Olisiko inarista tai Ivalossa naista tänää ketä kiinnostaa seksi 20vuotiian jätkän kanssa
Seksiä tänään
12
189
Vastaukset
- Anonyymi
No herranpieksut nyt vasta huomasin!
Mittarissa alkaa olleen jo kohta 80 niin unikin tullee jo kuuen uutisten jälkhen.
Mutta jo vain se soppii, riipaisenkos jo saunaan tulet nii saa sekoitella paljuun kylpyvettä?
Minkäs mittasella ja kestosella pruutalla sitä ollaan liikkeellä?
Meinaan vaan että kun viimeksi oli tällainen tilanne, niin eihän se parin minuutin äherrys miltään tuntunut, vähän kuin olisi jottain patonkia laon ovien välissä heilutellut. Kiinnostaisiko tänää tavata minulla 14cm olen ivalossa tiistaihin saakkka
- Anonyymi
Ei kannata noin pienen korren takia traktoria käynnistää.
Nähtäisiinkö tänään jo
Pääseks ivalon keskustaan
- Anonyymi
Jo vain.
Millon tulet ja minkä näköinen olet
- Anonyymi
Kierot silmät ja sääret. Haisen ihan perseelle. Hipun edessä tänään 20.00
Laita sähköpostiosoitteesi [email protected]
- Anonyymi
Sain, mutta vain boromiehen tagareikää, eli åånusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain, mutta vain boromiehen tagareikää, eli åånusta!
Se on kuule ihan vika reigä! EI sinne!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292404
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181504Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52912Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54721
- 18710
- 25699
- 135623