Heeei mies

Anonyymi

Nähtäisiinkö ensi viikolla? Alkaa olla jo ikävä seuraasi (:

39

<50

Vastaukset

• Loppuviikko sopii kyllä. pD

• Maanantaina nähdään :)

• Huominen ei kylläkään onnistu

• Pääsetkö huomenna jo töihin?

• Juurihan sanoin että en 🤨

• Toki. Milloin?

• Ei nähdä, ei nähdä sitä seuraavallakaan viikolla.

• Aja varovasti sieltä itäsuomesta kotia.

• Yritän :)

• Tää osuis koska oot lomilla? Naiselta miehelle.

• Anonyymi kirjoitti:

Tää osuis koska oot lomilla? Naiselta miehelle.

Ei vaan ei ole haluja nähdä.

• Anonyymi kirjoitti:

Aja varovasti sieltä itäsuomesta kotia.

Missä mun koti on?

• Anonyymi kirjoitti:

Missä mun koti on?

M:llä alkava kotikaupunki ja nyt K:lla alkava

• Mielelläni näkisin? Paikkana voisi olla sellainen, jossa vähemmän tausta hälinää? Luulisi puhettakin riittävän, ku on näitä tilanteita erilaisia ollut 😶😏😔

• Ei nähdä pitkään aikaan jos minusta on kiinni. Ehkä jos aukaiset arkun kannen.

• Uskottomuus ei ole kaunista. Nuo tulee aina julki. Huhuja jo liikkuu. Vihjeenä

• Kannattaisi ottaa varmaan päälle ja erota tai lopettaa ja hakea uusi kumppani muualta kuin töistä. noi ei pääty hyvin.

• Ei olekaan. Hyvä jos tulee julki. Olisihan se jo jotakin, jos olisin päässyt niin pitkälle, että olisin ollut uskoton.

• Mikäli nainen on M ja mies K etunimen alkukirjaimet.

• Huomenna kävisi tosi hyvin 🙃

• Kyllä käy🙃🙃. Tuutko mun luo?

• Toki, monelta ja missä 😎

• Nukkumaan sieltä ja pikkuveli käteen:D

• Olen toisaalta ikävissä. Työpaikasta en sano.

• Huomenna jo nähdään. Mulla on sulle pieni lahja, kun ihana autoit kesällä siinä yhdessä jutussa :-)

• Onko tää varma juttu? :)

• Mitäs tykkäsit? Vaikka oikeasti halusin tietysti kertoa, miten rakas minulle olet. Kuukaudet vierivät, ja kaiken aikaa kiintymyksemme vain kasvaa. Kohta en tiedä, miten päin olisin.

• Millaisen lahjan annoit hänelle?

• Miksi mun pitäis hänet nähdä kun toinen nainen vei hänet.

• Kyllästyin jo siihen toiseen,nyt voisin taas väliajaksi tulla sun hoteisiin hetkeks,jos vain sopii. Löydän kyllä pian taas uuden joten en olisi kauaa sun riesana.

• Jotakin pientä itse tehtyä vaan

• Tää eka viikko loman jälkeen meni ihan sumussa. Olin ikävöinyt sua paljon ja luulen että sinäkin mua. Mutta päivät meni niin työn kiireessä, tuskin montaa sanaa ehdittiin juttelemaan. Eikä muiden läsnäollessa uskalla kovin tunteelliseksi heittäytyä. Mutta toin sulle kahvia :-)

• Lopettakaa jo se työpaikkahuor****nen! Jii voisi olla sen verran mies että kertoisi vaimolleen työpaikkansa naisesta ja päästää vaimonsa etsimään miestä, joka ymmärtää hyvän päälle kun Jiimies ei tule koskaan muuttumaan, vaan joka paikassa missä hän viettää aikaansa, löytyy joku sinun kaltaisesi yksinkertainen heitukka, joka on jalat levällään joka käänteessä.

• No ensi viikolla varmasti taas jo nähdään!

• Nähtiin jo!

• Anonyymi kirjoitti:

Nähtiin jo!

Milloin viimeksi?

• Taisi olla perjantai

• Ei nähdä enää koskaan. Onneksi.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 175 pakolaista tulossa Suomeen

Sisäministeriö vahvisti IL:n tiedot: Suomi ottaa Välimeren pakolaisleireiltä enintään 175 alaikäistä tai yksinhuoltajaperheiden jäseniä https://www.il
      Maailman menoa
      214
      4089
    2. Suomeen tarvitaan minimipalkkalaki

Suomesta on tulossa yhä enmmän kurjien palkkojen ja nollatuntisopimusten maa. "Kansainvälisen kilpailukyvyn" nimissä erityisesti sisämarkkinoilla toim
      Maailman menoa
      142
      3026
    3. Taas on yksityisautoilija paha ihminen

Taas on yksityisautoilija paha ihminen Traficomin tutkimus: ”Polttoaineen tulisi maksaa ainakin 2,26 euroa litralta, jotta autoilijat alkaisivat vähe
      Maailman menoa
      113
      1123
    4. Miten mä voin olla ihastunut vieläkin, vaikka mennyt yli kolme vuotta.

Tunsin jotain erittäin harvinaista vetovoimaa meidän välillä ja tiedän sun myös tunteneen. Myöhäistähän se enää on miettiä ja jos elämäntilanteeni oli
      Ikävä
      33
      701