Tarvitsen neuvoa!
Minun tilanne on se että olen ollut nyt hyvässä parisuhteessa noin 2 vuotta, tutustuttiin mieheeni netissä. Ennen kuin löysin mieheni ja aloin seurustella niin juttelin muutamien mieheni kanssa ja sellaista. Nyt on yksi joka ei vaan jätä rauhaan. Tätä miestä en koskaan tavannut koska hän ilmoitti heti kun viestittely alkoi että on itse parisuhteessa ja etsii vaan sitä mitä ei saa omalta parisuhteelta. Ilmoitin heti etten ole se nainen joka alkaa olemaan se "toinen nainen". Hän sanoi että hän ymmärtää ja ei painosta mutta kuitenkin hän sitä teki, ja tekee edelleen. Me ei koskaan tavattu, ollaan vaan viestitelty. Heti kun aloin seurustella mieheni kanssa niin sanoin että hänen pitää jättää minut rauhaan, ei mitään flirttailua ei mitään painostamista tapaamiseen ei yhtään mitään. Hän ei kuitenkaan lopettanut. Nyt on mennyt kaksi vuotta ja edelleen hän ottaa minuun tavalla tai toisella yhteyttä. Minä blokkaan, hän keksii uusi sähköposti osoitteita, feikki facebook profiileja. Sanon aina että olen hyvässä suhteessa en sitä halua pilata ja toiseksi niin hänkin on edelleen omassa parisuhteessa. Blokkaan ja taas tulee takaisin. En jaksa enää, mitä teen? Hän flirttailee, lähettelee viestejä kun että hän vehkeensä on kova vaan siitä että hän miettii minua, HÄN EI OLE KOSKAAN TAVANNUT MINUT, nähnyt vaan kuvissa!
Alan olemaan todella väsynyt. En edes tiedä hänet mitään, etunimen jos se edes on totta. Hän ei kerro mitään sen takia että pelkää että jää omalle kumppanille kiinni.
Siis mitä teen? Voinko tehdä ilmoituksen että hän minua häiritsee ja etsii koko ajan tietoja minusta? Pelkään että hän ottaa yhteyttä mieheeni joku päivä, vaikka nyt ei siis ole mitään mistä mieheni pitäisi olla mustasukkainen koska viimeiset ajat olen aina sanonut etten voi antaa hänelle sitä mitä hän haluaa. Kavereita en halua olla, oltiin kerran kavereina menossa kahville mutta peruin kaiken kun hän alkoi vihjata että vaikka kavereina mennään niin kyllä hän kuitenkin seksiä haluaa harrastaa vaikka olin parisuhteessa.
Pitääkö vaan kestää sitä, koko ajan blokata ja jättää vaan vastaamatta hänelle? Onko muilla ollut samanlaista kokemusta?
Ei jätä rauhaan
2
93
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihda oma s-posti osoite uuteen, laita fb asetuksiin ettei vieraat voi lähettää viestejä
- Anonyymi
Voit toki tehdä myös häirinnästä rikosilmoituksen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818