Olen 15-vuotias lestadiolainen poika joka ei pysty lopettaa seksin ajattelua ja runkkaan monta kertaa päivässä. Olen vaihtanutkin kuvia yhden tytön kanssa ja mietin pelkkää seksiä miten saan sen loppumaan?
Lestadiolainen joka ei pysty lopettaa seksin ajattelua
1
<50
Vastaukset
Et missään tapauksessa voi lopettaa sitä. Jos joku muuta väittää, valehtelee tietoisesti. Jos sinun ikäinen poika tai tyttö ei ajattele seksiä käytännöllisesti katsoen koko ajan, jotakin on pahasti vialla.
Jos sinulla on tilaisuus, runkkaa tytön kanssa yhdessä, niin että molemmat voivat katsella toistensa sukupuolielimiä ja nauttia vielä enemmän. Se on aivan ihanaa.
Voitte hyväilläkin toistenne elimiä aina orgasmiin asti, kunnes katsotte, että on aika ryhtyä yhdyntäänkin. Muistakaa kondomit. Olette onnellisessa asemassa, kun olette löytäneet toisenne. Et ole kellekään tilivelvollinen, mitä vapaaehtoisesti ja julkisuutta välttäen kahdestanne teette.
Seksitarvetta voi vähentää vain jatkuvalla laukeamisella. Irti siitä ei voi päästä, vaikka uhraisi mielenterveytensä.
Iloa teille toisistanne! 🌹🚗
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671252- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56584