Mikä vaivaa naisia

Anonyymi

Miksi somehulluus on iskenyt niin raskaasti nuoriin naisiin? Miksi muutenkin työnnetään parhaillaan satoja kuvia itsestään eriasennoissa esim. Iigeehen. Naaman vääntelyä omituisiin asentoihin, perse pitkällä. Eipä siinä sinällään, itse varmaan olen jotenkin poikkeavuus, kun koen lähinnä myötishäpeää näitä kohtaan jos sellaisia kuvia nään. Viehättävänä näen erilaiset naiset.. baarissa huomannut hillittömän itsensä kuvaamisilmiön myös. Olen tavannut baarissa nuoria naisia, ja hyvin yleinen turn off tulee heti kun nainen alkaa sepittää kuinka hän on ikäistään henkisesti vanhempi, käytöksen ollessa enemmänkin jälkeenjäänyttä :/ tinderin kautta tapaamani vielä kaameampia tapauksia. Itseään ollaan täynnä ja kuvitellaan olevansa vaikka sun mitä. Esim. Jos harrastaa liikuntaa niin ollaan muka jotain hyperurheilijoita treeniohjelmineen, ja aletaan neuvomaan ilman että edes pyytäisin, jos satun mainitsemaan oman urheilutaustani, ensimmäisellä juoksulenkillä yleensä selviää (jos suhde sinne asti etenee, harvoin) että enemmän on kuvattu instaan kun oltu siellä lenkillä 😂tuntuu välillä että nämä naiset elävät jossakin aivan vieraassa todellisuudessa🤔 mikä lie, hieman huolestuttavaa minusta.

7

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo.. Ihan samaa miettinyt. Tinderistäkään ne ei hae mitään. Käyttävät tinderiä vaan, että saavat lisää seuraajia. Tosi monella lukee tinderissä "ig: pinjapauliinapersenaama"

Koko iigeen vois sulkea, niin loppuis se saatanan elvistely ja perskuvien laitto siihen paikkaan!

• Anonyymi

Olin kaksi päivää tinderissä ja miehet tekivät samaa, vaikka en merkannut mun ig:tä stalkkasivat nämä mut ja seuraavat. Yksi kehtasi lähettää sen naamasta eri asennoissa, mitä siihen olisi pitänyt sanoa ...Todella pinnallinen maailma.

Menin pois koko systeemistä ulos. En halua enää olla kummassakaan. Tuli sellainen olo et osa minusta olisi viety pois.

• Anonyymi

Sitten kun joku uskaltaa flirttailla selvinpäin kasvotusten miehen kanssa on huono nainen. Somesta ei löydy näitä keimailu- ja miesten mielistelykuvia tältä naiselta.

• Anonyymi

Ei heitä mikään vaivaa, sosiaalinen media on vain rakennettu niin. Sen käyttö ja siihen liittyvät eri asiat, kuten huomio ja itsensä kuvaaminen aikaansaa mielihyvää. Toiset yksilöt ovat näille mielihyvän tunteille alttiimpia kuin toiset, siksi esim. tuo liikuntaan rinnastus sopii kyseiselle persoonalle. Tinder, instagram, kuntosalit yms voivat aiheuttaa sitä samaa näissä yksilöissä jotka mielihyvää niistä saavat. Teini-ikä ja vähän vielä sen jälkeenkin on sitä aikaa kun omia tunteita opetellaan hallitsemaan, johon liittyy myös kaikenlaiset ylilyönnit. Ei se nyt mitään orgasmista innostusta sentään ole mitä nämä sovellukset aiheuttaa, mutta ehkä sitä voisi rinnastaa sellaiseen onnistumisen tunteeseen, jonka jokainen on joskus kokenut esim. harrastusten parissa. Onhan sellainen tavallaan koukuttavaa, siitä se poissaoleva olemus ja "muissa maailmoissa" liikkuminen.

• Anonyymi

"Ei heitä mikään vaivaa, sosiaalinen media on vain rakennettu niin. "

Väärin. Naiset on rakennettu niin. Kuka mies haluaa sellaisen naisen joka levittelee perskuvia nettiin?

• Anonyymi

Ehkä ne perskuvien levittelijät eivät sitä aviomiestä ole etsimässäkään, eikä äitiys ole heidän ykkösprioriteettinsa. He varmaan saavat kiksinsä siitä, että miehet sankoin joukoin (myös sinä) kuolaavat heidän perskuviaan.

• Anonyymi

-Ole 6/10 nainen
      -Tykkää 8/10, 9/10 ja 10/10 miehistä
      -Ihmettele kun miehet kritisoivat toimintaa:D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2463
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1628
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1366
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      157
      1205
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1115
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      116
      1101
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1054
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1051
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      929
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe