Nyt kun olen itse ja kaveritkin ihan ulapalla asiassa ni koitetaan selvittää se täällä.
Eli tapasi yhden tytön/naisen yökerhossa noin puolivuotta sitten ihastuin heti häneen. Ollaan sitten aina pusuhommia yökerhossa harrastettu (ei muuta) . treffeille olen pyytänyt kolmesti. Baarissa olleessaan tyttö on vastannut myöntävästi. Mutta kun kysyn selvinpäi niin peruu yleensä treffi päivänä. Viimeisin heinäkuun alussa. Ja päätin että tämä ei etene että unohdan hänet Nyt viimeiset kaksikertaa hän on baarissa olessan kysynyt missä olen No nyt vkl satuin olemaan samassa paikassa ja pusuiksihan se meni. Saatoin hänet kotiin illanjälkeen. Ja meni itse omaani. Mitä hän oikein haluaa minusta kun treffeille ei lähde
Missä mennään
Anonyymi
1
91
Vastaukset
- Anonyymi
Korvike tylsälle baari-illalle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412365Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423001951- 201750
- 241565
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231404- 1001299
- 411272
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391235- 35992
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta32975