Voiko naisen tunteet tukehduttaa kukkiin?

Anonyymi

Kertokaa naiset miksi oma rakkaani hermostuu kun aina tavatessamme hänet tuon hänelle kukkia?
Tänään en edes uskaltanut antaa niitä vaikka tapaamisella oli lämmin ja mukava.
Viikon aikana olen antanut kahdesti kukkia ja nyt kolmannella kerralla en uskaltanut niitä antaa jottei hän olisi hermostunut?

6

162

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysyt tätä avoliitto-osassa, asutte ilmeisesti siis jo yhdessä. Tosin sanot -aina tavatessamme- ette siis kuitenkaan asu yhdessä, outo palstan valinta, mutta ei takerruta tähän dilemmaan. Ilmeisesti et tunne naistasi vielä kovin hyvin.

Ehkä kukkiin käyttämäsi rahat tarvittaisiin johonkin tärkeämpään hankintaan.

Ehkä naisesi ei ole viherpeukalo/ei pidä leikkokukista/ei saa pidettyä hengissä minkäänlaisia huonekasveja/ehkä hän on allerginen kukille.
      Jokaisella kukkakimpulla pitäisi olla oma maljakko, ehkä hänellä ei ole riittävästi maljakoita.
      Leikkokukille pitää vaihtaa vettä ennen kuin se alkaa tuoksahtamaan, kukat lakastuu eri tahtiin niitä pitäisi noukkia pois osa, inhaa puuhaa joillekin.

Mitä järkeä on viedä uusia (leikko)kukkia kun eihän ne edellisetkään ole vielä ehtineet edes lakastua . Naisesi käytökseen voi olla monta syytä.

Mun mielestä leikkokukat ovat pelkästään kallista kasvihävikkiä, mutta minähän olenkin inhorealisti, jalat syvällä maassa elävä, joka pyrkii mahdollisimman paljon elämään luonnonvaraista elämää haaskaamatta mitään.

Myytävät kukat on suurimmaksi osaksi kasvatettu kasvihuoneissa ulkomailla. Tarvitaan aivan hirveästi vettä, sähköä ja ihmistyövoimaa kun lentokoneella kuskataan tonneittain esim. ruusuja Afrikasta ja Euroopasta äitienpäiväksi ja lakkiaisiin. Kukkien kasvatukseen menee kymmeniä tuhansia hehtaareita hyvää kasvumaata. Kasvattaisin kukkaviljelmillä mieluummin ruokaa nälkää näkeville.
      Tämän vuoksi itse en koskaan osta leikkokukkia enkä anna niitä kenellekään.

Oikean vastauksen saat kysymällä suoraan häneltä :).

• Anonyymi

Minäkin hermostuisin jos mulle noin tehtäisiin. Kerran vuodessa syntymäpäiväkukat riittäisi jos mies niin haluaa tehdä, muuten ihan turhaa.

• Anonyymi

Minustakin olisi ihanaa jos saisin edes joskus kukkia... Niitä en edes ensimmäisenä hääpäivänä saanut, vaan ostin ne kauppareissulla itse.

• Anonyymi

Jospa hän on niille allerginen. - Nm. Reaktio seuraa

• Anonyymi

Tuohon osaa hän itse vastata parhaiten. Itse en saisi kukkasia kosakaan liikaa, kunhan ne eivät tuoksuisi liian voimakkaille. Mutta kertoisin kyllä silloin tuojalle.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      301
      1283
    2. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1057
    3. 64
      877
    4. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      72
      861
    5. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      420
      715
    6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
      Ikävä
      47
      639
    7. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
      Ikävä
      72
      598
    8. Kauanko olet kaivannut kaivattuasi ja

koska hänet löysit?
      Ikävä
      38
      582
    9. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
      Kitee
      77
      574
    10. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      450
      563
    Aihe