Missä on matkakertomukset pattaya sadoista aktiviteeteistä, kun ainoastaan infoa tulee prostituutiosta ja viinan juonnista,
Pattaya palstan sisältö...
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voin luetella ulkomuistista ne aktiviteetit missä olen käynyt.
Tiikerifarmeilla ja krokotiilifarmeilla olen käynyt useasti. Norsusafareita boikotoin eettisistä syistä.
Olen käynyt ampumassa muutaman kerran maailman suurimmilla ja tehokkaimmilla käsiaseilla.
Olen otellut ja katsonut thainyrkkeilyotteluita satoja.
Olen lentänyt vetovarjolla ja vesihiihtänyt. Vesijeteillä olen ajanut useasti. Olen käynyt kokkauskurssilla.
Käyn suht säännöllisesti kuntosalilla. Olen tullut korissa alas Jomtienin näköalatornista ja suorittanut sellaisen linkoponnahduksen kumiremmeissä.
Kävin Ripleysin ilmapallolennolla kerran. Golfaan pari kertaa kuukaudessa.
Olen käyny kaikissa vesipuistoissa useammin kuin kerran. Hierottavana käyn noin kerran kuussa tai kahdesti.
Olen käynyt lasersotaa ja värikuulasotaa poikaporukalla ja tytärkin oli kerran mukana.
Olen ajanut kartingia ja rata- autolla.
Nong Noochin trooppisessa puistossa olen käynyt muistaakseni neljästi. On upeassa kunnossa ja sitä rakennetaan lisää koko ajan.
Nakluan aivan upeassa Totuuden- temppelissä olen käynyt useita kertoja. Olen osallistunut kymmeniä kertoja buddhalaisiin seremonioihin.
Miss märkä T-paita kisoissa olen käynyt useita kertoja.
Pattayan moottoripyörätapahtumaan olen osallistunut useita kertoja. Aseanin laivastotapahtuma oli myös vaikuttava.
Olen osallistunut pariin juoksutapahtumaan. Buddha- vuorella hölköttelen ainakin kerran viikossa.
Saariretkillä, kalastusretkillä ja snorklausretkillä olen käynyt lukemattomia kertoja.
En ole cabareen suuri ystävä mutta niitäkin on tullut nähtyä. Kelluvat markkinatkaan ei ole suosikkini mutta sielläkin tulee käytyä.
Uudella ostarilla tulee käytyä syömässä ja shoppailemassa. Uusi suosikkimme on korealaiset ravintolat joissa annokset kiertää liukuhihnalla pöytien edessä. Törkeän hyvää ja puhtaimmista tuoreista raaka- aineista ilman lisäaineita.
Siinähän sitä on mitä äkkiseltään tuli mieleen.
T 2010- Anonyymi
No onpas meidän Neiti tänään aktiivinen aktiivi.
Kerro missä olet saanut suullista hoitoa. - Anonyymi
Lista aktiviteeteistä ei ole matkailukertomus, hauskaa että pattayalla on satoja kohteita turisteille, kukaan ei vaan kerro niistä täällä palstalla, ainoastaan prostituutio ja viinanjuonti on käytetyimmät aktiviteetit, joista palstalla kerrotaan, lisäksi huomio kiinnittyy tuohon ainiaiseen lerppa sanan käyttöön.
- Anonyymi
Lopettakaa ton ameeban kanssa jutustelu.
- Anonyymi
No mitä mitä nyt, aloittaja kaipasi matkakertomuksia sadoista aktiviteeteista, niin Neiti 2010 luetteli missä on käynyt.
- Anonyymi
Aloittaja on varsinainen Sensei.
Kas missä on Sensein omat matkakertomukset? - Anonyymi
Minä ainakaan en uskalla mitään pahaa kirjoittaa, noin vaikutusvaltaisesta Henkilöstä, jolla kertomansa mukaan on jopa aito thaimaalainen hammaslääkäri vaimona ja lisäksi hän on upporikas, lähinnä Nalleen verrattavalla omaisuudellaan.
Liekö ainoa kirjoittaja, jolla Chiang Main loistoasunnon lisäksi on valtava huvipursi, mahtava huvila Phuketissa, Harley Davidson motareita kotona enemmän kuin yksi, lukuisten ravintoloiden huoltajan, muusta omaisuusmassastaan puhumattakaan.
Kyllä se vetää hiljaiseksi tällaisen köyhän suomalaisen, joka joskus hiellä ja kovalla työllä saa kerättyä rahat harvoihin Thaimaan matkoihin.
Häpeän kaikkien niiden palstalaisten puolesta, jotka ovat pahaa Hänestä kirjoitelleet(ei ole pieni joukko, valitettavasti sekään) ja siten itsensä häpäisseet.
Noin kunnioitettavasta henkilöstä, kuin aloittaja on, ei kertakaikkiaan saa pahaa sanaa sanoa, vaan kauniita kirjoituksiaan pitää polvillaan lukea, tapahtui se sitten kännykällä, tabletilla, läppärillä tai pöytäkoneella.
Lukemisen lopuksi olisi suotavaa tehdä wai -tervehdys Hänelle vielä, mieluusti polvillaan ja nauttien Hänen armollisista sanoistaan, meitä köyhiä kohtaan.
Ajatelkaa, millainen onni meitä palstalaisia on kohdannut, saatuamme Hänet asiallisia matkailutarinoita kirjoittamaan meille, rahvaskansalle! - Anonyymi
Kuinka tänne voi kirjoittaa mitään matkailuaiheista, kun palstahäirikkö iskee heti kiinni ja kääntää aiheen koskien pervoiua ja huoria.
Olen kirjoittanut tänne lukuisia matkakertomuksia joissa ei puhuta sanaakaan naisista tai viinasta.
Ne poistetaan Sensun toimesta koska hän vihaa minua.- Anonyymi
Naisista, et pidä vuokramorsiamia naisina ? onko ne hyödyksi käytettävää alempia arvoista kansanosaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisista, et pidä vuokramorsiamia naisina ? onko ne hyödyksi käytettävää alempia arvoista kansanosaa....
Vihaa sinua, voi voi.
- Anonyymi
Totta olet kirjoittanut haista vittu, senssu... siinä ei puhuta huorista eikä viinasta, tosin ei matkailustakaan, mikä lienee palstan tarkoitus.
- Anonyymi
Uusnatsisupveneilijä on hermoheikko.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141612Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2641589- 1331210
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1251114- 83797
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala406624- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525