Auttakaa. Kuulin sattumalta ulkomailla biisin mutten tiedä esittäjää enkä biisin nimeä. Se on sellainen vähän itämäisen oloinen bailu biisi. Taisi joskus soida energylläkin. Siinä on mies laulaja/laulajia. Sanoja en kovin hyvin muista. Yhdessä kohti laulettiin jotenkin näin: "we're gonna party as much as we can, yeaaa" Ja sitten varmaan jotain "summer, summer.."
Auttakaa. Biisin nimi hukassa. :(
hoog
6
1242
Vastaukset
- Cieli
Olisikohan UNDERDOG PROJECT - SATURDAY NIGHT?
- hoog
Se oli The Underdog Project- Summer Jam.
- Steve H
hoog kirjoitti:
Se oli The Underdog Project- Summer Jam.
...VAAN: keijo käpslog ja Bring Your Daughter To The Slaughter.
- Cecile
Voi olla ehkä Underdog Project- Summerjam
- Luigi Cravatto
Kyseessä varmasti on Miguel de Satanus ja kappale Viva el Puerco.
- hoog
Ihan vain tiedoksi, että sain tuon biisin nimen selville jo viikkojaa sitten, että turhaan kulutat olematonta elämääsä laittamalla vääriä biisin nimiä. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805549
- 1263897
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj423695- 663414
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72379- 252151
- 2022065
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431727Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91658