Heippa!
Onko kukaan Helsingin Postikeskuksessa töissä?
Olisin halukas kuulemaan vähän lisää kyseisestä työpaikasta.
Jos olet siellä töissä, kertoisitko
1) mitä työtä siellä teet
2) onko palkka hyvä? (lähtöpalkka? jos muistat :)
3) onko mielekästä työtä, suositteletko
4) saako helposti kokopäiväsen duunin, vai ottavatko mielummin osa-aikaisia
5) mitkä ovat työvuorot?
6) mitä plussaa/ miinusta keksit?
Kiitos tuhannesti etukäteen!! :)
Helsingin Postikeskus
5
3238
Vastaukset
- postilainen
Katsopas tuonne seuraavalle sivulle. Sieltä löytyy POSTI-otsikon alta vastauksia tähänkin kysymykseen..
Ja lisäksi vielä..itse aloitin työt vastikään Helsingin eräällä postilla. Ihan lajittelua ja jakelua. Urakkatyötä, eli kotiin pääsee kun omat työt on tehty. Kuukausipalkkaista ja vakituinen duuni. Postilta ei tunnu työt loppuvan..
Omasta mielestäni plussaa on itsenäinen työskentely ja miinusta kaikki turhat mainokset mitä jaetaan myös ja esim liian pienet postiluukut.
Mä saan täyden palkan jo koeajalta. Sekin riippuu ihan postista.- minä
Jep, ihan hyvä tuo POSTI jutustelu, mutta kyselinkin että onko joku Helsingin Postikeskuksessa töissä! Se kun hieman poikkeaa tuosta perinteisestä jakelu, lajittelu tai asiakaspalvelusta!
Eli niitä hommia en ole hakemassa :)) - Nimetön
minä kirjoitti:
Jep, ihan hyvä tuo POSTI jutustelu, mutta kyselinkin että onko joku Helsingin Postikeskuksessa töissä! Se kun hieman poikkeaa tuosta perinteisestä jakelu, lajittelu tai asiakaspalvelusta!
Eli niitä hommia en ole hakemassa :))No kyllä niitä samoja hommia on sielläkin. Ja varsinkin jos olet tuleva postilainen, et voi alkuun kovin vaativia hommia olettaa saavasi..
- minä
Nimetön kirjoitti:
No kyllä niitä samoja hommia on sielläkin. Ja varsinkin jos olet tuleva postilainen, et voi alkuun kovin vaativia hommia olettaa saavasi..
Olen ollut postissa töissä, eli kokemusta on. Toimipaikat ei vain innosta eikä todellakaan jakelu. HKI POK kiinnostais eniten jos nyt en alaa lähde vaihtamaan..
- Anonyymi
Minä haluaisin töihin postin lajittelu keskukseen jouluksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268