Vuosia sitten mieheni alkoi liiallisen juomisen joka on nykyisin siinä mittakaavassa ettei täysin selvää päivää enää ole. työaamuna kunto on arveluttava ja heti kotiin palattua alkaa vähintään kaljan juominen, usein terästettynä viinalla jota hän kaivaa salaa piilostaan. Juomista kesää nukkumaan menoon saakka. Vapailla juomista jatkuu vähintään vapaapäivät voipi hurahtaa työpäiväkin rokuliksi. Mukaan kuuluu maksullinen seura, taksilla ajo, hirveä huuto/ns musiikki naapureiden iloksi. Itse tässä olen myös syntipukki ja nyrkkeilysäkki. Poliisit kävivät viikonloppuna ja mieheni vaati tällöin minulle taltaan antamansa pankkikortit. Kieltäydyin aluksi mutt "täytyyhän miehen korttinsa saada" , Sai mies korttinsa. rahaa kului heti 800 euroa vuorokauden aikana. Minä evakossa koirieni kanssa. Väkivalta ja sen uhka yllä koko ajan. Tiistaina käytiin läkärissä ja odotellaan lähetettä psykalle tutkimuksiin. "Voimia". sanoo moni tai "En minä ainakaan jatkaisi tollasen kanssa". En jatkaisi minäkään, ei tämä herkkua ole. Eropaperin vein ja odotellaan että haaste tulee miehellenikin. Voi olla että tässä käy vielä todella huonosti minulle tai läheiselleni. Pitäisi miehen jopa olla selvä osastolle mentäessä, liian paljon vaadittu. Auttavaa tahoa ei ole. Tässä toimin kuin mieheni orja heti kun hän huutaa kannanpa voileipää suun eteen tai pesen hänen kusilammikon lattialta.
Elämäni alkoholisti mielenterveyspotilaan kanssa
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619404Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492940Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402726- 572581
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971985- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511382Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101244- 281231