutaanko vieheistä vai viehättävästä?
Satuin joskus nuorena miehenä törmäämään kalastukseen hurahtaneeseen naiseen, joka kysyi jossain kohtaa illanvieton aikana haluaisinko nähdä hänen viehkeensä.
Tottakai ne kiinnosti, ja ravintolan jälkeen kävin katsomassa viehkeet. Ihan hyviltähän ne näyttivät ja tuntuivat.Iku-Turso kirjoitti:
Satuin joskus nuorena miehenä törmäämään kalastukseen hurahtaneeseen naiseen, joka kysyi jossain kohtaa illanvieton aikana haluaisinko nähdä hänen viehkeensä.
Tottakai ne kiinnosti, ja ravintolan jälkeen kävin katsomassa viehkeet. Ihan hyviltähän ne näyttivät ja tuntuivat.Höh.
- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Tottakai ne kiinnosti, ja ravintolan jälkeen kävin katsomassa viehkeet. Ihan hyviltähän ne näyttivät ja tuntuivat.Kiva uussana. Viehettäminen. Heitän vieheen miehiä vilisevään mereen ja yritän viehettää jonkun (onnettoman) tarttumaan vieheeseeni. Mutta, kuten jokainen kalastuksesta vähänkin tietävä tietää, saaliin väsyttäminen on tärkeää, jos meinaa saada saaliin kotiin asti. Riittääkö viehetysvoimani?
Usein saalis karkaa. Tai on alimittainen. Päästän takaisin mereen kasvamaan.
Meressähän kaloja riittää. Onneksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLNapa kymppi sulle! Mulla unohtui lainausmerkit pois, muuten olen ihan samaa mieltä, noista vanhoista papparaisista joita täälläkin on hoidossa.
Heille riittää pieni huomion osoitus; kädestä kiinni pitäminen, joskus viaton halaus.
Vanhakin ihminen kaipaa kosketusta, hellyyttä ja huomiota... tunnetta ett joku edes välittää.
Ihan oikeesti; olen yhä sitä mieltä ett Pönttis oli mies, joka kuherteli yhdelle jos toiselle,teksteillään. Mutt teki välillä muutamia mokia, koska ei ollut nainen.
Fyysisesti meillä naisilla ja miehillä on pieniä eroja... ja aivan samoin; naiset ei ymmärrä miesten vaivoja, paitsi jos ei ole yleensäkään alalla kauan toiminut ammattilainen tai peräti urologi.
Pönttiksen virheet oli saman kaltaisia pieniä lipsahduksia.
Jaahas, pitää paikkansa, tuli ero! Panin kovasti pahakseni, kun mulle selvisi ett kihlattuni sai kolmannen lapsen ex-vaimonsa kanssa!
Eli kuksi vielä ex-vaimoaankin... silloin kun me jo seurustelimme.
Se siitä, selityksiä ei tarvita; the end!
Yhä edelleen mä en trollaile muilla nikkeillä... mulla ei ole pienintäkään tarvetta.
ex-trollikka Anonyymi kirjoitti:
Napa kymppi sulle! Mulla unohtui lainausmerkit pois, muuten olen ihan samaa mieltä, noista vanhoista papparaisista joita täälläkin on hoidossa.
Heille riittää pieni huomion osoitus; kädestä kiinni pitäminen, joskus viaton halaus.
Vanhakin ihminen kaipaa kosketusta, hellyyttä ja huomiota... tunnetta ett joku edes välittää.
Ihan oikeesti; olen yhä sitä mieltä ett Pönttis oli mies, joka kuherteli yhdelle jos toiselle,teksteillään. Mutt teki välillä muutamia mokia, koska ei ollut nainen.
Fyysisesti meillä naisilla ja miehillä on pieniä eroja... ja aivan samoin; naiset ei ymmärrä miesten vaivoja, paitsi jos ei ole yleensäkään alalla kauan toiminut ammattilainen tai peräti urologi.
Pönttiksen virheet oli saman kaltaisia pieniä lipsahduksia.
Jaahas, pitää paikkansa, tuli ero! Panin kovasti pahakseni, kun mulle selvisi ett kihlattuni sai kolmannen lapsen ex-vaimonsa kanssa!
Eli kuksi vielä ex-vaimoaankin... silloin kun me jo seurustelimme.
Se siitä, selityksiä ei tarvita; the end!
Yhä edelleen mä en trollaile muilla nikkeillä... mulla ei ole pienintäkään tarvetta.
ex-trollikkaMeillä taisi olla sopimus, että pysytään erossa toisistamme täällä palstalla.
Voitaisiin mun mielestäni pitää sopimus voimassa. Jos pysyttelisit loitolla avaamistani ketjuista, niin minä pysyttelisin pois sinun ketjuistasi.
"uskallan antaa myös itselleni oikeuden nauttia hekumaan asti naisen kosketuksestä."
