Mikä on lempiseksiasentosi? Mainitse vastauksessasi sukupuoli.
Gallup lempiasennosta
12
1775
Vastaukset
- vastauksessani
sukupuoli
Vaihtelee kausittain. Mainitaan nyt se sukupuolikin.
- ihmettä sinä
sillä tiedoolla teet.meinaatko matkia?
- night rider
Jos ne miehet ei ekan yön jälkeen ota yhteyttä, niin jostain muusta se johtuu kun SUKUPUOLIyhteydessä käytetyistä asennoista.
- lady79
takaapäin tekee kutaa (varsinkin kun siihen yhdistetään peili, että näkee samalla miehen):)
Myös pöydän päällä selällään on ihanaa. - Gilda
...tähän on niin vaikeata vastata asiallisesti? Kiitos lady79 fiksusta vastauksesta. Lopettakaa nyt muut ihmeessä se saivartelu tai menkää soittamaan suutanne jonnekin kakaroitten palstalle.
- NNaineN
Miehen päällä on kiva olla, kun saa itse määrätä tahdin. Kun se rupee tympiin käännyn 69-asenton. Parasta on kuitenkin kun mies nuolee ja minä keskityn, se on nautinto ja SUURI. Jos olen kännissä pannaan rajusti takaapäin, joskus otetaan hieris ja pannan mun pyllyyn. Kyllä lähtee:::
- Touko
Mene sinä Seksi-palstalle kyselemään, juttusi ei liity logiikkaan millään tavalla.
- Gilda
Touko kirjoitti:
Mene sinä Seksi-palstalle kyselemään, juttusi ei liity logiikkaan millään tavalla.
Kyllä seksistä voi asiallisesti keskustella muuallakin...
- pööh
Gilda kirjoitti:
Kyllä seksistä voi asiallisesti keskustella muuallakin...
kun kerran on seksipalsta ja siellä vielä osio "asennot," miksi ihmeessä tuppaudut muille palstoille? Mitä asiallista tuollaisessa typerässä "gallupissa" muka on? Sehän on jokaisen oma asia, eikä muutama mahd. vastaus vaikuta sinun tai kenenkään muunkaan elämään millään tavalla. Oletko idiootti?
- Gilda
pööh kirjoitti:
kun kerran on seksipalsta ja siellä vielä osio "asennot," miksi ihmeessä tuppaudut muille palstoille? Mitä asiallista tuollaisessa typerässä "gallupissa" muka on? Sehän on jokaisen oma asia, eikä muutama mahd. vastaus vaikuta sinun tai kenenkään muunkaan elämään millään tavalla. Oletko idiootti?
Oletko itse idiootti? Miksi tästä asiasta puhuminen on niin kauheaa? Ajattelin, että olisi kiinnostavaa vertailla naisten ja miesten mieltymyksiä asian suhteen. Valitsin palstan mahdollisesti laajan yleisön takia, kyllä seksistäkin voi ihan arkena kaeskustella...Onneksi on ollut muutamia asiallisiakin vastauksia, sillä tiukkapipojakinn näyttää olevan tosi paljon liikenteessä.
- havumetsän zorro
Gilda kirjoitti:
Oletko itse idiootti? Miksi tästä asiasta puhuminen on niin kauheaa? Ajattelin, että olisi kiinnostavaa vertailla naisten ja miesten mieltymyksiä asian suhteen. Valitsin palstan mahdollisesti laajan yleisön takia, kyllä seksistäkin voi ihan arkena kaeskustella...Onneksi on ollut muutamia asiallisiakin vastauksia, sillä tiukkapipojakinn näyttää olevan tosi paljon liikenteessä.
>Valitsin palstan mahdollisesti laajan yleisön >takia
Valitsit väärän palstan ja sinulle buuattiin.
Ihan niin kuin olisi buuattu Pantera (rip) tangomarkkinoilta tai toisinpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174956
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2172671- 301740
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341735Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301568Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1511170
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81154Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42972