Palstan tarkoitus??

Mikä sinun mielestäsi on tämän palstan tarkoitus?

Onko tavoite tarjota keskustelupaikka aborttiin liittyen vai ainoastaan toimia patoumien purkupaikkana ihmiselle, joka on ilmiselvästi ahdistunut joko teetättämästään abortista tai abortista, jota ei teetättänyt?

Jokainen ketju täällä täyttyy nimittelyistä ja haukkumisista. Normaali keskustelu on kadonnut. Epäselvät sotkut ovat korvanneet tavallisen suomen kielen. Tätäkö Suomi24 haluaa?
1
Ilmoita

24 Vastausta

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Kun ihmisellä on vaikeaa niin se sitten näkyy. Ei elämäänsä tyytyväinen, mielenterveydeltään tasapainossa oleva ihminen pura raivoaan muihin täällä joka päivä.
1
Ilmoita
Eräille palstan tarkoitus on viekotella naisia kalmankohduiksi.
Joillekin palstan tarkoitus on olla paikka, jossa purkaa tuntojaan, koska elämä on abortin jälkeen muuttunut helvetiksi.
Kolmannen porukan keskustelijoista muodostaa elämän puolustajat, jotka haluavat oikoa viekottelijoiden valeita ja varoittaa ettei yksikään nainen erehtyisi viekottelijoiden uhriksi.
Viekottelijoiden uhrista helposti tulee itse viekottelija, kun alkaa päässä ahdistamaan ikuisuuteen kaikuva hirmutyönsä.
Pahuuden verkko siten levittäytyy ja tuhoaa naisia ennenkuin näistä tulee Oikeita Naisia.
Siksi tälläkin palstalla nämä "auttavaiset" vihaavat termiä Oikea Nainen, koska tietävät, että itse olisivat voineet kuulua tähän ylevään muttei ylpeään ihmisryhmään.
Tähän ryhmään ei voi koskaan päästä takaisin. Asia on kerrasta selvä.
Sekös elämää halveksuvia kiehuttaa.
22 VASTAUSTA:
Antaisitko esimerkkejä noista ryhmistä?

Minusta täällä on paikalla abortinvastustajia 1-2.

Abortin teetättäneitä ja sen vuoksi masentuneita täällä on vähän. Itse asiassa, en sitä ihmettele. Sinun palautteesi on niin tylyä, että vähänkään masentunut ihminen ei sitä viitsi lukea. Oikeastaan siis pelaat itseäsi vastaan karkottamalla ne keskustelijat, jotka tukisivat teorioitasi.

En ole nähnyt yhdnkään kirjoittajan kehoittavan ketään aborttiin.

Juttusi niistä Oikeista Naisista ovat äärettömän lapsellisia. Jos ne ovat jonkinlaista parodiaa, vitsisi on jo vanhentunut pahasti.
Kutsutko myös luonnollisen keskenmenon kokenutta naista kalmankohduksi? Entä vielä pahempaa eli lähes täysaikaisen kuolleen sikiön synnyttämään joutuvaa naista kalmankohduksi?

Olettepa empaattista porukkaa te uskovaiset abortinvastustajat. (Tämä oli ironiaa.)
"En ole nähnyt yhdnkään kirjoittajan kehoittavan ketään aborttiin."
"te uskovaiset abortinvastustajat."

Näissä tekstin pätkissä ilmenee se, kuinka pih. alla olet. Suodatat näkö piiristäsi kaiken eb.ä miel.uisan, joka on muille ilmi selvää, ja toisaalta hoet omia pintt.yneitä mutujasi, jossa ei edes yleisellä tasolla ole mitään järc.eä, saati todisteita.
Anonyymi kirjoitti:
Kutsutko myös luonnollisen keskenmenon kokenutta naista kalmankohduksi? Entä vielä pahempaa eli lähes täysaikaisen kuolleen sikiön synnyttämään joutuvaa naista kalmankohduksi?

Olettepa empaattista porukkaa te uskovaiset abortinvastustajat. (Tämä oli ironiaa.)
Tämä on käsitelty tuhannen kertaa. Yksikään abortinvastustaja ei syytä luonnollisen keskenmenon kokenutta.
Anonyymi kirjoitti:
"En ole nähnyt yhdnkään kirjoittajan kehoittavan ketään aborttiin."
"te uskovaiset abortinvastustajat."

Näissä tekstin pätkissä ilmenee se, kuinka pih. alla olet. Suodatat näkö piiristäsi kaiken eb.ä miel.uisan, joka on muille ilmi selvää, ja toisaalta hoet omia pintt.yneitä mutujasi, jossa ei edes yleisellä tasolla ole mitään järc.eä, saati todisteita.
Sinä et ole IKINÄ kyennyt nostamaan esille edes yhtä (!) sellaista julkisuudessa esiintyvää aborttien vastustajaa, joka EI olisi uskovainen. Lopeta siis päänaukomisesi ja anna tulla nimiä esiin vain!

Kun olet sen tehnyt, nosta esiin niitä aborttiin viekoittelijoita, jotka koettavat saada muut tekemään abortin. Nimiä esiin siitäkin aiheesta vain ja esimerkkejä teksteistä!

Onko muuten tuo termi "Oikea Nainen" hyvinkin virallinen? Onko kenties YK käyttänyt sitä?
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on käsitelty tuhannen kertaa. Yksikään abortinvastustaja ei syytä luonnollisen keskenmenon kokenutta.
Kyse ei ole syyttämisestä, vaan nimittelystänne. Kuolemahan se vierailee näissäkin tapauksissa. Todella törkeää käytöstä teiltä, ette tajua näköjään edes hävetä noloa käytöstänne. En ole ikinä törmännyt yhtä huonokäytöksiseen sakkiin kuin te abortinvastustajat.
Anonyymi kirjoitti:
Kyse ei ole syyttämisestä, vaan nimittelystänne. Kuolemahan se vierailee näissäkin tapauksissa. Todella törkeää käytöstä teiltä, ette tajua näköjään edes hävetä noloa käytöstänne. En ole ikinä törmännyt yhtä huonokäytöksiseen sakkiin kuin te abortinvastustajat.
"Kyse ei ole syyttämisestä, vaan nimittelystänne. Kuolemahan se vierailee näissäkin tapauksissa. Todella törkeää käytöstä teiltä, ette tajua näköjään edes hävetä noloa käytöstänne. En ole ikinä törmännyt yhtä huonokäytöksiseen sakkiin kuin te abortinvastustajat."

Verrataanpa aika ajoin reippaampien kielikuvien käyttöä muksun mu*haamiseen..
Hmm..
Valitsen reippaan kielenkäytön.
Anonyymi kirjoitti:
"Kyse ei ole syyttämisestä, vaan nimittelystänne. Kuolemahan se vierailee näissäkin tapauksissa. Todella törkeää käytöstä teiltä, ette tajua näköjään edes hävetä noloa käytöstänne. En ole ikinä törmännyt yhtä huonokäytöksiseen sakkiin kuin te abortinvastustajat."

Hmm..
Selvä. Jos pidät muksun murhaamista vastaavana kuin aborttia, niin reippaalla kielenkäytöllä sanottuna: olet suhteellisuudentajuton vajakki.
Anonyymi kirjoitti:
Selvä. Jos pidät muksun murhaamista vastaavana kuin aborttia, niin reippaalla kielenkäytöllä sanottuna: olet suhteellisuudentajuton vajakki.
Ja toinen suhteellisuudentajun puute teiltä tekopyhiltä vajakeilta, että siinä samassa yhteydessä loukkaatte myös keskenmenon saaneita tai sikiökuoleman kohtaamaan joutuneita naisia. Halveksin teitä sydämeni pohjasta.
Anonyymi kirjoitti:

Hmm..
Ei ole uutta, että valitset. Ei tosiaankaan.

Sinusta ihmisiä voi 24/7 nimitellä ja haukkua, Ja kaikki siksi, että Sinun omat normisi Sinulle luvan siihen antavat. Voit ihan itse miettiä, mitä seuraisi siitä, jos kaikki samoin toimisivat. Olet oikeastaan kuin koulukiusaaja, jonka mielestä kaikki on muiden syytä, koska he "aloittivat".
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla taas ei ole tavalliseen keskusteluun vaadittavaa älyllistä vähimmäislahjakkuutta.
Anonyymi kirjoitti:
Ja toinen suhteellisuudentajun puute teiltä tekopyhiltä vajakeilta, että siinä samassa yhteydessä loukkaatte myös keskenmenon saaneita tai sikiökuoleman kohtaamaan joutuneita naisia. Halveksin teitä sydämeni pohjasta.
Sinulla taas ei ole tavalliseen keskusteluun vaadittavaa älyllistä vähimmäislahjakkuutta.
Jos suosijasakin herjaaja halveksuu, sehän on vallan hieno asia.
Sanomamme on mennyt perille ja tunkeutunut ignorantin ihon alle.
InhottavaRealisti kirjoitti:
Ei ole uutta, että valitset. Ei tosiaankaan.

Sinusta ihmisiä voi 24/7 nimitellä ja haukkua, Ja kaikki siksi, että Sinun omat normisi Sinulle luvan siihen antavat. Voit ihan itse miettiä, mitä seuraisi siitä, jos kaikki samoin toimisivat. Olet oikeastaan kuin koulukiusaaja, jonka mielestä kaikki on muiden syytä, koska he "aloittivat".
Lässytyksenne ei merkitse minulle mitään.
On turha tulla hyveilemään ja moralisoimaan parista kielikuvasta, kun itsellänne on kädet veressä ainakin välillisesti.
Teidän puoleltanne pilkataan anonyymivalintaa käyttäen kaikkia erimieltä olevia.
Sitten vaihdatte rekatun valinnan päälle ja alatte hyvesäteilemään.
Ei mene läpi valheenne.
Siten metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Taidat itse olla melkoinen koulukiusaaja eri mieltä oleville oppilaillesi.
Anonyymi kirjoitti:
Lässytyksenne ei merkitse minulle mitään.
On turha tulla hyveilemään ja moralisoimaan parista kielikuvasta, kun itsellänne on kädet veressä ainakin välillisesti.
Teidän puoleltanne pilkataan anonyymivalintaa käyttäen kaikkia erimieltä olevia.
Sitten vaihdatte rekatun valinnan päälle ja alatte hyvesäteilemään.
Ei mene läpi valheenne.
Siten metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Taidat itse olla melkoinen koulukiusaaja eri mieltä oleville oppilaillesi.
Jutullasi olisi jonkinlainen uskottavuusaste, jos edes joskus kirjoittaisit rekattuna.
Jutullasi olisi jonkinlainen uskottavuusaste, jos edes joskus kirjoittaisit rekattuna.
Ei ole rekkinimimerkkiä. Se ei ole pakollinen. Sinä taas tuuttaat herjat anona ja hyvesäteilet sinisillä kirjaimilla. Se toki sallittua mutta kyseenalaista.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole rekkinimimerkkiä. Se ei ole pakollinen. Sinä taas tuuttaat herjat anona ja hyvesäteilet sinisillä kirjaimilla. Se toki sallittua mutta kyseenalaista.
Annatko esimerkkejäsiitä, mitkä tekstit ovat minun anona tuottamiani? Lukisin mielenkiinnolla?
"Joillekin palstan tarkoitus on olla paikka, jossa purkaa tuntojaan, koska elämä on abortin jälkeen muuttunut helvetiksi."

Eikö sitä saisi sallia? Tuntojen purkamista? Joillekin elämä on muuttunut pahaksi lapsiperhehelvetissä tai yksinhuoltajana kun ei jaksa vaikeuksissa. Tiedän masennustukiryhmästä niitä joilla masennus iskee uupumuksen takia kun perheen elämä on liika rankkaa ja voimat ja rahat ei riitä. Saahan niistäkin puhua eiks nii? Itse vierailen enimmäkseen masennus palstalla koska olen ollut masentunut. Abortista ei ole kokemusta mutta keskenmenoista, enkä saakaan enää lapsia ja se on suuri tragedia koska haluaisimme todella. Mutta kun olen nähnyt miten vaikeaa joidenkin elämä on vaikka olis minun unelma elämä eli niitä lapsia niin en ole kateellinen. Adoptiota odotetaan mutta voi olla että masennustaipumus voi olla esteenä. Mieheni on muutoin terve. Mutta lapsettomuutemme syy hänessä. Emme oikein innostu lainasiittiöiden käytöstä. Jokainen uupuu ja masentuu eri asioista. Mulla on taipumus masentua vastoinkäymisissä. Joku masentuu kun ei saa elämänkumppania. Näitä kertomuksia on täällä masennus ja yksinäisyys foorumilla. Lueskelen niitä kun tuntuu vaikealta niin tajuan että en ole yksin. Ja sitten olen iloinen ainakin siitä että mulla on hyvä mies. Kaikilla naisilla ei sitä todella ole ja yksinolo masentaa sekin. Siksi minusta aloituksen moite on väärin ettei saisi purkaa tuntojaan. Purkaahan täällä tuntojaan nekin joita kiukuttaa ja raastaa jonkun tekemä abortti tai se että Suomessa on aborttiin oikeus. Jokaisella on mielenpäällä tuntoja joita purkaa täällä näillä keskustelufoorumeilla. Eikö ne ole sitä varten?
Anonyymi kirjoitti:
"Joillekin palstan tarkoitus on olla paikka, jossa purkaa tuntojaan, koska elämä on abortin jälkeen muuttunut helvetiksi."

Eikö sitä saisi sallia? Tuntojen purkamista? Joillekin elämä on muuttunut pahaksi lapsiperhehelvetissä tai yksinhuoltajana kun ei jaksa vaikeuksissa. Tiedän masennustukiryhmästä niitä joilla masennus iskee uupumuksen takia kun perheen elämä on liika rankkaa ja voimat ja rahat ei riitä. Saahan niistäkin puhua eiks nii? Itse vierailen enimmäkseen masennus palstalla koska olen ollut masentunut. Abortista ei ole kokemusta mutta keskenmenoista, enkä saakaan enää lapsia ja se on suuri tragedia koska haluaisimme todella. Mutta kun olen nähnyt miten vaikeaa joidenkin elämä on vaikka olis minun unelma elämä eli niitä lapsia niin en ole kateellinen. Adoptiota odotetaan mutta voi olla että masennustaipumus voi olla esteenä. Mieheni on muutoin terve. Mutta lapsettomuutemme syy hänessä. Emme oikein innostu lainasiittiöiden käytöstä. Jokainen uupuu ja masentuu eri asioista. Mulla on taipumus masentua vastoinkäymisissä. Joku masentuu kun ei saa elämänkumppania. Näitä kertomuksia on täällä masennus ja yksinäisyys foorumilla. Lueskelen niitä kun tuntuu vaikealta niin tajuan että en ole yksin. Ja sitten olen iloinen ainakin siitä että mulla on hyvä mies. Kaikilla naisilla ei sitä todella ole ja yksinolo masentaa sekin. Siksi minusta aloituksen moite on väärin ettei saisi purkaa tuntojaan. Purkaahan täällä tuntojaan nekin joita kiukuttaa ja raastaa jonkun tekemä abortti tai se että Suomessa on aborttiin oikeus. Jokaisella on mielenpäällä tuntoja joita purkaa täällä näillä keskustelufoorumeilla. Eikö ne ole sitä varten?
Tulkitsen avauksen toisin kuin Sinä. Minusta se on suunnattu aggressiivisia abortista syyttelijöitä ja nimittelijöitä kohtaan. Hehän täältä ovat ajaneet pois esim. abortin kokeneet ja ihmiset, jotka haluaisivat vaikkapa puhua tapahtuneesta.

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

"Jäi aiemmassa mainitsematta, että aborddöörinaisoletettujen lisäksi on muutamia tohvelisankareita jotka raakkuvat pirttihirmujensa käskystä Oikeiden Naisten vastaisia töräytyksiä. "

Halveksitko miehiä ja heidän kykyään pystyä ilmaisemaan omaa mielipidettään? Eikö mies sun mielestä pysty siihen? Tai et pidä mahdollisena vapaata tahtoaan ja vapaasta tahdosta ylläpitämäänsä ihmissuhdetta? Eikö joku mies voi loukkaantua siitä että nimität hänen vaimoaan pirttihirmuksi? Tai väität että hänen abortin salliva mielipide onkin jonkun muun hänen kalloonsa istuttama? Minusta aliarvioit miehiä. Eihän kenenkään ole pakko elää alistavan ihmisen kanssa. Sen takia helppo avioero on plussaa kaikille. Jos on kovin erilainen mielipide arvoasioista niin ei sellanen suhde oo mahdollinenkaan. Sama arvomaailma on aika perus asia koko suhteelle.
Ai että sin.ä voisit taas häir.icöidä ilmiantamalla senkin "asiattomaksi"? :)

"Annatko esimerkkejäsiitä, mitkä tekstit ovat minun anona tuottamiani? "

Turh.aa vaivaa. Ethän sinä niitä kuitenkaan kosk.aan myöntäisi.

"Hehän täältä ovat ajaneet pois"

Ja sin.ä yrität ciiv.aasdi, yIIä pidonkin suosiollisella avustuksella ajaa pois kaikki "väär.ää" mieltä olevat, eli kannaltasi cius.alliset totuuden cerdojat.

"Halveksitko miehiä ja heidän kykyään pystyä ilmaisemaan omaa mielipidettään? Eikö mies sun mielestä pysty siihen? "

Näinhän se juuri on suosijasakin mielestä, jos mies sattuu vastustamaan abottia. ;)
Uusi
Anonyymi kirjoitti:
Huom huom huom!!!!
Jälleen cerran abortin suosija ALOITTI henc.ilöön käyvän äl.yä
halv.endavan dörc.y solv.aus nälv.innän!!

Eb.ä toivosen sääl.iddävyyden huibbu se hääm.öttää aina kun m***asakin
hud.erat argumentit on jälleen cerran rys.ähdäneet kasaan ja panii.cci
jyllää...

Todella vakuuttavan cum.oovaa argumentointia taas m***an suosijalta
;-D Eikö mieli cuvid.ukses tai älycc.yydes muuhun taaskaan riitt.äny? X-D D
Uusi
Luonn.ollisestikin, kun joku vastustaja cerd.oo olevansa heti ensimmäinen esimerkki ei-usc.ovasta, et usc.o sitäkään, koska tiedät toki paremmin muiden ajatukset kuin he ids.e!

Mutta cerro heti ycs.ikin usc.ovainen, joka kann.attaa chuol.eman tuom.ioita ja eutanasiaa. Tuleeko? Vai jadc.adco tuota samaa puhci kulunutta mutu indd.ämistäsi?

Suosija sakki syydd.elee ja nim.ittelee täällä taas täysin perädd.ömiään.
Todella dörc.eää käytöstä teiltä, ette tajua näk.öjään edes häv.etä nol.oa käydöstänne. En ole ikinä törm.ännyt yhtä huono käytöksiseen sakkiin kuin te abortin ylisd.äjät.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Palstan tarkoitus??

Mikä sinun mielestäsi on tämän palstan tarkoitus?

Onko tavoite tarjota keskustelupaikka aborttiin liittyen vai ainoastaan toimia patoumien purkupaikkana ihmiselle, joka on ilmiselvästi ahdistunut joko teetättämästään abortista tai abortista, jota ei teetättänyt?

Jokainen ketju täällä täyttyy nimittelyistä ja haukkumisista. Normaali keskustelu on kadonnut. Epäselvät sotkut ovat korvanneet tavallisen suomen kielen. Tätäkö Suomi24 haluaa?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta