mersun diesel huijaus

Anonyymi

iltasanomissa oli mersun diisselin 0 päästöisyys tapetilla...no luvut saadaan kyllä alas vain huijaamalla :D
lopettakaa se diesel pelleily kuten monet muutkin tehnyt ja kiellot tulevat jokatapauksessa päälle.

27

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      taitaa mesen arvosta tipahtaa se viimenenkin nolla ja maine myös 0 huijauksen takia, NOLO!

    • Anonyymi

      ja dacia liemeen kanssa kun niissä mersun moottoreita?

    • Anonyymi

      siinä nähtiin taas vähäpäästöisyys :D

      • Anonyymi

        no saa pikkusen vissiin vähän valehdella, maksan täyden hinnan :=)


    • Anonyymi

      ainakin voi sanoo huijarimersuksi, ja päästöt uuden lähteen mukaan yli 170 grammaa ...tosi puhdasta juu

    • Anonyymi

      kaverit sano töihin tullessani että mites huijarivaunu kulkee 0 päästöillä, tosi kivaa!

    • Anonyymi

      kunnon sanktiot tuommoisille pitäs antaa

    • Anonyymi

      Aloittaja Terolla onkin vahvaa faktaa asiasta ja selkeät linkit siihen.
      Eipä ollutkaan, noloa, niin noloa.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tossa jutussa nyt ei ollut muuta kuin klikkien metsästystä. Mersu tekee loistavia diesel-moottoreita. Minunkin eemeli menee alle neljällä litralla satasen, tarvittaessa liikahtaa vähintäänkin kiitettävästi. Tuosta kulutuksesta ei paljoa päästöjä synny.


    • Anonyymi

      nolla on nollapäästöinen :D

    • Anonyymi

      ahahahah...ajelkaa vain " 0 " päästöiselillä diisselipannuillanne, ja ensin suuvaahdossa kehutaan miten puhdas se on ja lopuks paljastuu että diisselpässiä on pikkusen jekutettu :D
      naminami :D

      • Anonyymi

        Mä en oikein ymmärrä mitä väliä sillä on mitä pakoputkesta tulee. Ihan piinatseja itänaapuriin touhuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en oikein ymmärrä mitä väliä sillä on mitä pakoputkesta tulee. Ihan piinatseja itänaapuriin touhuihin.

        Onhan sillä. Mitä enemmän päästöjä pakoputkesta tulee, sitä korkeammat on vuosittaiset verot. Etkö tätä muka tiennyt?


      • Anonyymi

        No eihän noi verot kovin kummoisia ole että niiden takia kannattaisi millään nuhapumpuilla vinguttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sillä. Mitä enemmän päästöjä pakoputkesta tulee, sitä korkeammat on vuosittaiset verot. Etkö tätä muka tiennyt?

        Diiselin pieni kulutus, siitä seuraa pieni co2, joten päästövero on pieni. Etkö muka tätä tiennyt ?


    • Anonyymi

      Huijareita on ollut ja on automaailmassakin aina. Nuokin jo vuosia vanhat huijaukset näyttävät innostavan aina vaan. Bensa-autojen valmistajien huijaukset eivät tuota yhtä suuria otsikoita, se on luonnollista kun Euroopassa diesel on edelleen ’valtamoottori’ ja sen valta-asemaa yrittävät tietysti horjuttaa ne, ketkä eivät ole kyenneet kilpailla tekniikassa.
      Tietysti on ollut valtava vahinko dieselien maineella nuo noin viisi vuotta sitten paljastuneet vw-konsernin vanhempien aika sitten tuotannosta poistuneiden dieselhuijaukset ja näköjään joku mersunkin malli on samaan sortunut.

      Mikään ei silti muuttunut. Uudet dieselautot ovat vähäpäästöisempiä kuin vastaavat bensa-autot. Se on ylitsepääsemätön fakta

      • Anonyymi

        ...ja sitten minä heräsin..:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...ja sitten minä heräsin..:D

        Koitahan sinäkin herätä jo vihdoin ikiunestasi nykyaikaan
        🤣


    • Anonyymi

      aika romu pitää olla jos täytyy päästöjä huijata

      • Anonyymi

        Kauheeta kohta laittavat Mersu liikkeen luukulle lapun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauheeta kohta laittavat Mersu liikkeen luukulle lapun?

        Eipä voi sen jälkeen kuin hymyillä partaansa vaan!...


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        allekirjoitettu!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      liian putkikatseista porukkaa kun omaa napaansa tuijottaa ja sitä diisselin mustaa pakoputkea, noh mieltymyksensä kullakin :D

      • Anonyymi

        eikös sen diisselin pitänyt olla puhdas hohhohohh(huutonauuuruaaa)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe