Menossa ens kuussa Finestille Kullamaan leikattavaksi, kiinnostaisi kovasti kohtalotovereiden kokemukset!
Rintojen suurennus Virossa, kokemuksia?
3
569
Vastaukset
- Anonyymi
Itse kävin 2013 ja en suosittele, mulle jäi oma rinta näkyviin silikonien alta, ja en ole uimahallissakaan kehdannut käydä. Sinne kun viestiä laitoin niin sanoivat että kaikki on ok, vaikka olen joutunut häpeämään aina. Mutta sairaala oli hyvä ja hoitajat mukavia. Tällä hetkellä vaan katselen poisto leikkauksia ja suomesta. Mä voin sanoa sulle että harkitse niiden ottamista. Itse olen katunut, en niinkään edes muodon vuoksi vaan sen takia että ne on oikeasti epämukavat, ja ei voi harrastaa oikein mitään missä joutuu vatsallaan makaamaan. - w
- Anonyymi
Implantti voi jäädä näkyviin jos rinnoissa on rasvaa vähän. Silloin implantit laitetaan rintalihaksen alle kuten minullakin (eikä erotu rinnoista).
Ehkä kohdallasi profiili on ollut väärä kun omaa rintaa on jäänyt näkyviin implantin alta. Tuo epämukavuuskin viittaa siihen.
Jokainen tekee päätöksensä itse.
- Anonyymi
Kyllä, jokainen päättää itse. Mä olen silleen tyytyväinen lopputulokseen että se on huomattavasti parempi ku mitä omat teepussit oli, ja ei se kirurgikaan taikoja pysty tekemään. Mutta pettynyt olin kun odotin ehkä vähän liikaa, mutta tosiaan se mun oma rinta oli niin järkyttävä, että ei se sen kirurgin vika ehkä ole ettei näistä täydelliset tullut. Ja minulle laitettiin lihaksen alle ja anatomiset omissa vaan ei ollut muuta kuin nahkaa. Kirurgi oli kyllä erittäin ystävällinen ja sairaala turvallinen. Konsultaatista vastattiin aina (ennen ja jälkeen) eli on silleen ollut kuitenkin kaikin puolin hyvä palvelu. En siis ennenkään oo hirveästi tissejä kehdannut esitellä, mutta en kyllä vieläkään. jokainen tekee omalle keholle mitä haluaa. - w
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918