Moredates on huijjausta

Anonyymi

Moikka!
Erehdyin laittamaan coinsseja = rahaa tuohon mobiili deittijuttuun ja
en saannut kun lisää pyyntöjä viestitykseen...
Ja hups, coins saldo = 0

Yhtään kunnon yhteydenottoa ei tullut!
Älkää ostako coinseja sinn!

27

4880

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      täyttä huijausta yhtään aitoa profiilia siellä ei ole

    • Anonyymi

      ihmettelen että tunnetut aplikaatio kaupat tarjoavat moredates aplikaatiota!! ei taida niidenkään ylläpito ihmiset tietää että täyttä valhetta koko sivusto

    • Anonyymi

      Joo,täyttä paskaa koko sivustot,keräävät vain rahat.Et tosiaan voi tavata ketään.Varokaa

      • Anonyymi

        Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm
        Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.


    • Anonyymi

      Mulla miljoona ulisevaa naista vaikkei ole edes profiilikuva. Täys kusetus

    • Anonyymi

      Oletko käynyt afro sateessa?

    • Anonyymi

      Älä muuta sano, coinssit meni jo ensimmäisen kanssa, ei viestittänyt sähköpostiinikaan. Kuva oli kyllä aito, olen nähnyt kyseisen naisen vuosia sitten, mutta ehkä saavat prosentit joka viestistä?Sitten on varmaan sata Vantaalaista naista, joilla kaikilla on kolme lasta ja ammattina harjoittelija, 50v naiset harjoittelee, mitä?

    • Anonyymi

      Juu suurin osa on kusetuksia aika vaikeeta löytää oikeita sivuja nykyään... pari hyvää oli https://deittisivut.info sieltä oon kattonu deittisivuja

    • Anonyymi

      Kolikkoni meni miinukselle,

    • Anonyymi

      Panokaverit.com kanssa täys huijausta..Nämä naiset mitkä siellä eivät ole edes Suomessa/Suomesta..Kun chattaa niiden kanssa..todellisuudessa voi vastassasi olla mies/joku mummo joka osaa Suomea. Pyysin yhdeltä lähettämään kuvansa jossa päivän lehti/mainos mukana..ei onnistunut..Myönsi olevansa jossain lomareissulla juuri silloin..Livetapaaminen ei onnistu näiden naisten kanssa millään..
      Ihan silkkaa huijausta..
      Yhden naisen kuvan googletin..kuva oli kopsattu jostain alusvaatemallistosta..

      TÄYTTÄ HUIJAUSTA..Älkää laittako killinkiäkään näille..

    • Anonyymi

      No ne tytöthän tekee työtä eli ne saa provikkaa Paypal:in kautta kun ne pitää sua linjoilla

    • Anonyymi

      Joo, kyseinen sivusto näyttää kyllä kyseenalaiselta - siis jo lähtökohtaisesti ylläpidon kohdaltakin : Profiileista ja kuvista huomasin, että takana on esimerkiksi amerikkalaistyylinen omakotitalo tai muuta mikä ei sovellu profiiliin, kuten ei henkilön ulkonäkökään. Myös samat kuvat toistuu eri profiileissa ja suomalais-profiileissa on miehen nimiä nimimerkkeinä ja muuta vastaavaa vaikka on nais profiili? En laittanut rahaa tuonne sivustolle.

      Muilla deittisivuilla on myös huijauksia mutta monilla sivuilla on varoitus, rahan lähettämisestä ja pyyntö ilmiantaa jos rahaa pyydetään. Sivuston ylläpidon on vaikea tietää kuka on profiilin takana? Pitäisi olla pankki kirjautuminen noille sisuille, mikä tuossa tavallaan onkin maksajan kohdalla. Muistelen lukeneeni, että jotkin sivustojen ylläpitäjät olisi tunnustaneet, että ovat laittaneet feikki profiileita, että sivusto saadaan alkuun toimintaan.