Kunhan nyt löytäisit sen naisen ensin.- Anonyymi
Joku peli pitäisi etsiä, taisin abrikselle mainita että pitäisi testata jotain mitä nuoriso pelaa innoissaan joku sims 4.... simulaatio-ihmisiä pelissä.
Englantilaisilta oikeasti voisin kysyä että mikähän sellainen peli olisi missä tosissaan voi tehdä reaaliaikaan perustuvia tapaamisia pelissä vaikka johonkin paikkaan sitten, londoners tietäisivät kun kysyisi niiltä mitä suosittaisivat tuollaiseen pelailuun... kun on tuttuja siellä että mikä olisi hauska sitten.
Harmaaritari-nimestä tuli mieleen kun tuossa eräässä pelissä jota joskus pelasin oli monia realmeja, ja sitten oli tapaamisia tosiaan tiettyihin aikoihin että tulen sinne sitten ja tyttökaverit pelissä olivat iloisia kun tulin tappamaan hirviöitä avuksi heille, olin mustaritari jättisuurella tehomiekallani :D - Anonyymi
Miksei jo nuorempana?
Hidas sytytys?
- Anonyymi
Ei mies mitään parane vaan sairastuu ja haalistuu mitä vanhemmaksi tulee. Miehen kunto laskee, miehet lihoo , miehelle tulee ryppyjä toiminnat hidastuu, mies rumentuu. 50 vuotiaana on jo aika myöhäistä alkaa ekaan suhteeseen ellei ole sitä ennen ollut ja yhä harvemmalla miehellä on sitä ensimmäistäkään suuhdetta ja siksi myös syntyvyys laskee. Naiset rumentuu jo 30 v jälkeen.
Henkisesti iän myötä tilanne on noususuuntainen, kun taas fyysisesti laskusuuntainen. Siksi on tärkeää pitää kuntoa yllä ja katsoa mitä suuhunsa pistää.
Toimintojen hidastuminenkaan ei ole kaikille mikään ongelma, kaikessahan on kuitenkin kyse myös lähtötasosta.
Lihominen ei liity ikääntymiseen millään tavalla, vaan ihmiset yksinkertaisesti vain syövät yli kulutuksensa..Itse olen arvioinut, että jopa 30% kaloreita päivää kohden.
-Jos vertaatte afrikkalaimiehen syömiä kaloreita länsimaalaisten vastaaviin, niin voidaan hyvin päätellä, että ihminen pysyisi elossa kyllä vähemmälläkin ahmimisella.
-Olen usein ihmetellyt, että miksi helvetissä esim. pizzan on oltava niin suuri, että ihmiset syövät itsensä halki.
-Yleensä tuo lihominen alkaakin jo lapsuudesta ja jatkuu käytännössä läpi elämän tietyillä ihmisillä.
-Ihmiset eivät ahmimisessaan huomioi myöskään vanhemmiten hidastuvaa aineenvaihduntaa, eli kaloreita voisi vanhemmiten vähentää entisestään kun ihmiset tosiasiassa syövät kuten aina ennenkin.- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Toimintojen hidastuminenkaan ei ole kaikille mikään ongelma, kaikessahan on kuitenkin kyse myös lähtötasosta.
Iku-Turso, varmasti olet itsekin huomannut, palsta on muuttunut aika vapaammaksi ja luonnollisemmaksikin nyt kun anonyymit saavat laittaa omia juttujaankin virkeyttää palstaa paljon.
blade83 kirjoitti:
Lihominen ei liity ikääntymiseen millään tavalla, vaan ihmiset yksinkertaisesti vain syövät yli kulutuksensa..Itse olen arvioinut, että jopa 30% kaloreita päivää kohden.
-Jos vertaatte afrikkalaimiehen syömiä kaloreita länsimaalaisten vastaaviin, niin voidaan hyvin päätellä, että ihminen pysyisi elossa kyllä vähemmälläkin ahmimisella.
-Olen usein ihmetellyt, että miksi helvetissä esim. pizzan on oltava niin suuri, että ihmiset syövät itsensä halki.
-Yleensä tuo lihominen alkaakin jo lapsuudesta ja jatkuu käytännössä läpi elämän tietyillä ihmisillä.
-Ihmiset eivät ahmimisessaan huomioi myöskään vanhemmiten hidastuvaa aineenvaihduntaa, eli kaloreita voisi vanhemmiten vähentää entisestään kun ihmiset tosiasiassa syövät kuten aina ennenkin.Yksi pitsa riittää kahdelle enemmän kuin hyvin..
Eikä pitsassa sinänsä mitään "pahaa" ole.Wwuwuw kirjoitti:
Yksi pitsa riittää kahdelle enemmän kuin hyvin..
