piikkikammo pois?

kammoilun multihuipennus

Hei!
Mulla on semmonen ongelma, että oon aivan varmasti maailman piikkikammoisin ihminen. Minua ei voi edes rokottaa ilman, että syön todella ison annoksen diapamia, eli olen suurin piirtein taju kankaalla. Haluaisin päästä tästä elämääni painostavasta asiasta eroon, sillä edes verikoetta minulta ei ole otettu viiteentoista vuoteen, vaikka syytäkin jo olisi... (Olen parikymppinen nainen)
Olenkin ajatellut, että jos ottaisin ihan pikkuruisen tatuoinnin jonnekin, niin se voisi vähentää pelkoani, kun saisin jotain miellyttävää, mitä olen pitkään halunnut, pistelyn tuloksena.
Jonnekin mahdollisimman vähän kivuliaaseen paikkaan ihan vaikka sormenpään kokoinen kuva. Uskotteko, että onnistuisi? Voisikohan tatuoija tehdä kuvan vaikka olisin syönyt ihan pienen annoksen diapamia tms.? Voiko sitä aluetta puuduttaa tms? Olisiko alaselkä hyvä paikka? Ainakin siitä se olisi hyvä, etten voisi itse katsella. Kuuluuko neulasta kova ääni? Kiitos jo etukäteen vastauksista, enkä toivo että vähättelisitte ongelmaani :)

13

1970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimismies

      Miksi ottaisit tauoinnin jos et välttämättä edes tiedä mitä, mihin ja miksi? Neula ei päästä ääntä, kone on aika äänekäs. Ja itseasiassa niitä neuloja on hieman enemmän kuin yksi siinä koneessa (tarkassa työssä vähemmän).

      Apteekista kuulemma saa puuduttavaa rasvaa tms.
      Psykologi voisi olla parempi henkilö juuri sinun ongelmiin, tosin mihinkään tuollaiseen ei kannata uskoa.

      Ota nuppineula, desinfioi ja töki omaan jalkaan vaikka, ihan vain niin että tunnet, en tiedä.. Mutten kyllä tuota tatuointia suosittele jos suurin syy on se että tottuisit neulaan. Varsinkin jos et edes halua nähdä kuvaa enää.

      • kammoilun multihuipennus

        Ehkä en ilmaissut itseäni tarpeeksi selkeästi: en tarkoittanut etten haluaisi nähdä tatuointia vaan sitä pistelyä! Ja itse asiassa on kyllä jo idea muhinut siitä, millainen tatuointi olisi hieno. Mutta jos kerta ootte sitä mieltä niin taidan jättää asian taas taka-alalle... Tuskimpa tästä helvetin kammosta pääsen ikinä millään...


      • tatuu
        kammoilun multihuipennus kirjoitti:

        Ehkä en ilmaissut itseäni tarpeeksi selkeästi: en tarkoittanut etten haluaisi nähdä tatuointia vaan sitä pistelyä! Ja itse asiassa on kyllä jo idea muhinut siitä, millainen tatuointi olisi hieno. Mutta jos kerta ootte sitä mieltä niin taidan jättää asian taas taka-alalle... Tuskimpa tästä helvetin kammosta pääsen ikinä millään...

        En ota tässä kantaa siihen että kannattaako ottaa tatuointia vaan siihen että tatuoiminen ja rokotuspiikkiikammo ovat eri planeetoilta...itsellä meinaa lähteä taju jo pelkästä rokotusneulan näkemisestä mutta kropasta löytyy kuvioita keskikokoiseen värityskirjaan.Kipukynnys on kaikilla henkilökohtainen mutta mun mielipide on että mieluummin tunti tatuoijalla kuin rokotus lääkärillä!


    • Joku**

      Ei taida tuo tatuoiminen olla mikään keino piikkikammon poistamiseen. Mitäs sitten, jos saat jonkun paniikkikohtauksen ja tatuointi joudutaan jättämään keskeneräiseksi? Alaselkä ei todellakaan ole se kivuttomin paikka. Noista pameista en tiedä, periaatteessa ei saisi ottaa mitään mömmöjä ennen tatuointia. Esim. alkoholia ei saa nauttia sen takia, koska se nopeuttaa pintaverenkiertoa ja verta voi tatskatessa tulla liikaa. Tälläkin palstalla monet kyselevät tatuoinnin poistosta, joten ei kannata mitä tahansa kuvaa tatuoida hetken mielijohteesta.

    • *******

      Enpä ole hullumpaa kuullut! Miksi ihmeessä ottaisit tatuoinnin piikkikammoasi lievittämään? Itsekin olen todella piikkikammoinen, edes kuvaa verikokeen otosta en pysty katsomaan ilman, että alkaa jo silmissä sumenemaan. Pyydät vain piikittäjältä ottamaan kokeen niin, että olet makuullasi ja voit itse päättää koska olet valmis nousemaan.
      Tatuoinnit ovat muutenkin suurin osa todella käsittämättömiä. Luulevatko niiden kantajat jotenkin kaunistuvansa???? Luonnonkaunis iho on kuitenkin se kaunein, valitettavasti tänä päivänä erilainen on se jolla ei ole tatuointia. Katsellaan sitten muutaman vuosikymmenen kuluttua, kun nämä tämän päivän nuoret tatuoidut naiset kulkevat kuviot ryppyisissä nahoissaan ;) mahtaa olla kaunista katsottavaa.

      • ^^^^^^^^^^^^

        "Katsellaan sitten muutaman vuosikymmenen kuluttua, kun nämä tämän päivän nuoret tatuoidut naiset kulkevat kuviot ryppyisissä nahoissaan ;) mahtaa olla kaunista katsottavaa.

        Itse aiot olla ikuisesti nuori? Tosiasia on, että vanhenemista ei voi estää. Epäilen, että kovinkaan monella ei käy tuo mielessä, että entäs sitten kun on vanha, kun tatuointia ottaa. Kaunista tai ei, omatpa ovat kuvamme. Hautaan saakka ylpeinä. ;)


      • trhurjjqjrj

        "Katsellaan sitten muutaman vuosikymmenen kuluttua, kun nämä tämän päivän nuoret tatuoidut naiset kulkevat kuviot ryppyisissä nahoissaan ;) mahtaa olla kaunista katsottavaa."

        Minkä takia jotkut aina jaksavat vouhottaa: "Mieti miltä se tatuointi näyttää sitten kun olet vanha ja ryppyinen!". Kyllä niitä tatuointeja näkee nytkin 50 naisilla, joten ei tarvitse turvautua pelkkään mielikuvitukseen kun asian voi nähdä omin silmin. Sitäpaitsi mitä helvetin väliä jollain tatuoinnilla on siinä vaiheessa, kun on muutenkin vanha ja ruma?! Ja aivan turha miettiä, miltä joku kuva mahdollisesti näyttää yli 20 vuoden päästä kun voit yhtä hyvin jäädä rekan alle ja kuolla jo huomenna. Ei kannata suunnitella elämäänsä liian pitkälle.


      • niihniih

        eikö ookin kiva kun jotkut ihmiset ovat niin ihanan käsittämättömiä? en ole tavannut koskaan vanhaa ihmistä jonka tatuoinnin ihon rypistyminen olis apilannut.. ihmiset rypistyy vanhetessaan ja sillä tuskin on väliä onko tatuointia vai ei.. niin kauan kun iho on hyvässä kunnossa niin tatuoinnit koristakoon sitä.. loppuvaiheessa sillä tuskin on väliä..


      • kammoilun multihuipennus

        Sorry, mut minusta tatuoinnit on hienoja ja jopa mun äidillä on yks nilkassa. (Oli muuten meinannut pyörtyä tatuoijalle, jonka luona sen otti parisen vuotta sitten, itse piirtämänsä kuvan joka merkitsee hänelle paljon)
        En itse haluais kuin yhden pienenpienen kiinalaisen merkin, jolla olisi oikeasti tarkkaan harkittu merkitys. Nimittäin "vahvuus" tms. "rohkeus". Se olisi symboli siitä, että olen voittanut pelkoni ainakin jollakin tavalla.
        Mutta alkaa tuntumaan niin negatiiviselta koko juttu kun kaikki täälläkin vaan sanoo, että ei ei ei... Ei sitten varmaan. Paitsi että rohkaisevaa oli tatuun kommentti rokotusneulasta. :)


      • tatuu
        kammoilun multihuipennus kirjoitti:

        Sorry, mut minusta tatuoinnit on hienoja ja jopa mun äidillä on yks nilkassa. (Oli muuten meinannut pyörtyä tatuoijalle, jonka luona sen otti parisen vuotta sitten, itse piirtämänsä kuvan joka merkitsee hänelle paljon)
        En itse haluais kuin yhden pienenpienen kiinalaisen merkin, jolla olisi oikeasti tarkkaan harkittu merkitys. Nimittäin "vahvuus" tms. "rohkeus". Se olisi symboli siitä, että olen voittanut pelkoni ainakin jollakin tavalla.
        Mutta alkaa tuntumaan niin negatiiviselta koko juttu kun kaikki täälläkin vaan sanoo, että ei ei ei... Ei sitten varmaan. Paitsi että rohkaisevaa oli tatuun kommentti rokotusneulasta. :)

        No pain, no gain! Kunhan et ota asiasta vitutuksen multihuipennusta...;)


    • FlesrehNatas

      ainaki koin tatuoinnin ottamisen ihan erilaisena kun jossain verikokeissa käyminen...Ei siis kannata luulla että se jotain piikkipelkoa pois saisi..

      • fairy

        itsekin pyörtyä pöksähtelen kun ottavat verikokeita.itse haluaisin myös tatskan mut mielessä on myös käyny et jos sinnekin pyörryn?hah...:)


    • Anonyymi

      Mullakin on piikkikammo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      134
      10022
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2914
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      183
      2715
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      17
      1570
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      17
      1530
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1528
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe