osaako kukaan kertoa kun minulla on 1972 vuoden henkilöauto, no otin sen pois ajosta ja rekkareista 2003 ja silloin kilvet piti palauttaa.
nyt taas ois aika saada sama auto katsastettua kun hyvässä kunnossa on mutta kun ei ole niitä kilpiä(mustapohjaiset) enää.
miten tässä tulee toimia kuka tietää???
kiitoksiaa!!!!
vanhan auton rekisteröintikatsastus kun kilvet on palautettu
Anonyymi
3
706
Vastaukset
- Anonyymi
ei kait sitä pysty enää jos kilvet on palautettu....
- Anonyymi
No miksei pystyisi, jos auto on virallisesti romutettu, sitten on tekemätön paikka (Suomessa).
Menee papereiden kanssa, tai jos ei ole papereita, runkonumeron kanssa konttorille kysymään asiasta.
- Anonyymi
Jos ei autoa ole romutettu saa sen rekisteriin. Jos rekisteritunnus ei ole käytössä voit saada saman mustapohjaisen tunnuksen.
Jos sinulla on muistissa vanha rekisteritunnus saat tiedot tilaamalla traficomista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk51264Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1681183Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1021045Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470987- 131884
Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt271879Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.71874Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.64786Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan45773Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää395753