suomessa loppuvat perus työsuhteet

Anonyymi

Nykyinen SDP hallitus on AY liikkeen juoksupoika ja ajaa täysin vain näiden tahtotilaa.
AY liikepitää itsepintaisesti kiinni jäykästä työllisyyspolitiikasta ja näin firmat eivät työllistä ihmisiä työntekijöiksi.

Se että suomessa perus työntekijäsuhteet loppuvat ja ns. kevytyrittäjyys lisääntyy,voitte siitä kiittää vain ja ainoastaan AY liikettä.

Suomessa työtä saa jo nyt ja erityisesti tulevaisuudessa vain laskutustyötä tekemällä, eli ns. kevyytyrittäjänä.

näin se vain on
kjähkjähkjäh

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lyhyitä määräaikaisuuksia ainoastaan tarjotaan nykyään. Sitten ihmetellään kun nuoret eivät perusta perheitä ja ostele kämppiä. Hieman vaikeuttaa kun ei tiedä jatkuuko työ 6kk jälkeen. Ei pankistakaan saa kummoista lainaa 6kk määräaikaisuuksilla. Nykyaikaa hyvinvointivaltiossa.

    • Anonyymi

      Onko "perus työsuhde" joku persujen oma termi?

    • Anonyymi

      jos haluaa että on töitä vuorotta ja useissa firmoissa kannattaa perustaa oma y-tunnus, alkaa elinkeinon harjoittajaksi.

      perinteistä työsuhdetta yritys-työntekijä ei enää saa kukaan, yksikään yritys ei palkkaa omaa työntekijää, käyttää mieluummin vuokratyömiestä tai erityisesti laskuttavaa y-tunnus elinkeinon harjoittajaa.

      Suomi on menossa terveeseen suuntaan siinä että yhä useammin yksittäiset ihmiset perustavat y-tunnus toiminimen ja suorittavat työtehtäviä useille yrityksille keikkaluontiesesti laskutuspalvelun kautta kuten ukko.fi, op-kevytyrittaja, eezy.fi jne. jne.

      Tämä on itseasiasa ainut tapa jossa yhteiskunta säästää julkisia menoja, jokainen yksilö on näin itse vastuussa kustannuksistaan.

      Hyvä suunta.

      näin se vain on
      kjäh kjäh kjäh

      • Anonyymi

        Minä olen toiminut Omapajan kautta, olen todella tyytyväinen. sivustolta www.osaajia.omapaja.fi löytää kavereita hommiin jos ei itse kerkiä tehä


    • Anonyymi

      Kyllä kevytyrittäjyys on hölmöintä hommaa ikinä,vertaisin samaan asiaan takavuosina rakennusalalla kun työnantajat hokivat että laita Toiminimi vireille niin töitä piisaa,en laittanut ja vieläkin töitä riittää vaikken itseäni myy halvalla,ansiosidonnainen auttaa hiljaisina aikoina ja voi ottaa loman kannalta ja sekös kepuliurakoitsijoita kismittää.Kyllä työnantajan mielestä paras työntekijä on velkainen ja persaukinen,sitä voi orjuuttaa ihan miten vaan.

    • Anonyymi

      Ei vuokrafirmoissa mitään vikaa ole kun tietää omat oikeutensa ja pitää puolensa,itse olen 7:n eri firman kirjoilla,töitä riittää eikä palkkaa tarvitse polkea,kyllä tilaaja maksaa kun tarve on ammattitaidolle,tosin sitten täytyy osata kans mitä on luvannut.

      • Anonyymi

        Niin varmaan ja lehmät lentää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      523
      2664
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1787
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1282
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1116
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      57
      1089
    Aihe