Miksi mies kohtelee minua huonosti? Mies on alempi tasoinen duunari. On kova olettamaan minun mielipiteitäni ja asioitani, vaikka emme ole ko asioista keskustelleet. Miehellä ei ole ikinä varaa käydä kanssani missään, ja koinkin sitten kovan kolauksen, kun mies yllättäen lähti ulkomaanmatkalle kaverinsa kanssa. Väitti kaverin tarjonneen lipun. Minulle ei tuonut matkalta mitään. Sen lisäksi, että mies on äärimmäisen pihi minun kanssani niin minua häiritsee miehen keksimät jutut, joita väittää minun itse hänelle kertoneen, vaikka emme ole niistä asioista puhuneet. Mies on yleensä lähes puhumaton minun luona käydessään. Ei puhu oma-aloitteisesti eikä kysy minulta mitään.
Huonosti kohteleva mies
7
108
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi olet tuollaisen kanssa? Mies ei välitä sinusta. Siksi ei puhu eikä panosta mitenkään. Tarjoatko seksiä ja siksi sietää sinua?
- Anonyymi
alempi tasoinen on yhdyssana. Oletko varmasti ns. ylemmällä tasolla vai kuvitteletko vain.
- Anonyymi
Tuollainen ei ole hyvää seuraa pidemmän päälle.
Kysymyksen asettelusta ei selviä mikä hänessä on sitten tehnyt vaikutuksen. Ei ilmeisesti ainakaan raha eikä käytöstavat? Komea ulkonäkö? Iso kulli?
Jotenkin ei vaan voi välttyä ajatukselta että taas on ulkonäkö kaikki kaikessa. Se millainen ihminen on ihmisenä, ei ole ollut niin tärkeää.
En minäkään kovin korkeasti koulutettu ole, opinnot jääneet kesken. Vaan silti tykkään pohdiskella asioita. Tässäkin kuten niin usein nettikeskusteluissa, kuullaan vain toisen osapuolen näkemys. Usein paljastuu kun tapaa toisen osapuolen aivan toisenlainen näkemys. Esim. oma asperger exäni selitti asioita niin monimutkaisesti, että tipahdin kärryiltä eikä keskittymiskykyni enää riittänyt. Näin ollen jäi usein se oleellinen informaatio saamatta, koska se hukkui tiedon valtamereen.- Anonyymi
Ainostaan kaipuu/tarve parisuhteeseen oli motiivina tässä suhteeseen ryhtymisestä. Mies ei varsinaisesti tehnyt vaikutusta ulkonäöllään (eikä millään). Ao ei itse ole olevansa kovin kiinnostava monenkaan miehen silmissä, ja tavallaan oli kilttiä jatkaa tapaamisia ko miehen kanssa, joka oli nk. alempitasoinen duunari, vaatimattomassa pienipalkkaisessa työssä ja koulujakäymätön. Suhde kuitenkin osoittautui virheeksi, koska ko mies osoittautui sivistymättömäksi ja selkärangattomaksi hunsvotiksi.
- Anonyymi
sulla on mun ex mieskaveri. Olin sille vain pano, ikinä en saanut lahjaa vuoden ajan mitä seurusteltiin, ei edes jouluna. kova juomaan, joka viikonloppu ihan päissään
- Anonyymi
Mielestäni, toinen lauseesi kertoo kaiken oleellisen.
Oma rakas on korkeasti koulutettu, johtavassa asemassa. Lisäksi suvulla on yritystoimintaa, joita hän hallitsee osaltaan.
Hänen varakkuutensa ei näy kuin vaatehuoneessa ja lahjoissa joita hän antaa muille.
Hän tietää ja ennenkaikkea ymmärtää ettei, hänen asemansa ole itsestään selvyys. Hän muistaa kiittää vanhempiaan siitä että, he tekivät paljon ja riskeerasivat paljon, mahdollistaakseen lapsilleen hyvän koulutuksen.
Itse olen duunari. Hänelle en ole alempiarvoinen vaan, maailman ihanin mies. Hän kannustaa minua joka ikinen päivä tekemään työni hyvin. Itsetuntoni on noussut kohisten. Oman työni arvostuksen myötä.
Ymmärrän olevani onnekas
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379