Onko kellään kokemuksia ko. festarista? Missä kannattaa majottua, jos ei halua telttaan toisten kusesteltavaksi, mökit ym? Ja ennenkaikkea, mikä meininki?
Ruisrock
3
679
Vastaukset
- jepsse
hyvä meininki ainakin !
Majoittua kannattaa joko jonku puolitutun kämpään tai sitten iskeä itsensä jonku mukavan tyttären telttaan. - Verneri Wiillos
Järjestelyt ovat vuosi toisensa jälkeen olleet aivan "hanurista". Viime vuoden natsimeininki järjestysmiesten taholta riitti minulle. En mene enää enkä suosittele muillekaan. Kassien penkomiset ja tolkuttomat ruumiintarkastukset selvinpäin oleville 30v ihmiselle ovat mielestäni asioita jotka EIVÄT kuulu hyvään festarimeininkiin.
Ihmiset pakotettiin mielivaltaisesti viemään reppuja "narikkaan", jonka jälkeen et käytännössä repulle enää päässyt ennen poislähtöä. Sinne jäi piknik-varusteet, sadeasut, viltit, eväät...niin ja se kauhea järjestyshäiriöitä varmasti aiheuttava VIINItetra!!! Eihän sellaista saa tuoda festivaalialueelle, kun anniskelu on järjestetty, TOSIAANKIN! No, kun reppu pengotaan pohjia myöten niin eiköhän ne luvattomat alkoholit sieltä löydy...hienoa toimintaa, ei voi muuta sanoa.
Olutmyynti oli tavanomaista, kiskurihintaista keskiolutta ja kaaosta.
Ovatko järjestäjät unohtaneet että festareilla olisi tarkoitus olla hauskaakin? - ansku
Suosittelen hotellin varaamista ajoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483543Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532779
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k421714- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961635- 391400