Mikä vaivaa naisia

Anonyymi

Miksi somehulluus on iskenyt niin raskaasti nuoriin naisiin? Miksi muutenkin työnnetään parhaillaan satoja kuvia itsestään eriasennoissa esim. Iigeehen. Naaman vääntelyä omituisiin asentoihin, perse pitkällä. Eipä siinä sinällään, itse varmaan olen jotenkin poikkeavuus, kun koen lähinnä myötishäpeää näitä kohtaan jos sellaisia kuvia nään. Viehättävänä näen erilaiset naiset.. baarissa huomannut hillittömän itsensä kuvaamisilmiön myös. Olen tavannut baarissa nuoria naisia, ja hyvin yleinen turn off tulee heti kun nainen alkaa sepittää kuinka hän on ikäistään henkisesti vanhempi, käytöksen ollessa enemmänkin jälkeenjäänyttä :/ tinderin kautta tapaamani vielä kaameampia tapauksia. Itseään ollaan täynnä ja kuvitellaan olevansa vaikka sun mitä. Esim. Jos harrastaa liikuntaa niin ollaan muka jotain hyperurheilijoita treeniohjelmineen, ja aletaan neuvomaan ilman että edes pyytäisin, jos satun mainitsemaan oman urheilutaustani, ensimmäisellä juoksulenkillä yleensä selviää (jos suhde sinne asti etenee, harvoin) että enemmän on kuvattu instaan kun oltu siellä lenkillä 😂tuntuu välillä että nämä naiset elävät jossakin aivan vieraassa todellisuudessa🤔 mikä lie, hieman huolestuttavaa minusta.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo.. Ihan samaa miettinyt. Tinderistäkään ne ei hae mitään. Käyttävät tinderiä vaan, että saavat lisää seuraajia. Tosi monella lukee tinderissä "ig: pinjapauliinapersenaama"

      Koko iigeen vois sulkea, niin loppuis se saatanan elvistely ja perskuvien laitto siihen paikkaan!

      • Anonyymi

        Olin kaksi päivää tinderissä ja miehet tekivät samaa, vaikka en merkannut mun ig:tä stalkkasivat nämä mut ja seuraavat. Yksi kehtasi lähettää sen naamasta eri asennoissa, mitä siihen olisi pitänyt sanoa ...Todella pinnallinen maailma.

        Menin pois koko systeemistä ulos. En halua enää olla kummassakaan. Tuli sellainen olo et osa minusta olisi viety pois.


    • Anonyymi

      Sitten kun joku uskaltaa flirttailla selvinpäin kasvotusten miehen kanssa on huono nainen. Somesta ei löydy näitä keimailu- ja miesten mielistelykuvia tältä naiselta.

    • Anonyymi

      Ei heitä mikään vaivaa, sosiaalinen media on vain rakennettu niin. Sen käyttö ja siihen liittyvät eri asiat, kuten huomio ja itsensä kuvaaminen aikaansaa mielihyvää. Toiset yksilöt ovat näille mielihyvän tunteille alttiimpia kuin toiset, siksi esim. tuo liikuntaan rinnastus sopii kyseiselle persoonalle. Tinder, instagram, kuntosalit yms voivat aiheuttaa sitä samaa näissä yksilöissä jotka mielihyvää niistä saavat. Teini-ikä ja vähän vielä sen jälkeenkin on sitä aikaa kun omia tunteita opetellaan hallitsemaan, johon liittyy myös kaikenlaiset ylilyönnit. Ei se nyt mitään orgasmista innostusta sentään ole mitä nämä sovellukset aiheuttaa, mutta ehkä sitä voisi rinnastaa sellaiseen onnistumisen tunteeseen, jonka jokainen on joskus kokenut esim. harrastusten parissa. Onhan sellainen tavallaan koukuttavaa, siitä se poissaoleva olemus ja "muissa maailmoissa" liikkuminen.

    • Anonyymi

      "Ei heitä mikään vaivaa, sosiaalinen media on vain rakennettu niin. "

      Väärin. Naiset on rakennettu niin. Kuka mies haluaa sellaisen naisen joka levittelee perskuvia nettiin?

      • Anonyymi

        Ehkä ne perskuvien levittelijät eivät sitä aviomiestä ole etsimässäkään, eikä äitiys ole heidän ykkösprioriteettinsa. He varmaan saavat kiksinsä siitä, että miehet sankoin joukoin (myös sinä) kuolaavat heidän perskuviaan.


    • Anonyymi

      -Ole 6/10 nainen
      -Tykkää 8/10, 9/10 ja 10/10 miehistä
      -Ihmettele kun miehet kritisoivat toimintaa:D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4889
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1347
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1238
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe