Miten vietätte päivää karavaanialueella?

Anonyymi

Jos menette kiertämään vaikka Suomea viikoksi, miten vietätte aikaa karavaanialueella? Kertokaa tyypillinen lomapäivä karavaanialueella, mitä teette päivän aikana?

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aamut vietetään naapureiden tekemisiä toljottaen telttatuolilla istuen vaunun edessä. Kommentoidaan kuuluvalla äänellä kuinka naapurin silmäpusseilla on kokoa taisi ilta venähtää. Iltapäivällä aletaan itse kiskomaan kaljaa, mitään tekemistähän tuollaisella caravan-alueella ei ole.

    • Anonyymi

      Aamulla herätään ja lueskellaan lehteä. Noin keskipäivän aikaan lähdetään 70km pyörälenkille tutkimaan ympäristöä. Illemmalla käydään höpisemässä saunassa ja sitten voikin mennä yöpuulle mamman viereen.

    • Anonyymi

      Tuota samaa kysyin minäkin aikaisemmin. Vastaus oli, ryypätään. Nyt olen huomannut ettei se niin mene.

    • Anonyymi

      Cararavaani aleellata lähdetään tutkimaan kylää ja tutustumaan kyläläisiin ja kylän tapahtumiin. Me kierääme suomea Helsingistä nuorgamiin paikka kerrallaan.viimeksi oltiin garigasniemellä.joka paikassa ollaan ainakin viikko.sitten talven tulessa marraskuun alussa viemme vaunun kausipaikalle Keski-Suomeen.liikummevaunukanssa joka kausi 3000-5000km.tunnemme useasta kylästä paljon ihmisiä.caravaanialue on vain tukikohta.l käytämme kylän kauppoja.

    • Anonyymi

      Kuopiossa on mukavia ihmisiä

    • Anonyymi

      Vain tumpelot käy edes leirintäalueilla kun kerran koti mukana. Itse kiertänyt Eurooppaa ja Skandinaviaa 12 vuotta ja 4 kertaa käynyt leirintäalueella vain muuten puskaparkissa .Mukava mennä vaikk aaamuselta uimaan tai kalaan kun aina järven tai joen lähellä ollut ja ilmaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe