Isolle miehelle nahkahousut

Anonyymi

Ole. 182 pitkä ja painan 120 kiloa. Haluaisin pitää nahkahousuja , mutta ei löydy kokoja. Mistä voisin tilata/ostaa?

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se kai vähän riippuu siitäkin,miten toi paino jakautuu... Itse 182cm ja n.95kg,vatsaa on, mutta 36” housut menee... sen kokoiset nahkahousut oli/on torissa myynnissä,itsellä ei juuri nyt rahaa hankkia niitä,mutta olisi tietysti kiva nähdä ne jonkun muunkin jalassa ; )

      • Anonyymi

        Joko olet saanut nahkahousut hankittua itsellesi...?


    • Anonyymi

      Kirpputoreilta löytyy isojakin kokoja nahkahousuista. Olen niitä siellä muutaman kerran havainnut.

    • Anonyymi

      Kannattaa teettää osaavalla nahkaompelijalla. Nimim. kokemusta on valmishousuista ja teetetyistä. Tietysti maksaa teettää mutta onhan nuo kohta 20 vuotta palvelleet. Valmishousut on - no, menettelee mutta tuskin tulee pidettyä läheskään noin kauan.

      • Anonyymi

        Miten nahkahousut pidetään puhtaina?
        Kaikki se persehiki ja pierut, kurat ja pölyt nyt voi pyyhkiä pois mutta miten se ällö nivushiki ym?
        Ajatus nahkahousuista on hygieniasyistä vastenmielinen, ei varmaan tule pesulaan vietyä viikoittain jotta pestäis yhtä usein kuin farkut pestään?
        Näyttää ne yleensä myös vähän koomisilta, korostetaan omaa rankkuutta.
        Moottoripyöräilyssä ymmärrän.


    • Anonyymi

      Hei. Olen vihdoin saannut itselleni nahkahousut, vaikka olen 120kiloinen. Teetätin kokojeni mukaan tilaus työnnä netin kautta. Olen muutaman kerran pitänyt niitä ravintola reissussa. Olen huomannut ja kokennut että kyllä housut vangitsee katseet :) Niin miehet sekä naiset :) Ei tarvi yksin olla iltaa istumassa :) Niin se vanhakin nuortuu kun laittaa tyyllikästä päälle. Hiki ja pesu ongelmaa ei ole kun jotain kevyttä alle esim: sukkahousut. On se tietenkin vähän homoa, mutta auttaa. Jos olen joutunut riisumaan ne seuralaisen olessa paikalla, niin ei ole ollut ongelmaa, vaan ovat ymmärtäneet. Koska he tekevät samoin, niin miesten sekä naisten seurassa.

      • Anonyymi

        Lähes välttämätöntä on käyttää sukkahousuja nahkahousujen alla, sillä käyttämäni nahkahousut on niin tiukat.


      • Anonyymi

        Missäpäin nahkahousuissasi liikut?,olisi komeaa nähdä iso mies nahkahousuissa! Itsekkin käytän tietyin rajoittein... Um54hesa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin nahkahousuissasi liikut?,olisi komeaa nähdä iso mies nahkahousuissa! Itsekkin käytän tietyin rajoittein... Um54hesa

        Olen Oulusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Oulusta.

        Voe rähmä kun kaukana🙁


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä nahkahousuista. Seuraa saa baareista valtavan hyvin. Ovat uskomattoman katseen kääntävät. Heteronakin olen huomannut bi-seksuaalisen kiinnostuksen nahkahousuja pidettäessä. Sain rohkeutta seksi elämään housujen käytöstä muiden aloiteesta. Ei tarvi kuitenkaa nahka miestä leimata homoksi ,ei ne kaikki ole niitä. Kannattaa kokeila ja olla rohkea ja ei tarvi peläta että leimautuu homoksi. Nyt eletään kuitenkin 2000- lukua eikä 70 luvun Village People meininkiä.

      • Anonyymi

        Vaan tulee hybvän näköisistä nahkahousuista (m/n) vaikka mitä mielitekoja...😉


      • Anonyymi

        Mokomaon niitäkin, jotka ei pidä prätkämiehiä lukuunottamatta nahkahousuista.
        muutama naamakirjatuttu ei pidä


    • Anonyymi

      Se on totta. Mies sekä nainen kiihottaa mieltä nahkahousuissa. Vaikka olen aina ollut hetero mies niin viime päivinä on mielihaluni herännyt miehiä kohtaan. Kiitos kuuluu nahkaan, latexiin ja kumiin pukeutuneet.

      • Anonyymi

        Sama vaikutus niilä 50 ukkomieheen!


      • Anonyymi

        Missäpäin mahtanet olla? T.nahkahousuUkmHki


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe