Voiko ihminen pieraista ilman ääntä ja tuntemusta?

Anonyymi

Olen lähiaikoina huomannut tämän. Eli yhtäkkiä vain haisen. Mikä tällainen oikein on? Miten voi olla, päästän kaasua läpi ilman, että pystyn sitä mitenkään itse estämään? Huomaan olleen hieman mahakipuja ja huono olo. Vähän huolissani olen, että entä jos olisin esim. kylässä ja joku ihmettelisi mikä haisee yhtäkkiä. Aika harvoin näitä oireita, mutta silti.

6

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei siis ole kyse mistään pierunpidättelyvaikeudesta tai tahalleen pieraisemisesta vaan tahattomasta ilman karkailusta, jota ei kuule tai muutenkaan tunne takamuksessa vaan yhtäkkiä vain haisee. Hyvin harvoin esiintyy, mutta silti huolissani, jos tänä harvana kertana sattuisin olemaan kylässä :0

    • Anonyymi

      Tarkoitatko lähiaikoina vaikka ensiviikkoa? Lähiajathan viittaavat tulevaan aikaan joten kyllä se vika ja haju tulee omasta päästäsi. Kannattaa hakeutua hoitoon ja tutkimuksiin ihan lähiakoina.

      • Anonyymi

        Tarkoitin siis viime aikoina. Eli varmaan pari kuukautta sitten oli ensimmäisen kerran tuo vaiva ja toisen kerran ehkä kuukausi sen jälkeen. Viimeisimmästä kerrasta viikko. Kaksi kertaa ollut. Olen huomannut syöneeni jotakin ilmavaivoja aiheuttavaa kuten suklaata ja pullaa eli sen jälkeen tullut tuo. Pierettää paljon silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin siis viime aikoina. Eli varmaan pari kuukautta sitten oli ensimmäisen kerran tuo vaiva ja toisen kerran ehkä kuukausi sen jälkeen. Viimeisimmästä kerrasta viikko. Kaksi kertaa ollut. Olen huomannut syöneeni jotakin ilmavaivoja aiheuttavaa kuten suklaata ja pullaa eli sen jälkeen tullut tuo. Pierettää paljon silloin.

        Minulla ollut joskus ollut samanlaisia oireita ja tulee juuri tietyistä ruoista tai paljosta purkanjauhannasta.


      • Anonyymi

        Eikä tarvitse haukkua. Ehkä en aina oikeaa termiä osaa käyttää mutta en silti keksi tätä tai kuvittele. Jos itselläsi olisi sama vaiva, olisi varmasti kiusallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ollut joskus ollut samanlaisia oireita ja tulee juuri tietyistä ruoista tai paljosta purkanjauhannasta.

        Onko siis sellaista, että pierettää tosi paljon etkä pidättele yhtään vaan annat vapaasti tulla ja kun luulet olevan jo ohi, yhtäkkiä vain haisee ilman mitään ennakkovaroitusta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe