Millainen/mikä/kuka on punk-asenne? Mikä tekee aidon punk-musan tai ihmisen?????
PUNK-asenne
21
2608
Vastaukset
- mika
että on oma itsensä sun muuta.En jaksa selittää.
Kuuntele Pelle Miljoona & N.U.S:n "Mitä on punk? niin tiedät. - Hyena
noihin kysymyksiin ei ole olemassa yhtä ainoaa vastausta. Kannattaa lukea kirja "tee-se-itse OMA ELÄMÄ!!" siinä on käsitelty aika paljon suomen punk elämää noin niinkun aatteena...
- msa
Punk on tietynlainen sähäkkä ja energinen päin-vittua-mutta-menkööt olotila.
- googlettaja
Arvasin jotain tämmöstä...
Punkkia ei osata määritellä, mut kuitenkin aina osataan sanoa, mikä EI OLE punkkia ja mikä on väärin.
Taitaa olla niin, että kuka tahansa voi olla punk-ajattelija, jos uskoo niin, koska jokainen määrittelee sen eri tavalla. - hfgv
googlettaja kirjoitti:
Arvasin jotain tämmöstä...
Punkkia ei osata määritellä, mut kuitenkin aina osataan sanoa, mikä EI OLE punkkia ja mikä on väärin.
Taitaa olla niin, että kuka tahansa voi olla punk-ajattelija, jos uskoo niin, koska jokainen määrittelee sen eri tavalla.Kysyit määritelmää punk-asenteelle, et punkille. Punk osataan kyllä määritellä, mutta määritelmiä voi olla monia.
- hfgv
hfgv kirjoitti:
Kysyit määritelmää punk-asenteelle, et punkille. Punk osataan kyllä määritellä, mutta määritelmiä voi olla monia.
Ainakin monet vastasit vain siihen millainen punk-asenne on. Tai jotain.
Mutta kyllä se määritellä voi. - S.W.M.H.
Oikein, msa!
- PunK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ulkomaalaisviha
-ikuinen kapina yhteiskuntaa vastaan
-työttömyys ja työnvieroksunta
-mummojen ja lasten potkiminen
-sotaveteraanien halveksunta ja armeijan pakoilu
-henkinen kypsymättömyys- tunkki.........
ei punkkiin kuulu todellakaa ulkomaalaisviha!!!!
- asmo
tunkki......... kirjoitti:
ei punkkiin kuulu todellakaa ulkomaalaisviha!!!!
eikä minkäänlainen väkivalta tai sen ihannointi.Yhteiskuntaa voi arvostella jos kritiikki on asiallista ja asiantuntevaa,sillä ainahan on parantamisen varaa.
Mitä armeijaan tai sen käymiseen tulee niin se on henk.koht valinta ja maailmankatsomuksellinen asia.Sitä pitää kunnioittaa ja arvostaa tietysti, oli se sitten puolesta tai vastaan asevelvollisuutta. - punkkarikloppi
en hyväksy että ulkomaalaiset tulee maahan,jolla
on omiakin kansalaisia toimeentulo tuella.mut
en ole vihaaja.miten kapinoit yhteiskuntaa vastaan,jos se elättää sut.itse käyn kyllä
töissä,enkä vieroksu sitä.saanpahan maksaa
sinunkin elämän.toi mummo ja lapsi juttu on
niin rankka,etten kommentoi.jokainen kunnon
punkkari rakastaa isänmaataan ja samalla veteraaneja.minä ainakin.armeijan olen käynyt.
ja täytyy olla kypsymätön kun tuollaista tänne
kirjoittelee.vaikka onkin provo.
punkkia on.uskaltaa olla oma itsensä,pysyä
ajatustensa takana ja elää niinkuin haluaa.
kerranhan täällä lusitaan. - missä olit -77
omena on pudonnut puusta kauaksi sitten sen hyvän ajan...vanhanliitonmies-62.
- MIka
punkkarikloppi kirjoitti:
en hyväksy että ulkomaalaiset tulee maahan,jolla
on omiakin kansalaisia toimeentulo tuella.mut
en ole vihaaja.miten kapinoit yhteiskuntaa vastaan,jos se elättää sut.itse käyn kyllä
töissä,enkä vieroksu sitä.saanpahan maksaa
sinunkin elämän.toi mummo ja lapsi juttu on
niin rankka,etten kommentoi.jokainen kunnon
punkkari rakastaa isänmaataan ja samalla veteraaneja.minä ainakin.armeijan olen käynyt.
ja täytyy olla kypsymätön kun tuollaista tänne
kirjoittelee.vaikka onkin provo.
punkkia on.uskaltaa olla oma itsensä,pysyä
ajatustensa takana ja elää niinkuin haluaa.
kerranhan täällä lusitaan.Miten voi elää niinkuin haluaa, jos kunnon punkkrin on kerta "pakko" rakastaa isänmaataan?
Jos tuo olisi totta, niin punkin ajatushan kumoaisi itsensä...
Niinkuin... Voit elää ilman sääntöjä ja rajoitteita kunhan et tee sitä ja tätä...Hah. - punkkarikloppi
MIka kirjoitti:
Miten voi elää niinkuin haluaa, jos kunnon punkkrin on kerta "pakko" rakastaa isänmaataan?
Jos tuo olisi totta, niin punkin ajatushan kumoaisi itsensä...
Niinkuin... Voit elää ilman sääntöjä ja rajoitteita kunhan et tee sitä ja tätä...Hah.pysyn ajatusteni takana.ei ole pakko rakastaa
isänmaataan,mutta minä rakastan.pidän vielä itseäni jonkunlaisena punkkarina.
ja elää niinkuin haluaa tarkoittaa lähinnä,
ett elää niinkuin itselle hyvältä tuntuu.
sori,jos en kirjoita tarpeeksi ymmärrettävästi.
- Underwood
kysymyksiin on tapana vastata: "Jos sun täytyy kysyä, niin silloin sä et millonkaan tuu ymmärtää sitä."
- Hyena
pirun hyvin sanottu!
- googlettaja
Niinpä tietysti, noin kuuluu vastata, kun itsekään ei tiedä. Nyt tiedänkin mitä vastata, kun multa tullaan jotain kysymään... ;D Nokkelaa lusmuilua. Hah!
- Underwood
googlettaja kirjoitti:
Niinpä tietysti, noin kuuluu vastata, kun itsekään ei tiedä. Nyt tiedänkin mitä vastata, kun multa tullaan jotain kysymään... ;D Nokkelaa lusmuilua. Hah!
Kysymys ansaitsee arvoisensa vastauksen.
Mutta onhan tuossa muitakin vastauksia jos ne miellyttaa enemmän.
Ja jos nyt tekee mieli suuttua, niin onhan se mahdollisuus sinulle suotu.
Kysymys vaan vaikuttaa hassulta.
Muistetaan nyt kuitenkin, että ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, vain tyhmiä ihmisiä. (tähän hassu hymynaama) - googlettaja
Underwood kirjoitti:
Kysymys ansaitsee arvoisensa vastauksen.
Mutta onhan tuossa muitakin vastauksia jos ne miellyttaa enemmän.
Ja jos nyt tekee mieli suuttua, niin onhan se mahdollisuus sinulle suotu.
Kysymys vaan vaikuttaa hassulta.
Muistetaan nyt kuitenkin, että ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, vain tyhmiä ihmisiä. (tähän hassu hymynaama)Sunko mielestä mä suutuin? *et ole vielä nähnyt minun suuttuvan* Älä ny viitti...saat sä vastata mitä tykkäät ja mä kysyä mitä tykkään. Ja tiedoksesi...vastauksesi miellytti ja pidin siitä, eli sä nyt et tajunnu yhtään missä mennään.
Ei mulla ole mitään mielenkiintoa "alkaa punkkariks" tai vastaavaa...jos se edes olisi mahdollista... Höm. Kunhan kysyin ja taitaa olla maailmankaikkeudessa aika vähäpätöinen asia sekin, että sanavalinta ei ollu paras mahdollinen kysymystä esitettäessä. "mutta toki sinulla on oikeus suuttus siitä" Lisäksi: luulo ei ole tiedon väärti. Mutta todellakin...asiallista, kysymykseen vastaava viestiä täältä saa hakea pitkään. Ensin arvon raati arvostelee itse kysymyksen mitettiessään, olisiko oikein vastata myös siihen, oliko kysymys kenties oikein esitetty. Pah!
Täällä riittää paskanjauhajia, kuin kusiaispesässä, parempi olla törkkäämättä kättänsä sinne. Älä ota henkilökohtaisesti. - Luke Va
googlettaja kirjoitti:
Sunko mielestä mä suutuin? *et ole vielä nähnyt minun suuttuvan* Älä ny viitti...saat sä vastata mitä tykkäät ja mä kysyä mitä tykkään. Ja tiedoksesi...vastauksesi miellytti ja pidin siitä, eli sä nyt et tajunnu yhtään missä mennään.
Ei mulla ole mitään mielenkiintoa "alkaa punkkariks" tai vastaavaa...jos se edes olisi mahdollista... Höm. Kunhan kysyin ja taitaa olla maailmankaikkeudessa aika vähäpätöinen asia sekin, että sanavalinta ei ollu paras mahdollinen kysymystä esitettäessä. "mutta toki sinulla on oikeus suuttus siitä" Lisäksi: luulo ei ole tiedon väärti. Mutta todellakin...asiallista, kysymykseen vastaava viestiä täältä saa hakea pitkään. Ensin arvon raati arvostelee itse kysymyksen mitettiessään, olisiko oikein vastata myös siihen, oliko kysymys kenties oikein esitetty. Pah!
Täällä riittää paskanjauhajia, kuin kusiaispesässä, parempi olla törkkäämättä kättänsä sinne. Älä ota henkilökohtaisesti.tätä vastausta en täysin ymmärtänyt, mutta...
"arvon raati arvostelee itse kysymyksen mitettiessään, olisiko oikein vastata myös siihen, oliko kysymys kenties oikein esitetty."
Hyvin yleinen reaktio kaikilla keskustelupalstoilla. Kertatoisensa jälkeen sitä ihmettelen.
(sori meni vähän asiasta sivuun) - googlettaja
Luke Va kirjoitti:
tätä vastausta en täysin ymmärtänyt, mutta...
"arvon raati arvostelee itse kysymyksen mitettiessään, olisiko oikein vastata myös siihen, oliko kysymys kenties oikein esitetty."
Hyvin yleinen reaktio kaikilla keskustelupalstoilla. Kertatoisensa jälkeen sitä ihmettelen.
(sori meni vähän asiasta sivuun):D Tätä en tajunnut enää itsekään...ajatukseni ja sen kirjallinen esitys ei oikein täsmää.
Kuule, välillä sattuu tällaisia ohilyöntejä, ja minusta siinä ei ole mitään ihmeellistä. Jos kirjoittaa vähän "omituisesti", se ei johdu aina siitä, että kirjoittajan järjessä olisi jotain vikaa. Tulee ajatuskatkoksia. Sinullekin varmasti joskus.
Miksi ihmeessä oletetaan, että yksi "hajaääni" saisi minut ottamaan nokkaani? Hei haloo! Tämähän on vain yks vaivanen foorumi, eikä tosiaan mun maailmaa kaada se, että joku ei tajua mitä olen yrittänyt kysyä tai joku on eri mieltä jostakin. Kyllä te ihmiset teette yleensä liian nopeita johtopäätöksiä. Myönnä! *oliko tarpeeksi selvästi artikuloitu*
Ja nyt vannon, että en enää koskaan koskaan koskaan koskaan, ikinä maailmassa, kysy täällä enää mitään. Pysyn mieluummin tietämättömänä. Heippa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743387
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618