Ole. 182 pitkä ja painan 120 kiloa. Haluaisin pitää nahkahousuja , mutta ei löydy kokoja. Mistä voisin tilata/ostaa?
Isolle miehelle nahkahousut
16
63
Vastaukset
- Anonyymi
Se kai vähän riippuu siitäkin,miten toi paino jakautuu... Itse 182cm ja n.95kg,vatsaa on, mutta 36” housut menee... sen kokoiset nahkahousut oli/on torissa myynnissä,itsellä ei juuri nyt rahaa hankkia niitä,mutta olisi tietysti kiva nähdä ne jonkun muunkin jalassa ; )
- Anonyymi
Joko olet saanut nahkahousut hankittua itsellesi...?
- Anonyymi
Kirpputoreilta löytyy isojakin kokoja nahkahousuista. Olen niitä siellä muutaman kerran havainnut.
- Anonyymi
Kannattaa teettää osaavalla nahkaompelijalla. Nimim. kokemusta on valmishousuista ja teetetyistä. Tietysti maksaa teettää mutta onhan nuo kohta 20 vuotta palvelleet. Valmishousut on - no, menettelee mutta tuskin tulee pidettyä läheskään noin kauan.
- Anonyymi
Miten nahkahousut pidetään puhtaina?
Kaikki se persehiki ja pierut, kurat ja pölyt nyt voi pyyhkiä pois mutta miten se ällö nivushiki ym?
Ajatus nahkahousuista on hygieniasyistä vastenmielinen, ei varmaan tule pesulaan vietyä viikoittain jotta pestäis yhtä usein kuin farkut pestään?
Näyttää ne yleensä myös vähän koomisilta, korostetaan omaa rankkuutta.
Moottoripyöräilyssä ymmärrän.
- Anonyymi
Hei. Olen vihdoin saannut itselleni nahkahousut, vaikka olen 120kiloinen. Teetätin kokojeni mukaan tilaus työnnä netin kautta. Olen muutaman kerran pitänyt niitä ravintola reissussa. Olen huomannut ja kokennut että kyllä housut vangitsee katseet :) Niin miehet sekä naiset :) Ei tarvi yksin olla iltaa istumassa :) Niin se vanhakin nuortuu kun laittaa tyyllikästä päälle. Hiki ja pesu ongelmaa ei ole kun jotain kevyttä alle esim: sukkahousut. On se tietenkin vähän homoa, mutta auttaa. Jos olen joutunut riisumaan ne seuralaisen olessa paikalla, niin ei ole ollut ongelmaa, vaan ovat ymmärtäneet. Koska he tekevät samoin, niin miesten sekä naisten seurassa.
- Anonyymi
Lähes välttämätöntä on käyttää sukkahousuja nahkahousujen alla, sillä käyttämäni nahkahousut on niin tiukat.
- Anonyymi
Missäpäin nahkahousuissasi liikut?,olisi komeaa nähdä iso mies nahkahousuissa! Itsekkin käytän tietyin rajoittein... Um54hesa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin nahkahousuissasi liikut?,olisi komeaa nähdä iso mies nahkahousuissa! Itsekkin käytän tietyin rajoittein... Um54hesa
Olen Oulusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen Oulusta.
Voe rähmä kun kaukana🙁
- Anonyymi
Olen samaa mieltä nahkahousuista. Seuraa saa baareista valtavan hyvin. Ovat uskomattoman katseen kääntävät. Heteronakin olen huomannut bi-seksuaalisen kiinnostuksen nahkahousuja pidettäessä. Sain rohkeutta seksi elämään housujen käytöstä muiden aloiteesta. Ei tarvi kuitenkaa nahka miestä leimata homoksi ,ei ne kaikki ole niitä. Kannattaa kokeila ja olla rohkea ja ei tarvi peläta että leimautuu homoksi. Nyt eletään kuitenkin 2000- lukua eikä 70 luvun Village People meininkiä.
- Anonyymi
Vaan tulee hybvän näköisistä nahkahousuista (m/n) vaikka mitä mielitekoja...😉
- Anonyymi
Mokomaon niitäkin, jotka ei pidä prätkämiehiä lukuunottamatta nahkahousuista.
muutama naamakirjatuttu ei pidä
- Anonyymi
Se on totta. Mies sekä nainen kiihottaa mieltä nahkahousuissa. Vaikka olen aina ollut hetero mies niin viime päivinä on mielihaluni herännyt miehiä kohtaan. Kiitos kuuluu nahkaan, latexiin ja kumiin pukeutuneet.
- Anonyymi
Sama vaikutus niilä 50 ukkomieheen!
- Anonyymi
Missäpäin mahtanet olla? T.nahkahousuUkmHki
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346