    • Anonyymi

      Sama täällä

    • Anonyymi

      Sama vika, moredates on pelkkää huijausta. Sieltä otetaan coins pois jotta ostaisit lisää. Jankutetaan ja pyydetään vastauksia mutta se ei johda mihinkään. Pelkkää kuraa

    • Kuka menee näihin?! Täytyy olla kovat pilluntuskat :D

    • Anonyymi

      Täyttä paskaa tutustuin siihen muutamalla kympillä välimatkaa n.700 km ja justiin ois mentävä panemaan, tietääkö joku onko muunlaisia kuin huijari sivustoja?varokaa ainakin näitä :FETOO , TREFFIT 60 ,Tästä ei meinaa päästä eroon ,MY DATES ,SALAINEN TREFFIT , kaikki ne on TINDERIKIN rahastusta !!!

    • Anonyymi

      Minua laskutettiin yli 2 000€ kahden viikon viestittelyistä . Toki viestittelin muutaman kanssa mutta sitten huomasin että kuvat naisista on vain kuvia ja niiden takana vaihtui viestittelijä ja ei tiennyt oliko siellä mies vai nainen ? Tuo laskutus on kyllä huijausta koska en ole voinut kirjoittaa noin paljon parissa viikossa !

    • Anonyymi

      Moredates kuulostaa muinaiselta kreikkalaiselta filosofilta.

    • Anonyymi

      En ole kertaakaan vielä ostanut coinseja vaan käytän ilmaista käytäntöä kun kirjoitan tyttöystävälleni rakkausviestejä netin kautta.

    • Anonyymi

      Se missä mä olen ei ole huijari ja saan joka kerta coinseja joilla lähetän viestejä ja suudelmia tyttöystävälleni.m Dates on huijari ja f-secure varoittaa käyttämästä minua kyseistä palvelua etten tule vaan huijatuksi. m Dates on hyväuskoisia ja sinisilmäisiä poikamiehiä varten jotka luulevat ja kuvittelevat löytävänsä elämänsä rakkauden chatissa vaikka asia ei ole niin kuin uskotellaan tai sanotaan.Huijari mikä huijari!!

    • Anonyymi

      Minulla on ainakin hyviä kokemuksia iFlirtsistä koska olen saanut joka päivä paljon palautetta ja viestejä naisilta ympäri Suomea.

    • Anonyymi

      Suomalaismiehet ovat tyhmiä kuin vasemman jalan saapas kun luulevat saavansa naisen chatista vaikka niitä voi saada tanssipaikoilta tai baareista tai pubeista hyvällä onnella.Älkää uskoko mitä netissä kirjoitetaan jos se on e-Kontakti niin se on sataprosenttista huijausta joten:en luota m Dates enkä e-Kontaktiin enää ikinä. Sitä paitsi minulla on jo periaatteessa tyttöystävä Kuhmossa vaikka itse asun Nurmeksessa,mutta en ole vielä tavannut häntä henkilökohtaisesti. Nettipalvelut huijaavat hyväuskoisia hölmöjä nuoria suomalaismiehiä ja vanhempiakin suomalaismiehiä lupaamalla maat ja taivaat.

    • Anonyymi

      i Flirts ei ole huijari vaan ihan rehellinen chatti.Suosittelen sitä vapaasti käytettäväksi.On hyviä kokemuksia i Flirtsista ja saan joka ikinen päivä palautetta.

    • Anonyymi

      Valitettavasti suurin osa treffipalstoista on huijausta,mutta on siellä ainakin yksi täysin luotettava treffipalsta eli iFlirts josta minä olen saanut positiivista palautetta naisilta joka ikinen kerta.

    • Anonyymi

      Naked Attraction Norja on ihan perseestä revitty ohjelma.Sellainen moraaliton ohjelma pitäisi lailla kieltää aivan kokonaan.Mitä järkeä on näyttäytyä ihka-alastomana televisioruudun edessä?Ihme,ettei ole 90-100-vuotiaita hampaattomia ukkoja ja akkoja alasti televisio-ohjelmissa.Jonninjoutavaa paskaa koko frii-kanava.En menisi televisioon vaikka saisin miljardi euroa siitä hyvästä,en varsinkaan alasti.

    • Anonyymi

      VETÄKÄÄ KÄTEENNE TYPERINE SUOMI24 PALSTOINENNE!!!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1535
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1354
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe