Mulla on lapaluihin asti ylettyvät, kerroksittain leikatut hiukset. Oisko kenelläkään ehdotuksia, miten mä saisin isot kiharat KOKO hiuspehkooni? Höyryrullilla käy usein niin, et latvat kyllä kihartuu, mut muuten hiukset on suorat. Siis vinkkejä paremmin osaavilta, pliiiiiiiis!! =)
isot kiharat pitkiin hiuksiin??
7
9579
Vastaukset
- Carmen
Koita lämpörullilla vaan, siten mä oon ainakin onnistunut vaikka omistankin pitkät ja raskaat hiukset. Alle vaan riittävästi muotovaahtoa ja päälle lakkaa. Luulis onnistuvan.
- parturi-kampaaja
kastele hiukset ja laita niihin esim muoto vaahtoa tai muotoilu suihketta ja sit jaat hiuksesi vaikka neljään osaan eli keskipää jakaus ja sit keskeltä päätä korville sit otat ja letität hiuksesi palmikolle ja latvaan laita jokin kokoinen rulla näin latvasta ei tuu kovin säkkärä ja saat kauniin loppu tuloksen ja takuu varmasti saat kiharat ihan tyveen asti
- ope
Opettele käyttämään pisteitä, pilkkuja ja yhdyssanoja. Esim. muotovaahto on yhdyssana.
- =)
ope kirjoitti:
Opettele käyttämään pisteitä, pilkkuja ja yhdyssanoja. Esim. muotovaahto on yhdyssana.
joo ja työnnä sinä ne pisteesi ja pilkkusi perseeseen, samoten nuo yhdyssanat. ei ihme etten tykänny käydä koulua.
- nainen-J
ope kirjoitti:
Joopa joo. miksi täälä viisastelet tyhmyyksilläs? jos opettaja olet niin miksi et sitten hyvä täti opeta jossakin järkevämmässä paikassa, tänne tullaan vaihtamaan kysymyksiin vastauksia keskenään, ei kommentoimaan kenenkään kielioppia. On sullakin tekemistä......hankkisit vaikka niillä kieliopillisilla taidoilla itsellesi elämän. =) mukavaa kevään jatkoo.
- m
Laita runsaasti muotoilusuihketta höyryrullien alle, varsinkin tyveen ja varaudu pitämään rullia useampi tunti. Lämpörullilla en saanut itselleni kuin tuuheutta hiuksiin. Muista myös käyttää riittävän montaa rullaa, eli osta tarvittaessa lisärullia.
- kihara
moi!
kannattaa kokeilla foliorullia. siis ihan sellaisesta kotona keittiössä käytettävästä foliosta teet rullia, kiharan koon voit ihan itse määritellä sillä kuinka paksun rullan teet. ensin hiuksiin vähän jotain kampausnestettä ja sitten rullat päähän. foliorullat on suht mukavat pitää jopa yön yli päässä, koska folio ei paina päässä samalla tavalla kuin tavallinen rulla. ja jos on kiirus, niin se hius kihartuu aikas äkkiä kun vähän föönaat...folio kun lämpenee siinä föönatessa, niin se kihara tavallaa kuivuu kahdesta suunnasta samaan aikaan. kannatta oikeasti kokeilla ! itselläni on pitkä lapaluihin ylettyvät tikkusuorat hiukset. tuolla konstilla saan hiuksistani aikamoisen kiharapilven..:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734486- 332541
- 402374
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401722- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511397
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231267Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155