Sporttinen kroppa muka

Anonyymi

En tiedä itkeäkö vai nauraa. Oon nyt mielenkiinnosta aktivoitunut nettideittisovelluksissa ja kaikilla miehillä lukee sporttinen kroppa tai urheilullinen tms. vaikka painoa olisikin 20-30kg ylimääräistä. Samaan aikaan haetaan tekstissä hoikkaa tai hyväkroppasta naista :D Pientä itsekritiikkiä vois nää pullansyöjät harjoittaa..

Mitä te miehet ajattelette, kun teette profiilia ja laitatte kuvaukseen sporttinen kroppa, vaikka sitä ei sulla olekaan. On eri asia kirjoittaa, että aktiivinen ja tykkään liikkua, kuin sporttinen kroppa.

Miksi mies sais muka olla plösö, vaikka naiselta vaaditaan täydellistä kroppaa?

18

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa olen ihmetellyt itsekkin, se kuuluisa pallomaha näkyy kilometrin päähän.. Itse miellän sporttisen kropan timmiksi ja lihaksikkaaksi,enkä löysäksi. Näitä ihmeellisyyksiä on 44-50 v miehissä, jos 25-30 v sanoo, että sporttinen niin yleensä sitä ovat. Pitäisi olla rehellinen itselleen ja katsoa totuutta silmiin!

    • Anonyymi

      Painoindeksi ei nyt sano paskaakaan, riippuu onko se lihasta, vai läskiä. Lihas painaa, enemmän kuin läski. Itse olen 179/80 ja silti laiha, koska rasvaprosentti on pieni ja lihasts psljon.

      • Anonyymi

        Kuka täällä on edes puhunut painoindeksistä? Ei kukaan. Se on täysin turha mittari, kun maratoonarikin on sen mukaan ylipainoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka täällä on edes puhunut painoindeksistä? Ei kukaan. Se on täysin turha mittari, kun maratoonarikin on sen mukaan ylipainoinen.

        Eipä taida maratoonari olla ylipainoinen minkään indeksin mukaan, älä revi juttuja hatusta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olenkin miettinyt mitä sporttinen kroppa tarkoittaa naisten mielestä. Nyt sain selvyyden, että se on sama kuin hoikka kroppa. Lihaksia ei saa olla normaalia enempää, jotta paino pysyy alhaalla.

      Itse kuvittelin sporttisen kropan urheilulliseksi, jossa on myös lihaksia. Oma ihannepainoni mittausten mukaan on 105kg, joten en voi olla sporttinen, vaikka tiputtaisin rasvaprosentin nollaan :(

      Nettideittisovelluksissa paras olisikin olla se kuva, joka kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Tosin sekään ei auta kun naisten mielestä 105kg painava on aina pullansyöjä.

      • Anonyymi

        Nyt oot väärillä jäljillä tai tahallaan haluat ymmärtää väärin. En mielestäni puhunut painosta mitään. Vaan nimenomaan kropasta.. Itse välttelen laihoja, hoikkia miehiä, mutta en myöskään välitä plösöistä, siis sellaisista, joilla on mahaa ja muutenkin huomaa kuvista, että ei harrasta liikuntaa yhtään. Itsellä lihasta suhteessa aika paljon, ainakin kehonkoostumusmittauksen mukaan :D ja mun paino on todellakin paljon enemmän kuin 60kg.. Joten tiedän kyllä paljonko lihaspainaa. Mutta se mitä tarkoitin oli, että jos ei harrasta yhtään liikuntaa, muutakuin sohvalta jääkaapille, niin miten on pokkaa kirjoittaa sporttinen kroppa? Ja kuten kirjoitin, niin harrastan liikuntaa ja sporttinen kroppa on eriasioita. Itse harrastan siis liikuntaa, mutta en voisi ikinä määritellä itseäni sporttisen näköiseksi :D, vaikka hyvännäköinen olenkin ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oot väärillä jäljillä tai tahallaan haluat ymmärtää väärin. En mielestäni puhunut painosta mitään. Vaan nimenomaan kropasta.. Itse välttelen laihoja, hoikkia miehiä, mutta en myöskään välitä plösöistä, siis sellaisista, joilla on mahaa ja muutenkin huomaa kuvista, että ei harrasta liikuntaa yhtään. Itsellä lihasta suhteessa aika paljon, ainakin kehonkoostumusmittauksen mukaan :D ja mun paino on todellakin paljon enemmän kuin 60kg.. Joten tiedän kyllä paljonko lihaspainaa. Mutta se mitä tarkoitin oli, että jos ei harrasta yhtään liikuntaa, muutakuin sohvalta jääkaapille, niin miten on pokkaa kirjoittaa sporttinen kroppa? Ja kuten kirjoitin, niin harrastan liikuntaa ja sporttinen kroppa on eriasioita. Itse harrastan siis liikuntaa, mutta en voisi ikinä määritellä itseäni sporttisen näköiseksi :D, vaikka hyvännäköinen olenkin ;)

        no jos oli sporttinen, timmi kroppa silloin parikymppisenä 90-luvulla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oot väärillä jäljillä tai tahallaan haluat ymmärtää väärin. En mielestäni puhunut painosta mitään. Vaan nimenomaan kropasta.. Itse välttelen laihoja, hoikkia miehiä, mutta en myöskään välitä plösöistä, siis sellaisista, joilla on mahaa ja muutenkin huomaa kuvista, että ei harrasta liikuntaa yhtään. Itsellä lihasta suhteessa aika paljon, ainakin kehonkoostumusmittauksen mukaan :D ja mun paino on todellakin paljon enemmän kuin 60kg.. Joten tiedän kyllä paljonko lihaspainaa. Mutta se mitä tarkoitin oli, että jos ei harrasta yhtään liikuntaa, muutakuin sohvalta jääkaapille, niin miten on pokkaa kirjoittaa sporttinen kroppa? Ja kuten kirjoitin, niin harrastan liikuntaa ja sporttinen kroppa on eriasioita. Itse harrastan siis liikuntaa, mutta en voisi ikinä määritellä itseäni sporttisen näköiseksi :D, vaikka hyvännäköinen olenkin ;)

        Painat paljon enemmän kuin 60 kg..ja oot alle 170 cm? Et ole sporttinen, hyvä kun et määrittelekään niin itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oot väärillä jäljillä tai tahallaan haluat ymmärtää väärin. En mielestäni puhunut painosta mitään. Vaan nimenomaan kropasta.. Itse välttelen laihoja, hoikkia miehiä, mutta en myöskään välitä plösöistä, siis sellaisista, joilla on mahaa ja muutenkin huomaa kuvista, että ei harrasta liikuntaa yhtään. Itsellä lihasta suhteessa aika paljon, ainakin kehonkoostumusmittauksen mukaan :D ja mun paino on todellakin paljon enemmän kuin 60kg.. Joten tiedän kyllä paljonko lihaspainaa. Mutta se mitä tarkoitin oli, että jos ei harrasta yhtään liikuntaa, muutakuin sohvalta jääkaapille, niin miten on pokkaa kirjoittaa sporttinen kroppa? Ja kuten kirjoitin, niin harrastan liikuntaa ja sporttinen kroppa on eriasioita. Itse harrastan siis liikuntaa, mutta en voisi ikinä määritellä itseäni sporttisen näköiseksi :D, vaikka hyvännäköinen olenkin ;)

        Jos naisella on lihaksia ja painaa paljon enemmän kuin 60 kg, voisi netissä tituleerata itseään jo mieheksi. Oikea Nainen ei ole tuon kokoinen vaan paljon kevyempi eikä yhtään ylimääräistä lihasta.

        Naiskuulantyöntäjätkin näyttävät miehiltä.


    • Anonyymi

      No nyt olen sitten ymmärtänyt ihan väärin, vuosi sitten 105 kg ja pituutta 185 eli lihava. Nyt kuntosalin saattelemana 88 kg ja rasvaa...no ei sitä kyllä juuri ole. Lihaksia on noh.... kylä on ihan kivasti. Olisi siis pitänyt laihduttaa itsensä riisikepiksi.... voi että meni perseelleen.

      • Anonyymi

        Perseelleen meni siinä että olet myös yksinkertainen.


    • Anonyymi

      "ja kaikilla miehillä lukee sporttinen kroppa tai urheilullinen "

      Ei lukenut mulla eikä takuulla monella muullakaan miehellä vaikka olisi ollut syytä siihen. Minä olen sporttinen ja urheilullinen mutta miksi se pitäisi kirjoittaa kun sen saman näki jo kuvastakin.

      Enemmän huvittaa että suurin osa naisista on normaalipainoisia mikä ei ollenkaan pidä paikkaansa ellei normaalipaino tarkoita nykyään ylipainoa.

      • Anonyymi

        THL:n tilastot kertoo, että:
        -Naisista vähintään ylipainoisia oli 63,2 % (BMI 25 tai enemmän).
        -Naisista lihavia on 27,5% (BMI 30 tai enemmän)

        Nuo on oikeasti huolestuttavia lukuja. Se suurin huoli ei ole deittisovellusten kuvatekstit vaan terveysriskit yksilötasolla.


    • Anonyymi

      Jos ylipainoinen/lihavakin harrastaa liikuntaa, siihen voi kirjoittaa, että liikunnallinen mutta kannattaa kertoa, että laihis menossa! ;D

      • Anonyymi

        Nim.merk. tavataan puolen vuoden päästä. Nyt naurattaa... ;D


    • Anonyymi

      Luulen, että se on yhtä paha, jos käyttää niitä 30-50kg ja 10-30 vuotta sitten otettuja kuvia. Siihen pitää sitten muistaa kirjoittaa, että OLIN NÄIN LIHAKSIKAS/NORMAALIPAINOINEN/HOIKKA MUTTA EN OLE ENÄÄ. ;)

      • Anonyymi

        Tapasin yhen naisen nettideiteistä enkä tunnistanut kuvien perusteella vaikka nainen seisoi vieressä. Kuvissa puolipitkät vaaleat hiukset 8 vuotta vanhassa kuvassa, livenä oli musta poikatukka. Mitään yhdennnäköisyyttä kuviin ei ollut.
        8 vuotta vanhat kuvat saattoi olla paljon vanhemmat, en kysellyt koska jo eka tapaamisella menimme sänkyyn, mitä sitä kyselemään turhia..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe