Otoa. Sanoopa naisen ulkonäöstä mitä tahansa kaunista ja ystävällistä, aina jotkut luulevat, että vastustaa päinvastaista. Aina joku sanoo, että hänellä on ollut joku kohta juuri sellainen, josta olen sanonut, ettei tarvitse muuta tavoitella. Mutta hän sanoo olleensa siitä ylpeä, ja olen pahoittanut hänen mielensä.
Miehet pitävät lukemattoman monenlaisista, mutta monet siskot vain luulevat, että miehet pitävät vain yhdenlaisista. Media on uskomattoman yksioikoinen. Vain yksi kelpaa.
Millähän saisi naiset uskomaan, että yksi on kaunista ja toinen on kaunista, vaikka ne eivät olekaan samanlaista. Onko ylipäänsä olemassa keinoa, että molemmat ryhmät ymmärtäisivät samasta kertomuksesta samoin?
Jos jollakin on ehdotuksia, otetaan vastaan.
Kauneusdilemma
6
97
Vastaukset
- Anonyymi
Naisille ei kannata sanoa yhtään mitään. Jos joskus pakosta joutuu naiselle jotain sanomaan, kannattaa sanat harkita ja valita huolellisesti ja mieluiten myös todistaja läsnä tai tallentaa keskustelun.
- Anonyymi
Tää oli hyvä ja varmaan ihan paikkaansa pitävä 😂
N Anonyymi kirjoitti:
Tää oli hyvä ja varmaan ihan paikkaansa pitävä 😂
NTarkoitin todella tosissani. Jos yhden mieltä pyrkii nostamaan sanomalla, mitä ajattelee, aina joku loukkaantuu.
- Anonyymi
Firdawsi kirjoitti:
Tarkoitin todella tosissani. Jos yhden mieltä pyrkii nostamaan sanomalla, mitä ajattelee, aina joku loukkaantuu.
Esimerkiksi jos erehtyy sanomaan naiselle että keititpä hyvää kahvia niin saa kahvipannusta päähänsä koska nainen ottaa sen vittuiluna että keititpä "hyvää" kahvia...
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi jos erehtyy sanomaan naiselle että keititpä hyvää kahvia niin saa kahvipannusta päähänsä koska nainen ottaa sen vittuiluna että keititpä "hyvää" kahvia...
Vaikuttaa oleellisesti, millaiset välit on ennestään on ko. siskoon. Jos on hyvät, ei ole odotettavissa keljuilemista.
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi jos erehtyy sanomaan naiselle että keititpä hyvää kahvia niin saa kahvipannusta päähänsä koska nainen ottaa sen vittuiluna että keititpä "hyvää" kahvia...
Tarkoitin konkkreettista ja aivan muuta asiaa, enkä lainkaan takoittanut moittia siskoja. Kyse on tyttöjen ULKONÄKÖPAINEISTA. Naiset näkee itsessään lukuisia vikoja. Pornoakaan ei nykyisin juuri enää moitita siksi, että se olisi jollakin tapaa sopimatonta, vaan että se masentaa naisia, koska siellä on niin täydellisen kauniita tyttöjä.
Olen yrittänyt sanoa tytöille, että todellisuudessa miehet pitävät MONENLAISISTA. Jos erehtyy vähänkin mainitsemaan, että pienehköt rinnat ovat kauniit, saa pian niskaansa isorintaisen suudahduksen. Jos sanoo, ettei kaikilla tarvitse olla viivavittu, saa viivavittuisen purkauksen. Kuulemma olen vastustanut juuri sellaista vittua, josta hän on ollut ikiylpeä.
Miten voisi sanoa niin, että kaikki ymmärtäisivät sen samoin?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483