Kuka haluaa cuckold miehen vaimoksi ?

Anonyymi

Onko sellaisia naisia edes olemassa, jotka halua seksiä tosi paljon ja monen kanssa ?

15

828

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ei niit onneksi paljon ole, mut mitäs jos hankkisit töitä kävisit kuntosalilla ja tekisit jotai muuta hyvää elämällesi kuin miettiä koko ajan seksiä -_- !!!

      • Anonyymi

        Miksi töissä ei voi muka miettiä seksiä? Ja salilla seksiä vasta mietitäänkin koska seksi juuri on se syy salilla käymiseen. Ihraperseet kun ei seksiä saa. Itse mietin seksiä useita kertoja työpäivän aikana. Asiat on huonosti jos ei pillu ole mielessä.

        Taitaa olla joku lahkolainen jutuista pääätellen. Normaali mies ajattelee seksiä useita kertoja päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi töissä ei voi muka miettiä seksiä? Ja salilla seksiä vasta mietitäänkin koska seksi juuri on se syy salilla käymiseen. Ihraperseet kun ei seksiä saa. Itse mietin seksiä useita kertoja työpäivän aikana. Asiat on huonosti jos ei pillu ole mielessä.

        Taitaa olla joku lahkolainen jutuista pääätellen. Normaali mies ajattelee seksiä useita kertoja päivässä.

        Niin, miehet on luotu panokoneiksi, vaikka useimmat miehet joutuvatkin turhautumaan. Naisilla on omat vaistonsa, joiden joukossa panemishimo on ajoittaista ja näyttelee paljon pienempää osaa. Naisetkin joutuvat elämässään pettymään.

        Kummankin sukupuolen pettymys olisi ehkä helpompi sietää, jos ihmiset ymmärtäisivät, että puolison vaistoelämä on toinen kuin oma.


    • Anonyymi

      Jos noista kimpoista nyt osa olis noiden juttujen tapaisia, niin varmasti muutama nainen sadasta vois suostua.

    • Anonyymi

      On naisia, jotka haluu koko ajan, mutta ei monen kanssa eikä monen eri miehen kanssa. Siihen riittää yksi halukas ja pystyvä mies.

    • Anonyymi

      Minä olen. Aihe ei ole minulle tabu. Elän tuollaisessa suhteessa. Ja on siinä hyvät ja huonot puolensa. Asiaan pitää osata suhtautua oikealla tavalla. Ja mikä se sitten on ? No, se rakentuu vuosien myötä omanlaisekseen...

      • Anonyymi

        Alistatko miestäsi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alistatko miestäsi ?

        En alista, hän alistuu omasta tahdostaan. Jos tuota miedän kohdalla voisi alistamiseksi edes nimittää ? Kumpikin haluaa juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En alista, hän alistuu omasta tahdostaan. Jos tuota miedän kohdalla voisi alistamiseksi edes nimittää ? Kumpikin haluaa juuri näin.

        Siis kahden pysähdyksen taktiikalla, vai kuinka ? Miten tuo renkaiden vaihto ? Vai laitetaanko mies remmillä tuoliin kiinni ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kahden pysähdyksen taktiikalla, vai kuinka ? Miten tuo renkaiden vaihto ? Vai laitetaanko mies remmillä tuoliin kiinni ?

        Hah, hah no joo, siinähän sitä tuli autourheilijan käsitys asiasta. Emme käytä turvavöitä. Ja takapuskuri on sievä, mutta etupuskurit ihan ison kokoiset. Ja paalupaikka arvotaan, jos siis on tarvetta.


    • Anonyymi

      Minä voin ottaa sinut vaimokseni , tehdään "juna," tuon muitakin miehiä mukanani.

      • Anonyymi

        Täällä kanssa yx homomies voin myös tulla sulle vaimoksi.


    • Anonyymi

      Suomessa on eri arvioiden mukaan 50-60 tuhatta henkilöä sellaisessa suhteessa, joissa harratetaan säännöllisesti ulkopuolisia seksisuhteita yhteisestä sopimuksesta. Kyllä tuohon joukkoon sopii paljon myös Hottis / Cuckold Juttuja. Mutta kukas niistä nyt kehtaisi julkisesti kertoa ?

    • Anonyymi

      Mä kehtaan. Olen ollut tuollaisessa suhteessa 18 vuotta. Välillä kolmenkimpassa, välillä enemmänkin. Ja aina kertonut miehelleni jokaisesta jutusta etukäteen. En ole tehnyt salaa mitään sellaista. Hän on voinut osallistua, tai olla osallistumatta, aivan kulloisenkin tilanteen mukaan. Ei meillä ole tuon asian suhteen mitään ongelmia.

    • Anonyymi

      Kyllä nainen voi haluta paljon sexiä mutta juu kuten joku ylhäällä sanoi,ei tarkoita että monenkaa jos omankaa natsaa ja tutustuu ja tekee selväksi puhumalla mitä kumpikin toivoo ja aina EI sanaa tulee kunnioittaa ja keksiä oman näköisiä juttuja.
      Kyllä voi haluta paljon sexiä. Toki on niitä pausseja johtuen vaikka stressi tai joku kipu muu ja niistä yleensä parien pitäisi puhua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2045
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      146
      1533
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe