Voiko naisen tunteet tukehduttaa kukkiin?

Anonyymi

Kertokaa naiset miksi oma rakkaani hermostuu kun aina tavatessamme hänet tuon hänelle kukkia?
Tänään en edes uskaltanut antaa niitä vaikka tapaamisella oli lämmin ja mukava.
Viikon aikana olen antanut kahdesti kukkia ja nyt kolmannella kerralla en uskaltanut niitä antaa jottei hän olisi hermostunut?

6

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysyt tätä avoliitto-osassa, asutte ilmeisesti siis jo yhdessä. Tosin sanot -aina tavatessamme- ette siis kuitenkaan asu yhdessä, outo palstan valinta, mutta ei takerruta tähän dilemmaan. Ilmeisesti et tunne naistasi vielä kovin hyvin.

      Ehkä kukkiin käyttämäsi rahat tarvittaisiin johonkin tärkeämpään hankintaan.

      Ehkä naisesi ei ole viherpeukalo/ei pidä leikkokukista/ei saa pidettyä hengissä minkäänlaisia huonekasveja/ehkä hän on allerginen kukille.
      Jokaisella kukkakimpulla pitäisi olla oma maljakko, ehkä hänellä ei ole riittävästi maljakoita.
      Leikkokukille pitää vaihtaa vettä ennen kuin se alkaa tuoksahtamaan, kukat lakastuu eri tahtiin niitä pitäisi noukkia pois osa, inhaa puuhaa joillekin.

      Mitä järkeä on viedä uusia (leikko)kukkia kun eihän ne edellisetkään ole vielä ehtineet edes lakastua . Naisesi käytökseen voi olla monta syytä.

      Mun mielestä leikkokukat ovat pelkästään kallista kasvihävikkiä, mutta minähän olenkin inhorealisti, jalat syvällä maassa elävä, joka pyrkii mahdollisimman paljon elämään luonnonvaraista elämää haaskaamatta mitään.

      Myytävät kukat on suurimmaksi osaksi kasvatettu kasvihuoneissa ulkomailla. Tarvitaan aivan hirveästi vettä, sähköä ja ihmistyövoimaa kun lentokoneella kuskataan tonneittain esim. ruusuja Afrikasta ja Euroopasta äitienpäiväksi ja lakkiaisiin. Kukkien kasvatukseen menee kymmeniä tuhansia hehtaareita hyvää kasvumaata. Kasvattaisin kukkaviljelmillä mieluummin ruokaa nälkää näkeville.
      Tämän vuoksi itse en koskaan osta leikkokukkia enkä anna niitä kenellekään.

      Oikean vastauksen saat kysymällä suoraan häneltä :).

    • Anonyymi

      Minäkin hermostuisin jos mulle noin tehtäisiin. Kerran vuodessa syntymäpäiväkukat riittäisi jos mies niin haluaa tehdä, muuten ihan turhaa.

    • Anonyymi

      Minustakin olisi ihanaa jos saisin edes joskus kukkia... Niitä en edes ensimmäisenä hääpäivänä saanut, vaan ostin ne kauppareissulla itse.

    • Anonyymi

      Jospa hän on niille allerginen. - Nm. Reaktio seuraa

    • Anonyymi

      Tuohon osaa hän itse vastata parhaiten. Itse en saisi kukkasia kosakaan liikaa, kunhan ne eivät tuoksuisi liian voimakkaille. Mutta kertoisin kyllä silloin tuojalle.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe