Kunnioitus on poissa

Anonyymi

Mies vittuilee, ivaa, haukkuu ja alistaa. Sen sijaan että saataisiin keskustelu jossa molemmat olisi samalla puolella ja yrittää ratkoa asioita suhteen eteen, mies alkaa riidellä ja kiukutella. Mistään ei näe että hän yrittäisi mitenkään rakentavaa keskustelua. Päinvastoin yrittää saada minua suuttumaan. Uhkaa erolla ja tahalleen loukkaa.

Voiko kunniotusta enää uudelleen luoda jos toinen ei niin enää tee? Voiko suhdetta enää rakentaa eheäksi jos se on pahasti rikki? Miten ihmeessä voin rakastaa enää noin ilkeää ihmistä?

Olen kysynyt miksi hän on niin vihainen tai ilkeä, mutta sanoo vaan siihen että taas sinä haukut.

Olen täysin aseeton enkä tiedä enää onko sinut tie vaan erota ja kävellä pois?

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos yhteistä kunnioitusta ei ole, on vaikea jatkaa yhdessä. Yksin et pysty millään pitämään kasassa sellaista, johon oikeasti tarvitaan kahta.

      Se mitä hän kiukuttee on hänen omaa huonoa oloa. Se mistä tuo huono olo sitten johtuu, lienee suurempi kysymys. Tuskin tämä kuitenkaan johtuu mistään mitä olet itse tehnyt tai jättänyt tekemättä.

      Sinuna tekisin nopean tilanneanalyysin, missä kävisit läpi suhteen tilan, siihen johtaneet seikat ja vaikuttimet. Kannattaa myös tarkastella millainen perheen dynamiikka on hänen kotonaan ollut. Usein nuo suhteen mallit tulevat sieltä kotoa opituista ja jos siellä on ollut jotain "myrkyllistä" pitäsi sen olla sinulle suuri varoitus, metrin huutomerkillä varutettuna.

      Jos hän potee kotoa saatua traumaa, et voi häntä rakkaudellasi eheyttää. Se vain ei ole sinun hallinnassa. Jos hän ei tunne tarvetta muuttaa toimintamalliaan, on sinulle tiedossa jatkossa haastavia hetkiä hänen kanssaan. Sen uskallan luvata, ettei ainakaan aika tule pitkäksi. Draamaa on luvassa, etkä sitä voi millään estää.

      Paljonko olet investoinut tunteita tähän suhteeseen ja onko kaiken tuon mahdollinen menettäminen sinulle maailman loppu? Jos olette alussa, niin sovinolla uutta matoa koukkuun.

      Kannattaa googlata erilaisia mielenterveyteen liittyviä termejä, kuten kasisuuntainen mieliala häiriö, epävarman persoonallisuus, rajatilatapaus, narsismi jne. Jos googlaamalla löydät hänestä tunnistettavia piirteitä, niin ota jalat alle ja poistu hänen elämästään ja nopeasti ennen, kuin hänen toimintansa on saanut sinut ja itsetuntosi tallotuksi jalkoihinsa.

    • Anonyymi

      Mieheni käytös muuttui juuri kuvaavanlaiseksi ja rupesin selvittelemään asioita.
      Löysin keskusteluja vieraiden naisten kanssa ja yksi ( muutama muu) oli jopa niin suuren vaikutuksen tehnyt mieheeni, että olivat sopineet tapaamisen selkäni takana.
      Kun kysyin asiaa, kielsi kunnes kerroin nähneeni viestit ihan itse nenäni edessä, kyseessä kun sattuu olemaan minun oma tietokoneeni.
      Tämä ei ollut ensimmäinen nainen vaan on toiminut minua kohtaan muutaman muunkin kerran juuri noin... Eli haastaa minun kanssani riitaa ja kääntää sen riitelyn minun syyksi aina, kun on joku uusi chattituttava, jotta voisi ns. "Hyvällä omalla tunnolla" pitää etäisyyttä ja saada aikaa enemmän chattailemiseen tämän toisen kanssa, me kun emme asu yhdessä.
      Kun sitten suutun ja sanon että tämä oli nyt sitten tässä, tulee häntä koipien välissä hyvinkin liukkaasti takaisin luokseni.
      Mieheni tuskin on ehtinyt pidemmälle kun puutun yleensä heti, kun reppanasta huomaa alta aikayksikön, kun on jotain menossa. On niin huono valehtelija.
      Toivon ettei teillä ole tästä kysymys ja saatte asiat selville, mutta laitoinpahan esimerkin 🙄.

      • Anonyymi

        Muija jos lukee mun chattailut tytöille ja alkais siitä vittuilee niin antaa nyrkin laulaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muija jos lukee mun chattailut tytöille ja alkais siitä vittuilee niin antaa nyrkin laulaa.

        No miksi sinä chattailet muille?😕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi sinä chattailet muille?😕

        Koska kyllästynyt jyystämään muijaa. Eilen muijan sisko kävi kylässä, nussisin sitä perseeseen keittiön pöydällä. Pöytä meni spermaiseks ja paskaseks. Muija jos alkaa siitä vittuilee niin antaa nyrkin laulaa.


      • Anonyymi

        Lähinnä sääliksi käyt, taidat tarvita pikaista ammattilaisen apua, että saat korvien välisi kuntoon


    • Anonyymi

      Olen hyvä mies. Muijalla on tänään syntymäpäivä. Vein sille kahvia sänkyyn. Olin kussu kahvin joukkoon. Ämmä jos alkaa vittuilee niin antaa nyrkin laulaa.

      • Anonyymi

        Suosittelen terapiaa. Siis aamukahvin keittäjälle ensisijaisesti😬


    • Anonyymi

      Kenenkään ei tarvitse kestää fyysistä ja / tai psyykkistä alistamista, joten avosta itseäsi ja lähde suhteesta.

    • Anonyymi

      Ootko itse tehnyt jotain väärin? Kunnioitatko sinä miestäsi?

    • Anonyymi

      Naiset osaa saman homman, vittuilua, kiukuttelua, ei arvostusta, seksin pihtausta ja kun huomauttaa saaryöpyn niskaan.

      • Anonyymi

        ...ja sekö oikeuttaa kuvatunlaisen käytöksen? Koska naisetkin osaa, ei arvosta jne?
        Ja sitten te ressukat ulisette että ette naisille kelpaa! Katsokaa peiliin, syvälle ja tarkoin.
        Sinulle aloittaja sanon, että et ole vastuussa miehesi pahasta olosta jota hän sinuun purkaa. Sinulla on oikeus ja velvollisuus kunnioittaa ja arvostaa itseäsi niin paljon ettet tuon kaltaista käytöstä salli. Sano se suoraan hänelle, ja tee selväksi.
        Jos asia ei muutu, on aina viis hirttä poikki siellä eteisen seinässä. Jatka elämääsi ja huoli siihen vain he jotka sinua kunnioittavat ja joita sinä voit kunnioittaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe