Pullukka nainen kelpaa vain lakanoihin

Anonyymi

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      M.Perusjätkä lauloi jo aikanaan että "kuka käski olla läski"...

      Siis miksi nainen ei pudota painoaan tai mies?
      Itse miehenä oikein mielelläni katson läskejä äijiä koska ne ovat pois naismarkkinoilta.

      Itse normaalina olen pudottanut vielä muutamat kilot lisää että vartalon saa kapeemmaksi ja nostelen säännöllisesti painoja.

      Totuus on se että hyvällä ulkonäöllä saa paremmin naista ja nainen miestä.
      Ottakaa opiksenne. Säästäkää rahanne kunnon ruokaan ja muuhun mitä se sitten onkaan.

    • Anonyymi

      Tuollaiset ulkonäkökeskeiset jutut on lapsien mielipiteitä. Ei henkisesti aikuinen kiinnitä huomiota pelkkään ulkonäköön.

      • Anonyymi

        Miks ihmees aattelet et pelkkään ulkonäköön kaikki kiinnittää huomiota? Mut itsellä se et nainen on "kaunis", mun silmään, alkaa kiinnostus... ei voi tietää etteikö vois ihastuu jonkin muunlaiseenkin ihmiseen, mut ei omaehtosesti. Ja just tää tyyppi vois olla kust se oikee. Tälläst elämä.


      • Anonyymi

        "Tuollaiset ulkonäkökeskeiset jutut on lapsien mielipiteitä. Ei henkisesti aikuinen kiinnitä huomiota pelkkään ulkonäköön. "

        Tarkoitat siis ettei yksikään nainen ole henkisesti aikuinen.


    • Anonyymi

      Minkä takia nainen pudottaisi painoaan kun esim. tinderissä tulee tykkäyksiä hoikilta ja hyvännäköisiltä miehiltä?

      Lihavat naiset kelpaavat salihirmuille hetkeksi ja luulevat, että kelpaavat myös parisuhteeseen. Näinhän asia ei ole. Naiset ei ymmärrä sitä asiaa tai ehkä ymmärtävät, yrittävät pariutua "ylös päin" ja katsovat kuinka käy.

      • Anonyymi

        Niin kuin olen moneen kertaan todennut ylipainoisten naisten ja miesten kannattaa laihduttaa ennen kaikkea itsensä ja terveydellisten syiden takia mutta myös maksimoidakseen mahdollisuutensa parisuhdemarkkinoilla. Tosin pelkkä hyvä ulkonäkö ei koskaan riitä takaamaan parisuhteen onnea, siihen tarvitaan paljon muutakin.


    • Anonyymi

      ”Tuo on totta, jos pullukka nainen tavoittelee urheilullisia ja hoikkia miehiä”

      Mä olin naimisissa 10 vuotta ihmisen kanssa, joka treenasi ja mieheltä näkyi niin joka ikinen vatsalihas, kuin sivulihskset kyljissä jne

      Edellinen pitkä avoliitto/parisuhde hyvin hoikan miehen kanssa

      Joku muu juttu hoikan miehen kanssa

      Et miten tuo sun väittämä nyt oikein sitten pitänee paikkansa?

      • Anonyymi

        Pitää paikkansa siten ettet itsekään pullukkanaisena huolinut pullukkamiestä kun taas pullukkamiehelle kelpaa samanlainen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää paikkansa siten ettet itsekään pullukkanaisena huolinut pullukkamiestä kun taas pullukkamiehelle kelpaa samanlainen nainen.

        Ei kaikille pullukkamiehillekään kelpaa pullukkanainen. On miehiä, jotka eivät ole komeakasvoisia ja pullukoita ja jotka silti luulevat, että heillä olisi oikeus kauniskasvoiseen ja hoikkaan naiseen. Tällaisia epäsuhtia parejakin tiedän. Tosin ne ovat harvinaisempia.


    • Anonyymi

      "Mä olin naimisissa 10 vuotta ihmisen kanssa, joka treenasi ja mieheltä näkyi niin joka ikinen vatsalihas, kuin sivulihskset kyljissä jne"

      "Edellinen pitkä avoliitto/parisuhde hyvin hoikan miehen kanssa"

      Eli mitä yrität sanoa? Olet siis pullukkana onnistunut saamaan sporttisia miehiä myös parisuhteeseen? Onneks olkoon. Kaikki pullukat ei siihen pysty, sitten valittavat kun kelpaavat vain seksiseuraksi.

      Pullukka nainen saa pullukka miehen parisuhteeseen. Siinä on vaan sellainen juttu, että pullukka naiset eivät kelpuuta pullukka miehiä.

      • Anonyymi

        ”Myös parisuhteeseen” eli elänyt 16 vuotta vain hoikkien ja treenattujen kanssa saman katon alla, mä en ole kyllä ikinä harrastanut edes sitä lakana juttua kenenkään pullukan kanssa, tosin lakana jutut mulla muutenkin kuuluu niihin et tunnen ihmisen ennen kun lakanat pöllyää

        Mä en ymmärrä mitään katkeruutta mihinkään pullukoihin, oli sitten nainen/mies, mä oon nähnyt lukemattomia pareja joissa mies pullukka ja nainen hoikka ja kaunis ja yhtä lukemattomia pareja joissa nainen pullukka ja mies hoikka tai treenattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Myös parisuhteeseen” eli elänyt 16 vuotta vain hoikkien ja treenattujen kanssa saman katon alla, mä en ole kyllä ikinä harrastanut edes sitä lakana juttua kenenkään pullukan kanssa, tosin lakana jutut mulla muutenkin kuuluu niihin et tunnen ihmisen ennen kun lakanat pöllyää

        Mä en ymmärrä mitään katkeruutta mihinkään pullukoihin, oli sitten nainen/mies, mä oon nähnyt lukemattomia pareja joissa mies pullukka ja nainen hoikka ja kaunis ja yhtä lukemattomia pareja joissa nainen pullukka ja mies hoikka tai treenattu

        Ja mä en oo itseasiassa onnistunut saamaan, vaan ne on tehnyt ”töitä” saadakseen mut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Myös parisuhteeseen” eli elänyt 16 vuotta vain hoikkien ja treenattujen kanssa saman katon alla, mä en ole kyllä ikinä harrastanut edes sitä lakana juttua kenenkään pullukan kanssa, tosin lakana jutut mulla muutenkin kuuluu niihin et tunnen ihmisen ennen kun lakanat pöllyää

        Mä en ymmärrä mitään katkeruutta mihinkään pullukoihin, oli sitten nainen/mies, mä oon nähnyt lukemattomia pareja joissa mies pullukka ja nainen hoikka ja kaunis ja yhtä lukemattomia pareja joissa nainen pullukka ja mies hoikka tai treenattu

        Tässä nähdään kuinka vääristyneet tämän päivän parisuhdemarkkinat on.

        Minä olen urheilullinen ja 188cm pitkä mies, joskus olen yrittänyt vähän pyöreämpiä naisia yhden illan juttuihin, mutta se ei ole niille riittänyt. Olisivat halunneet enemmän. Olisin tietysti voinut laittaa lenkille, mutta aika monella minun ikäisellä naisella on jo lapsia, niin ei siinä voi muuta kuin toivotella parempaa onnea jonkun muun kanssa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä nähdään kuinka vääristyneet tämän päivän parisuhdemarkkinat on.

        Minä olen urheilullinen ja 188cm pitkä mies, joskus olen yrittänyt vähän pyöreämpiä naisia yhden illan juttuihin, mutta se ei ole niille riittänyt. Olisivat halunneet enemmän. Olisin tietysti voinut laittaa lenkille, mutta aika monella minun ikäisellä naisella on jo lapsia, niin ei siinä voi muuta kuin toivotella parempaa onnea jonkun muun kanssa..

        Ensinnäkin se on naista halventavaa, jos hän kelpaa "pelkkään" seksiin. Toiseksi, jos annat naiselle kikkelssonia, nainen tietenkin ymmärtää, että hänellä ja vain hänellä on siihen kikkelssoniin oikeus jatkossa. Moni nainen ei halua jakaa. Niin kauan kuin mies ei tajua, että suurin osa naisista on aina liikkeellä tosi tarkoituksella, kikkelssonit kannattaa pitää housussa odottamaan sitä tosi rakkautta. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensinnäkin se on naista halventavaa, jos hän kelpaa "pelkkään" seksiin. Toiseksi, jos annat naiselle kikkelssonia, nainen tietenkin ymmärtää, että hänellä ja vain hänellä on siihen kikkelssoniin oikeus jatkossa. Moni nainen ei halua jakaa. Niin kauan kuin mies ei tajua, että suurin osa naisista on aina liikkeellä tosi tarkoituksella, kikkelssonit kannattaa pitää housussa odottamaan sitä tosi rakkautta. ;)

        P.S. Naiset kyllä rakastaa kikkelssonia ja sen saamista mutta yhtä paljon sitä, että vain heillä on "käyttöoikeus" siihen.


    • Anonyymi

      Oon hyvässä lihassa ja pullukat tuli baarissa aina baarissa iskemään. Eivät ne halua niitä pullukka miehii

    • Anonyymi

      No 90% suomalaisista naisista kelpaa aloittajan mukaan pelkästään petikaveriksi?
      Hyvin pienellä vähemmistöllä (normaalipainoiset ja hoikat) on aikamoiset markkinat miehen valinnassa kun vakikumppania haetaan!
      Onko näin?

      • Anonyymi

        Älä nyt viitti. Ihan oikeastiko väität, että 90% NUORISTA NAISISTA on pullukoita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt viitti. Ihan oikeastiko väität, että 90% NUORISTA NAISISTA on pullukoita?

        Aika lähellä tuo arvaus 90%.

        Nainenhan on omasta mielestään normaalipainoinen vaikka painoindeksi olisi yli 25.


      • Anonyymi

        Itse olen 40 vee ja mun täytyy sanoa, että mun nuoruuden "lihavat" olis nykypäivänä normaalipainoisia. Kyllä tuo 90%:a taitaa aika lähellä olla.... valitettavasti.


    • Pullukat naiset ovat ihania ja suloisia, niin kuin muutkin naiset. Ja nyt olen ihan tosissani: En ole nähnyt kellään naisella niin herttaista ja kaunista vittua, kuin pullukoilla. Pehmeät ja kutsuvat sukupuolielimet. Heidän tulisi olla kauneuden vuoksi mahdollisimman paljon alaosattomassa, yhteissaunassa ja uida alasti. 🌹👀

    • Anonyymi

      Lihavat on lepposia ei ne keksi kepposia.
      Runsaslihainen ei ole vihainen.

      • Anonyymi

        Olen kuullut, että salimiehet on parhaita haastajia pierukilpailussa. ;)


    • Anonyymi

      Ei kelpaa pullaa mussuttava pulluka miun makkariin. Pitää olla normaalivartaloinen.

    • Anonyymi

      Ylipainoisten naisten ja miesten tulisi laihduttaa, jotta saisivat paremmat mahdollisuudet kumppanin etsintään parisuhdemarkkinoilla. Kuulun itsekin tällä hetkellä pullukoihin ja en todellakaan pidä ylipainostani. Olen ollut normaalipainoinen. Oma valinta on ollut olla välillä poissa parisuhdemarkkinoiltakin samaisesta syystä. Mielestäni jokaisen tulisi tehdä kaikkensa, jotta olisi paras versio itsestään itsensä ja mahdollisuuksien maksimoimisen vuoksi. En itsekään pidä ylipainoisia miehiä viehättävänä. Ei se naisen ylipaino sitä muuta, että normaalipainoinen ja lihaksikas on se kaikkein tavotelluin ulkonäön puolesta (ainakin yleisesti ottaen). Jos mies sitoutuu laihduttamaan, voisin harkita, mutta pullukkamiestä en katselisi loppuelämää.

      • Anonyymi

        Juuri näin naiset toimii, ittellä ei niin väliä juu oli painoa tai ei kunhan mies on top10 :)

        Sitten pullukat itkee kun KUKAAN mies ei kiinnostu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin naiset toimii, ittellä ei niin väliä juu oli painoa tai ei kunhan mies on top10 :)

        Sitten pullukat itkee kun KUKAAN mies ei kiinnostu.

        Et taidan olla lukutaitoinen. Jos olisit, ymmärtäisit viestini oikein. Ydinidea tuossa kommentissani ja omassa ajattelussani on, että ei voi pyytää toiselta sitä, mitä ei itse ole. Jos siis ylipainoinen nainen hakailee normaalipainoisen ja lihaksikkaan miehen perään, naisen tulee itse ensin pudottaa painoaan ja olla normaalipainoinen. Painonpudotuksella on lukemattomat positiiviset vaikutuset sekä ylipainoisille naisille ja ylipainoisille miehille. Ylipainoisen kannattaa aina laihduttaa - monesta syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taidan olla lukutaitoinen. Jos olisit, ymmärtäisit viestini oikein. Ydinidea tuossa kommentissani ja omassa ajattelussani on, että ei voi pyytää toiselta sitä, mitä ei itse ole. Jos siis ylipainoinen nainen hakailee normaalipainoisen ja lihaksikkaan miehen perään, naisen tulee itse ensin pudottaa painoaan ja olla normaalipainoinen. Painonpudotuksella on lukemattomat positiiviset vaikutuset sekä ylipainoisille naisille ja ylipainoisille miehille. Ylipainoisen kannattaa aina laihduttaa - monesta syystä.

        Sitoudutko itse laihduttamaan? Miksi olet nyt ylipainoinen?
        Luulen että vaadit sitä kuitenkin vain mieheltä ja naisen normaalipaino on miesten mielestä suuri ylipaino, naisen mielestä aika hoikka.
        Totuus on suuri ylipaino.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitoudutko itse laihduttamaan? Miksi olet nyt ylipainoinen?
        Luulen että vaadit sitä kuitenkin vain mieheltä ja naisen normaalipaino on miesten mielestä suuri ylipaino, naisen mielestä aika hoikka.
        Totuus on suuri ylipaino.

        Sitoudun. Olen jo aloittanut ja edennytkin, vaikka urakkaa on vielä jäljellä. Omat ylipainoni syyt kuuluvat vain minulle. Minulla on liikunnallinen tausta, tosin en ole koskaan ollut huippu-urheilija tai edes urheilija, vaikka suoritukseni ovat himoliikkujan luokkaa. Oma tavoite on BMI 20-22, se on muuten myös usein ihannepainoisen BMI.


    • Anonyymi

      Minulle kelpaa jos on kaunis naamasta,muuten ei.

    • Anonyymi

      Mäki laihdutan ku en kelpaa enää naiselle. Ylipainoo on ja kaljamahaa ja rumentunu naama, 10 kg tavote tässä, vielä on matkaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe