Miksi pitää vilautella?

Anonyymi

En ymmärrä joidenkin naisten tarvetta näyttää dekolteeta(rinta-kehän aluetta)rinnan vakoa,säärtä ym.
Olen nainen itsekkin,mutten ole koskaan tuntenut tarvetta vilautteluun.
Johtuu varmaan isäni negatiivisesta suhtautumisesta kasvamisestani naiseksi.
En ymmärrä myöskään miesten tapaa näyttällä rintakarvojaan.

9

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihanaa että täältä löytyy smanlaisia arvoja miettivä nainen. Itsekin olen nainen ja en myöskään ymmärrä mikä näissä naisissa/naisilla on. Ehkä he haluavat jotain huomiota sillä/siltä tasolla/tasolta. Jotain huomion hakemista tuo vaikuttaa.

    • Anonyymi

      Miehenä koen tuota jakomielitautiseksi asetelmaksi: rinnat näytettään, mitä enempi sitä parempi, mutta jos mies sitä katsoo sekuntia pitempää, se on ahdistelu.

      Laitaaka piiloon, se on seksikämpi.

      • Anonyymi

        Juurikin näin.Ensin vilautellaan ja kun katsoo niin heti huudetaan "miituuta."
        Naiset haluavat höykyttää ja "kouluttaa."miehiä. Mites jos katsoja onkin lesbo?
        Vastaako heteronainen lasbonaiseen katseeseen MeeToo! ja löytää itsestään salatun lesbon ja tuleekin halu kokeilla naista. Mutta kun mies katsoo ja jos ei ole kemiaa,eikä lennä kipinöitä,niin mies on heti hirvee sika.


    • minä en ymmärrä joidenkin ihmisten tarvetta syynätä ja kyylätä muiden ihmisten pukeutumista.

      varsinkin naisten pukeutuminen tuntuu olevan kestoaihe,
      milloin on liian paljastavaa, milloin liian vähän paljastavaa
      milloin on liian "miehekästä" eli epänaisellista, milloin liian naisellista
      milloin on muutenvaan vääränlaiset rytkyt vääränlaisen ihmisen päällä..

      • Anonyymi

        Nyt tässä kyse siitä perustavanlaatuisesta vastausten etsimisessä. Sinäkin kyyläät,vai laitatko laput silmille ja katsot vain itsesi kaltaisia hyvännäköisiä ihmisiä ja jos mies katsoo niin ollaan heti huutamassa meetoota.
        Kotoahan kaikki lähtee-vanhempien suhtautumisesta omien lastensa kasvamiseen, pojan miehuutuun,tytön naiseuteen.
        Naisten pukeutuminen puhuttaa,koska meillä kansakuntana puuttuu yksimielisyys miten naisten tulisi pukeutua että olisi jotenkin "hyväksyttyä."
        Heikko itsetunto-ajatellaan mikä tuokin luulee olevansa.Verrataan itseä muihin. ja sitten suututaan kun se toinen on itsevarmenpi,parempi,rikkaampi.HEIKKO ITSETUNTO=KATEUS.


      • Anonyymi

        Minä pukeudun juuri niinkuin itse haluan.Usein miten sään mukaan. ja minä en tule koskaan ymmärtämään naisia/tyttöjä jotka haluavat näyttää dekolteeta/rinnan vakoa. Mitä he haluavat sillä itsestään kertoa,viestittää? He ikäänkuin zoomaavat hyvännäköisiä miehiä-jos sitten kemiat vaikka kohtaisisivatkin. ja sitten kun tapahtuu jotain ikävää-siis todella ikävää-niin sillähän ei ole mitään tekemistä sen tosiseikan kanssa että ensin vilauteltu ja pidetty silmäpeliä.
        Suosittelen todella kyyläämistä sinullekkin vaikka ihan sosiologian kannalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tässä kyse siitä perustavanlaatuisesta vastausten etsimisessä. Sinäkin kyyläät,vai laitatko laput silmille ja katsot vain itsesi kaltaisia hyvännäköisiä ihmisiä ja jos mies katsoo niin ollaan heti huutamassa meetoota.
        Kotoahan kaikki lähtee-vanhempien suhtautumisesta omien lastensa kasvamiseen, pojan miehuutuun,tytön naiseuteen.
        Naisten pukeutuminen puhuttaa,koska meillä kansakuntana puuttuu yksimielisyys miten naisten tulisi pukeutua että olisi jotenkin "hyväksyttyä."
        Heikko itsetunto-ajatellaan mikä tuokin luulee olevansa.Verrataan itseä muihin. ja sitten suututaan kun se toinen on itsevarmenpi,parempi,rikkaampi.HEIKKO ITSETUNTO=KATEUS.

        tottakai katson muita ihmisiä, ja välillä myös mietin heidän pukeutumis-/muita ulkonäkövalintojaan, itsekseni, en ääneen..
        ja olen myös melkoinen kyylä ja märmättäjä ollut, kiitos kuuluu ehkä juuri vanhemmilleni jotka molemmat tykkäsivät ääneen ruotia erityisesti naisten pukeutumista & ulkonäköä.. ja ehkä myös kiitos "ikuinen laihduttaja"- äidilleni, joka ei sanojaan säästellyt oman vartalonsa moittimisessa ja hoikempien naisten kadehtimisessa, on omassakin kehonkuvassa vielä työstämistä.

        itse olen tietoisesti muokannut omaa suhtautumistani muihin, pyrin keskittymään hyviin puoliin, ajattelemaan positiivisemmin, mutta myös kadehtimatta ja itseäni nollaamatta..

        ja tarvitseeko meillä enää ollakaan yksimielistä mielipidettä hyväksyttävästä naisten pukeutumisesta, tai miestenkään, ihmisten ylipäänsä..? (siis sen enempää kui kunhan on vaatteet päällä, ettei nyt nakusillaan olla toreilla ja turuilla..)
        ja onko pukeutumisen sukupuolittuneisuus tarpeellista vielä nykypäivänäkin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä pukeudun juuri niinkuin itse haluan.Usein miten sään mukaan. ja minä en tule koskaan ymmärtämään naisia/tyttöjä jotka haluavat näyttää dekolteeta/rinnan vakoa. Mitä he haluavat sillä itsestään kertoa,viestittää? He ikäänkuin zoomaavat hyvännäköisiä miehiä-jos sitten kemiat vaikka kohtaisisivatkin. ja sitten kun tapahtuu jotain ikävää-siis todella ikävää-niin sillähän ei ole mitään tekemistä sen tosiseikan kanssa että ensin vilauteltu ja pidetty silmäpeliä.
        Suosittelen todella kyyläämistä sinullekkin vaikka ihan sosiologian kannalta.

        mikä saa sinut ajattelemaan et avonaisempi kaula-aukko naisella olisi nimenomaan ja vain jotain "viestittämistä" miehille?
        mikä siinä rintakehän ihon ja mahdollisen tissivaon näkymisessä kiusaa juuri sinua?
        jos on isompirintainen, niin se tissivako nyt valitettavasti vain näkyy vähänkin syvempään uurretusta kauluksesta. ja poolopusero tai hyvin pieni kaula-aukko taas itse asiassa korostaa rintojen kokoa,
        kokonaan väljä yläosa taas hävittää kaikki muut muodot ja saa kantajansa näyttämään tasapaksulta ja noh, paksulta kaikin puolin..
        ja korkealle ulottuva kaulus myös lyhentää kaulaa, siis saa näyttämään lyhyemmältä ja jos on valmiiksi lyhyt kaula, niin korkeessa kauluksessa sit vasta onkin "kaulaton pökkelö"..

        minäkin pukeudun juuri niinkuin itse haluan, sekä sään mukaan, että sen mukaan mikä minun silmissäni näyttää päälläni hyvältä.

        ja minä suosittelisin taas sinulle kyyläämisen ja toisten pukeutumisen "tarkoitusperien" pohtimisen vähentämistä.


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        tottakai katson muita ihmisiä, ja välillä myös mietin heidän pukeutumis-/muita ulkonäkövalintojaan, itsekseni, en ääneen..
        ja olen myös melkoinen kyylä ja märmättäjä ollut, kiitos kuuluu ehkä juuri vanhemmilleni jotka molemmat tykkäsivät ääneen ruotia erityisesti naisten pukeutumista & ulkonäköä.. ja ehkä myös kiitos "ikuinen laihduttaja"- äidilleni, joka ei sanojaan säästellyt oman vartalonsa moittimisessa ja hoikempien naisten kadehtimisessa, on omassakin kehonkuvassa vielä työstämistä.

        itse olen tietoisesti muokannut omaa suhtautumistani muihin, pyrin keskittymään hyviin puoliin, ajattelemaan positiivisemmin, mutta myös kadehtimatta ja itseäni nollaamatta..

        ja tarvitseeko meillä enää ollakaan yksimielistä mielipidettä hyväksyttävästä naisten pukeutumisesta, tai miestenkään, ihmisten ylipäänsä..? (siis sen enempää kui kunhan on vaatteet päällä, ettei nyt nakusillaan olla toreilla ja turuilla..)
        ja onko pukeutumisen sukupuolittuneisuus tarpeellista vielä nykypäivänäkin?

        Lähinnä se joka vuosi toistuva valitus eri palstoilla naisten pukeutumisesta kertoo omaa kieltään,että meillä puuttuu jonkinlainen yhteneväinen näkemys,että suomalaisten naisten miesmäinen pukeutuminen&yleinen miesmäisyys olisi jotenkin hyväksyttyä.yhtään positiivista kirjoitusta suomalaisten naisten pukeutumisesta en ole nähnyt,vaikka suomalaisten naisten pukeutuminen on viimevuosina parantunut.Suomessa naiset saavat vapaasti harmaantua ja miesmäistyä.Muualla Euroopassa naiset joutuvat pitämään aviomiehensa kiinnostusta yllä ja satsaamaan ulkonäköönsä,mutta n saavat olla enempi naisellisempia,kuin Suomessa naisilla on koko ajan päällä alitajuinen pelko ...leimatuksi tulemisesta. Suomi on myös hyvin korkkarivastainen maa.Korkkarit yhdistetään heti....
        Naiseksi kasvamiseenhan kuuluu havahtuminen omaan naisellisuuteensa &oman viehätysvoiman testaaminen. Raskaspovisilla naisilla tissivako nyt vaan näkyy sille ei mitään voi. raskas povi ajaa naiset myös käyttämään helpommin paitapuseroita, Poolopaita saa kuulemma miehet pohtimaan mitä sen alla on.
        Minulla ei ole aikaa kyylämiseen ja tarkoitusperät on nyt ruodittu. Nyt viisveisaan muiden naisten pukeutumisesta, Pukeutukoot miten haluavat.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe