Miten menee ikivanhan Hausmyllyn Ikävä Lokakuun kertsi? Pari kohtaa jäänyt vaivaamaan mitä siinä oikeasti lauletaankaan...
Hausmylly - ikävä lokakuu
6
703
Vastaukset
- Zippaduidaa
hölmö tajus just kun oli lähettänyt viestin... EI siis KERTOSÄE vaan se koneellinen ääni joka pari kertaa kuuluu biisissä, mitä se laulaa?
- Jane
syksyn tuulissa hiljenemme
pisaroina muistot putoilee
pilvet matelevat ylitsemme
kaikki värit taittuu harmaaseen
syksy saapuu ja kuukin tanssii kasvoillasi kylmää tanssiaan lähtisitkö todellakin kanssani tänä yönä taivaan ostamaan minä olen valmis juostaanko kii minulla on ikävä lokakuu ikäväni sinuun aina lokakuun tullen täysikuusta heijastuu
huoneestani seinät yöhön haihtuu
mulla on
ikävä lokakuu
taas syksy tää mut yllättää
ei kesän muistot mieleen jää
sua halusin
sua kaipasin
tää syksy vei sut kuitenkin
x2
syksy kalpean huokauksensa
verhon takaa huokaa huoneeseen
sinuun sovittelee avaimensa
syksy tekee pesää sydämeen
syksy saapuu ja kuukin tanssii.......
ihollasi kosketuksen kaipuu
sullakin on
ikävä lokakuu
taas syksy tää mut yllättää.....
-----------
En kyllä takaa että nuo on oikein, kun netistä repäsin, mutta vaikuttais olevan ainakin kohtis lähelle oikein. - zippaduidaa
Jane kirjoitti:
syksyn tuulissa hiljenemme
pisaroina muistot putoilee
pilvet matelevat ylitsemme
kaikki värit taittuu harmaaseen
syksy saapuu ja kuukin tanssii kasvoillasi kylmää tanssiaan lähtisitkö todellakin kanssani tänä yönä taivaan ostamaan minä olen valmis juostaanko kii minulla on ikävä lokakuu ikäväni sinuun aina lokakuun tullen täysikuusta heijastuu
huoneestani seinät yöhön haihtuu
mulla on
ikävä lokakuu
taas syksy tää mut yllättää
ei kesän muistot mieleen jää
sua halusin
sua kaipasin
tää syksy vei sut kuitenkin
x2
syksy kalpean huokauksensa
verhon takaa huokaa huoneeseen
sinuun sovittelee avaimensa
syksy tekee pesää sydämeen
syksy saapuu ja kuukin tanssii.......
ihollasi kosketuksen kaipuu
sullakin on
ikävä lokakuu
taas syksy tää mut yllättää.....
-----------
En kyllä takaa että nuo on oikein, kun netistä repäsin, mutta vaikuttais olevan ainakin kohtis lähelle oikein.juu tollasia versioita oon itekkin löytänyt netistä, mut ihmetettyy vaan tuo "juostaanko kii" ..pätkä.. kuulostaa ihan ku se laulais "jos tahdot niin" ..tai sitte itelläni on korvissa ja päässä vikaa :O)
- dyyd
zippaduidaa kirjoitti:
juu tollasia versioita oon itekkin löytänyt netistä, mut ihmetettyy vaan tuo "juostaanko kii" ..pätkä.. kuulostaa ihan ku se laulais "jos tahdot niin" ..tai sitte itelläni on korvissa ja päässä vikaa :O)
Itelläni on kai myös sama kuulovika kun olen jotenkin kuvitellut myös kuulleni saman kuin säkin.
Mutta kaipa se oikeesti sitten menee eri lailla. Pitää kuunnella kappele uusiks... - MelNevercare
Kuuntelen ko kappaleen ja laitan sit tietoa
- MelNevercare
syksy saapuu
ja kuukin tanssii kasvoillasi kylmää tanssiaan
lähtisitkö todellakin kanssani tänä yönä taivaan ostamaan
minä olen valmis juostaanko kii
minulla on ikävä lokakuu
ikäväni sinuun aina lokakuun tullen täysikuusta heijastuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522501
- 271919
- 221747
- 341733
- 651719