Eikä pitsassa sinänsä mitään "pahaa" ole.Riippuu ihan mitä makkaroita tai kinkkusiivuja siihen päälle valitsee..
Wwuwuw kirjoitti:
Yksi pitsa riittää kahdelle enemmän kuin hyvin..
Eikä pitsassa sinänsä mitään "pahaa" ole.No niin riittääkin.....Ei pizzassa pahaa ole, vaan kulttuurissa missä ihmiset on opetettu ahmimaan mahdollisimman paljon tietyllä summalla rahaa..
-Ihmisten pitäisi alkaa opetella minimalistiseen elämäntapaan.. Kaikkea voisi kohtuullistaa ympärillään ja elämässään.Anonyymi kirjoitti:
Iku-Turso, varmasti olet itsekin huomannut, palsta on muuttunut aika vapaammaksi ja luonnollisemmaksikin nyt kun anonyymit saavat laittaa omia juttujaankin virkeyttää palstaa paljon.
En ole tehnyt syväluotaavia tutkimuksia palstan tilasta, mutta olen iloinen jos noin on.
- Anonyymi
Miehen vaihdevuodet eli andropaussi on teilläkin edessä.
Voi, pojat ... teille tulee epämääräistä väsymystä ja älkäähän ihmetelkö sitä alavireisyystäja haluttomuuttanne joka kuuluu ikäänne.
Niinpä sukupuolielämän ongelmat lisääntyvät ikääntyvällä miehellä ... yritän ymmärtää, mutta kun tekisi niin mieli ...
ex-marthaItse käyn parin vuoden välein tutkituttamassa testosteronitasot ja mikäli tarvetta ilmenee tulevaisuudessa, nin alan lyömään piikkiä perseeseen... Asia ei ole oikeasti yhtään sen vaikeampi ongelma mikäli ymmärtää lääketiedettä, on valveutunut ja älykäs.
On totta, että jo tässä iässä huomaa testosteronitason laskeneen, vaikka edelleen ollaan reilusti viitteissä.blade83 kirjoitti:
Itse käyn parin vuoden välein tutkituttamassa testosteronitasot ja mikäli tarvetta ilmenee tulevaisuudessa, nin alan lyömään piikkiä perseeseen... Asia ei ole oikeasti yhtään sen vaikeampi ongelma mikäli ymmärtää lääketiedettä, on valveutunut ja älykäs.
On totta, että jo tässä iässä huomaa testosteronitason laskeneen, vaikka edelleen ollaan reilusti viitteissä.Mitä testojen laskuun viittaavia oireita sulla on?
- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Mitä testojen laskuun viittaavia oireita sulla on?
Olen alkanut lepertelemään naisille, yritän parhaani mukaan saada vielä jotain.
Jotenkin on ollut pakko nöyrtyä, ja kuohita itsensä henkisesti. Anonyymi kirjoitti:
Olen alkanut lepertelemään naisille, yritän parhaani mukaan saada vielä jotain.
Jotenkin on ollut pakko nöyrtyä, ja kuohita itsensä henkisesti.Arveletko kiinnostuksen naisia kohtaan viittaavan alentuneisiin testoarvoihin?
Jospa kyse onkin siitä että testoarvot ovat lähteneet nousuun?- Anonyymi
Höh.
- Anonyymi
Voi että, minä ihastuin paljon nuorempaan naiseen.
Pienen pieniin unelmiin...hänen kanssaan käydä saan.- Anonyymi
Et varmasti.
- Anonyymi
Kutenkin näin on.
- Anonyymi
Miksei tämä aloitus poistu?
- Anonyymi
Luin aloituksen ja kaksi kommenttia.
Luetun perusteella xLiner kannattaisi hedelmöittää uudelleen...miten negatiivinen ihminen, hyi helvetti. Happoa?
AsianVierestä- Anonyymi
"Suurin osa mun tuntemistani miehistä on ihan tasapainoisia ikään katsomatta. Puhut siis vain itsestäsi. Tunnetko olevasi taas muuttunut mies vai miten tämä pitäisi ymmärtää?" Mitä negatiivista tässäkin nyt taas oli? Positiivista pikemminkin, kun sanoo että tuntemansa miehet ovat tasapainoisia.
ja sitten hän kysyy iästä, onko se herkkä paikka sitten teidän ikäisille? Kun aloitus kuitenkin koski ikää. - Anonyymi
Hmm...sanoisin rikkihappoa.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm...sanoisin rikkihappoa.
AsianVierestäNyt moderaattori, eikö tuota "lehmää" saa pois häiritsemästä?
Anteeksi ilmaisu mutta en ole koskaan tavannut enemmän lypsävämpää, lypsää pelkkää paskaa:)
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Nyt moderaattori, eikö tuota "lehmää" saa pois häiritsemästä?
Anteeksi ilmaisu mutta en ole koskaan tavannut enemmän lypsävämpää, lypsää pelkkää paskaa:)
AsianVierestäTarkoitat itseäsi?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tarkoitat itseäsi?
Nyt varmaan kannattaa katsoa kuka väitti ja mitä ja poistaa henkilö palstalta. Katsokaa nyt ne mistä lähetetään väitteitä ja mitä.
Sovittu?
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt moderaattori, eikö tuota "lehmää" saa pois häiritsemästä?
AsianVierestäSä vaan pelkäät mitä mä vielä paljastan susta :) Kanna itse vastuu kirjoituksistasi.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt varmaan kannattaa katsoa kuka väitti ja mitä ja poistaa henkilö palstalta. Katsokaa nyt ne mistä lähetetään väitteitä ja mitä.
Sovittu?
AsianVierestäOnko sulla nyt sellainen tasapainoinen olo mistä aloituksessa puhuttiin?
xL - Anonyymi
Jäisin mieluusti vielä taputtelemaan sua olkapäälle, mutta on vielä vähän hommaa ennen nukkumaan menoa. Palailaan vaikka huomenna. Ryhdistäydy sinä sillä välin 😂
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Sovittu?
AsianVierestäNo katsotaan..
"xLiner kannattaisi hedelmöittää uudelleen...miten negatiivinen ihminen, hyi helvetti. Happoa?"
Kirjoittanut Asian vierestä.- Anonyymi
Olenko siis Iku-Turso(väite x-liner) vai en, nyt tarkastakaa mistä ja kuka omistaa yhteydet!
AsianVierestä - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Se on vain sun mielipiteesi.
Ylläpito sen tarkastaa, en minä.
Anonyymi kirjoitti:
Olenko siis Iku-Turso(väite x-liner) vai en, nyt tarkastakaa mistä ja kuka omistaa yhteydet!
AsianVierestäKuka muu muka?
Ja myös aiemmat yhteydet pitää ottaa syyniin, jos nyt sattuisit kirjoittamaan toisesta laitteesta.
Häpeä sinä.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Kuka muu muka?
Ja myös aiemmat yhteydet pitää ottaa syyniin, jos nyt sattuisit kirjoittamaan toisesta laitteesta.
Häpeä sinä.Kaikki käy, annan suostumukseni poliisitutkintaan. Ylläpito, olkaa hyvä.
Kaikki käy, annan suostumukseni poliisitutkintaan. Ylläpito, olkaa hyvä.
AsianVierestäNää poliisijutut on jokseenkin koomisia.
Se riittää, että pistät aasinhatun päähäs ja menet pariksi tunniksi nurkkaan häpeämään.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Nää poliisijutut on jokseenkin koomisia.
Se riittää, että pistät aasinhatun päähäs ja menet pariksi tunniksi nurkkaan häpeämään.Hmm...josko tämä jo ylittäisi kynnyksen?
Palstan häiriköintiä tuollaista väittäen viikon, enemmän?
Ylläpidon tulisi nyt herätä ja laittaa kova kovaa vastaan!
Pelottaako sinua?
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm...josko tämä jo ylittäisi kynnyksen?
Pelottaako sinua?
AsianVierestäPuhdistakaa nyt tämä palsta, OIKEASTI!!!
Hmm...josko tämä jo ylittäisi kynnyksen?
Pelottaako sinua?
AsianVierestäEi pelota yhtään. Mä oon ollut turhankin rehellinen täällä..
Samaa mieltä että ylläpito voisi herätä..eikä poistaa viestejä valikoivasti.Anonyymi kirjoitti:
Puhdistakaa nyt tämä palsta, OIKEASTI!!!
AsianVierestäTuli nyt aikuiselle miähelle itkupotkut?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tuli nyt aikuiselle miähelle itkupotkut?
Ei. Tein vain tästä tutkintapyynnön, ei muuta.
Hyvää yötä.
Hyvää yötä.
AsianVierestäKiitos kommentista. 😄
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä.
AsianVierestäJottei asia liian helpoksi menisi, myös minä olen sinä tai sinä minä, miten päin sen nyt haluaa ilmaista.
Että sitä rataa....
- Anonyymi
Nykäsin rullakebabin ja kanat sai kyytiä. Mahtava siivo.
- Anonyymi
Mikähän itselläni oli oikein hauska juttu, tunnistin silloin linnun, joku hiirihaukka, olin aamiaista itsekin syömässä niin tuollainen petolintu sitten leijaili siinä lähellä, se pelotti kaikkia pieniä lintuja pois kun leijaili vain... haukan poikasia, isot siivet kyllä :D
- Anonyymi
Sitä kun vaan ei kirjoitustesi perusteella mitenkään usko, että olet pian viisikymppinen..
- Anonyymi
18 vuotias 32 vuoden kokemuksella.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263038
- 681487
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761073Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746