Olen 13v poika ja minulla on luonnonkiharat hiukset edestä tulee vähän silmille, sivuilta korvat ovat juuri ja juuri peitossa ja takaa hiukseni osuvat vähän t-paidan reunukseen. Pidän näistä hiuksista ja ajattelin armeijan jälkeen kasvattaa samanlaiset hiukset. Olen haaveillut hetken aikaa tarjoilijan työstä jossakin ruokapaikassa mutta en tiedä sallitaanko miestarjoilijalla yhtä pitkiä hiuksia kuin minulla on nyt. Jos täällä on joku tarjoilija niin olisi kiva jos kertoisit että ovatko hiukseni liian pitkät
Vastaukset 1
Kyllä miestarjoilijallakin saa olla pitkät hiukset, onhan naisillakin, vaikkapa ponnareilla kesytettynä.
Keittiöhommissa hiusverkko on järkevä, ellei työnantaja sitä jo vaadi: pitkä hius sopassa on asiakkaalle aika ällöttävä. ; )
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112749
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19670Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 70504
- 63491