Moi! Oon 14v tyttö. Haluasin rustokorun.
Ottaisin sen ampumalla. Eikä tarvitse alkaa valittaa kaikista riskeistä ja vaaroista jne. Äitini on rustokorua vastaan, joten olisko joku sellanen liike, jossa sais ilman vanhempien lupaa? Esim. Villenkello tai timanttiset?
Haluaisin rustokorun e
1
125
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ota ampumalla! Korvalehti on kimmoisaa ja joustavaa joten se voi vielä selvitäkin siitä kun koru työnnetään voimalla läpi. Rusto voi sen sijaan vaurioitua paljon isommalta alueelta, käyttäytyy enemmän kuin lasi jos näin asiaa voisi ajatella. Olen nähnyt kuvia joissa ihmisiltä on korvat alkaneet lerputtamaan kun on rusto särkynyt. Rustokorut aina neulalla-
On tosi ikävää että äitisi ei ole suostunut asiaan mutta en suosittele häneltä salaa ottamista. Joskus lävistykset voivat tulehtua ja silloin varsinkin olisi hyvä jos äitisi tietäisi asiasta. Muutenkin vaikka äitisi mielipide olisikin väärä ja epäreilu on tärkeää että hän voi luottaa sinuun. Jos haluat korun, keskustele asiasta järkevästi vanhempiesi kanssa. Näytä että osaat pitää tuoreesta lävistyksestä huolta ja kerro miksi sellaisen haluaisit
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1981529
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58951- 85902
- 53826
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10730Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t264728Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338681Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58664Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74656