Ahkera kuluttaja

Anonyymi

Minä en ole mikään rahan tienaaja olen rahan käyttäjä.Minä en ole mikään kaljan ostaja olen kaljan juoja

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi monen työttömän pitää rueta kaljoittelemaan ja juomaan viinaa. Enemmän ymmärrän että työnteko vituttaa niin paljon että pitää juoda viinaa turruttaakseen ankaran, koko elämänlaadun pilaavan vitutuksen.
      Työttömillähän on aikaa ja vapaus tehdä mitä tahansa tai olla tekemättä.
      Minua ei ainakaan aikoinaan vituttanut olla työtön, rahan vähyys tietysti harmitti mutta se vapaus oli upeaa.
      Nyt töissä minua vituttaa edelleen rahan vähyys ja lisäksi vielä tämä raataminen, väsymys, pakkotahtinen työelämä jäykkine sääntöineen johon kuluu elämästä suurin osa. Vapaa-ajalla on niin väsynyt töistä että ei jaksa nauttia elämästä sinä vähänä vapaa-aikana joka jää työpäivän ja työmatkan jälkeen jäljelle, tämä on yhtä helvettiä :/

      • Anonyymi

        Se on tätä painostamista. Ryhmä eläkeikäisiä oli niskassani, koska oli täysin vakuuttunut, että työ ja työttömyysasioissani olisi jotain epämääräistä. Eipäs ollut. Työkkärissä ei henkilökunnalla ole enää oman "osaamisalueen" ammattitaitoa. Rahat poikki kun paperissa lukee jokin soitto vaikka yhteydessä ollaan oltu s-postilla useasti. Kaikki yhteydenotot katsotaan työnhaun uusinnaksi. Sitten olisi vielä se oma ammatti ja ammatin asiat. Eikö ne eläkeläiset kun työtöntä potkii voisi viedä sitä näkemystä työkkäriin. Esim. Nostellaan trukilla tonnin lavaa katonkorkeudesta siten ettei kukaan loukkaa tai mikään mene rikki.


    • Anonyymi

      Niin ja ajatteleppa sitä kun nyt syksy tulee ryminällä ja illat pimenee,sitä valoisaa aikaa ei jää kotona oloon juurikaan,pimeimpänä aikana klo 15 jälkeen on jo tosi hämärää.Onhan työttömilläki stressiä kun on te-toimiston hampaissa ja aktiivimallilaskurit raksuttavat kohti 65 päivän täyttymistä.Ihmisellä ei ole koskaan hyvä olla,paitsi kun haaveilee jostain paremmasta,mutta kun sen saavuttaa niin se muuttuu arkiseksi asiaksi.

      • Anonyymi

        Mitä merkitystä jollain leikkurilla on, koska jokaisella on ihan yhtäläiset mahdollisuudet välttyä siltä. Samaa demaripropagandaa jota oli vaalien alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä merkitystä jollain leikkurilla on, koska jokaisella on ihan yhtäläiset mahdollisuudet välttyä siltä. Samaa demaripropagandaa jota oli vaalien alla.

        Vai yhtäläiset!!Miten siltä vältytään esim jos haet tk-eläkettä ja sehän ei mene kerralla läpi,vaan haut voi kestää vuosia ja tänä aikana olet varmasti jo leikkurissa..Aika outo tilanne jos kykenet täyttämään leikkurin ehdot,silloinhan olet terve eikä mitään eläkettä myönnetä.Kaikki ei ole niin mustavalkoista..Tv..Kaveri joka on tämän läpi käynyt!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai yhtäläiset!!Miten siltä vältytään esim jos haet tk-eläkettä ja sehän ei mene kerralla läpi,vaan haut voi kestää vuosia ja tänä aikana olet varmasti jo leikkurissa..Aika outo tilanne jos kykenet täyttämään leikkurin ehdot,silloinhan olet terve eikä mitään eläkettä myönnetä.Kaikki ei ole niin mustavalkoista..Tv..Kaveri joka on tämän läpi käynyt!!

        Kuten on moneen kertaan kerrottu, niin tee joka kuukausi työkyvyttömyyseläkehakemus. Näin hakemus on koko ajan voimassa, eikä leikkuri koske sinua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2230
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1741
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1596
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1372
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      292
      1233
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1099
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1053
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      928
    Aihe