Kauneusdilemma

Otoa. Sanoopa naisen ulkonäöstä mitä tahansa kaunista ja ystävällistä, aina jotkut luulevat, että vastustaa päinvastaista. Aina joku sanoo, että hänellä on ollut joku kohta juuri sellainen, josta olen sanonut, ettei tarvitse muuta tavoitella. Mutta hän sanoo olleensa siitä ylpeä, ja olen pahoittanut hänen mielensä.

Miehet pitävät lukemattoman monenlaisista, mutta monet siskot vain luulevat, että miehet pitävät vain yhdenlaisista. Media on uskomattoman yksioikoinen. Vain yksi kelpaa.

Millähän saisi naiset uskomaan, että yksi on kaunista ja toinen on kaunista, vaikka ne eivät olekaan samanlaista. Onko ylipäänsä olemassa keinoa, että molemmat ryhmät ymmärtäisivät samasta kertomuksesta samoin?

Jos jollakin on ehdotuksia, otetaan vastaan.

6

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naisille ei kannata sanoa yhtään mitään. Jos joskus pakosta joutuu naiselle jotain sanomaan, kannattaa sanat harkita ja valita huolellisesti ja mieluiten myös todistaja läsnä tai tallentaa keskustelun.

      • Anonyymi

        Tää oli hyvä ja varmaan ihan paikkaansa pitävä 😂
        N


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli hyvä ja varmaan ihan paikkaansa pitävä 😂
        N

        Tarkoitin todella tosissani. Jos yhden mieltä pyrkii nostamaan sanomalla, mitä ajattelee, aina joku loukkaantuu.


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Tarkoitin todella tosissani. Jos yhden mieltä pyrkii nostamaan sanomalla, mitä ajattelee, aina joku loukkaantuu.

        Esimerkiksi jos erehtyy sanomaan naiselle että keititpä hyvää kahvia niin saa kahvipannusta päähänsä koska nainen ottaa sen vittuiluna että keititpä "hyvää" kahvia...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi jos erehtyy sanomaan naiselle että keititpä hyvää kahvia niin saa kahvipannusta päähänsä koska nainen ottaa sen vittuiluna että keititpä "hyvää" kahvia...

        Vaikuttaa oleellisesti, millaiset välit on ennestään on ko. siskoon. Jos on hyvät, ei ole odotettavissa keljuilemista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi jos erehtyy sanomaan naiselle että keititpä hyvää kahvia niin saa kahvipannusta päähänsä koska nainen ottaa sen vittuiluna että keititpä "hyvää" kahvia...

        Tarkoitin konkkreettista ja aivan muuta asiaa, enkä lainkaan takoittanut moittia siskoja. Kyse on tyttöjen ULKONÄKÖPAINEISTA. Naiset näkee itsessään lukuisia vikoja. Pornoakaan ei nykyisin juuri enää moitita siksi, että se olisi jollakin tapaa sopimatonta, vaan että se masentaa naisia, koska siellä on niin täydellisen kauniita tyttöjä.

        Olen yrittänyt sanoa tytöille, että todellisuudessa miehet pitävät MONENLAISISTA. Jos erehtyy vähänkin mainitsemaan, että pienehköt rinnat ovat kauniit, saa pian niskaansa isorintaisen suudahduksen. Jos sanoo, ettei kaikilla tarvitse olla viivavittu, saa viivavittuisen purkauksen. Kuulemma olen vastustanut juuri sellaista vittua, josta hän on ollut ikiylpeä.

        Miten voisi sanoa niin, että kaikki ymmärtäisivät sen samoin?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe