Turha osasto tuo suomi-treffit

Anonyymi

Naiset ei uskalla vastata tai tulla treffeille, ehkä ne vain hakee julkisuutta, että joku huomaisi heidät tai kokeilee, onko vielä joku kiinnostunut? Yksi ainoa vastaus koko kesänä tullut treffi ilmoitukseeni ja sekin niin, että itse lähetin viestin? Haen kylläkin tietyn näköistä, tyylistä, kokoista ja ikä nyt ei ollut esteenä, eikä ammatin väliä. Mutta ei silti löydy, vaikka treffeillä on kymmeniä tuhansia naisia ja vastasin itse viime talven ja kevään aikana ainakin kolmelle sadalle silmääni miellyttävälle naiselle? bokotti

9

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Deittailu on mielikuvituksen tuotosta. Rahaa jotkut ansaitsevat deittailun tarjoamisella koska ihmisten on niin vaikea käsitellä hetkessä aisan todellista kokonaiskuvaa.
      Jos olet Jaakko Imatralta. Deittailet. Löydät tytön Lappeenrannasta. Ihan Jaakkona lähdet treffeille tapaamaan Ulla-Mariaa. Palaat Imatralle. Jätätkö työsi Imatralla jos et autollinen työtön ole, panetko Ulla-Marian paksuksi toisilla treffeillä, menetkö nyt jo naimisiin sekä muutat saman katon alle Lappeenrantaan vai jättääkö tämä Ulla-Maria työnsä tullakseen Imatralle jos ei työtön ole? yksin huoltaja ? lisää ongelmia, päivä hoito ym ? mihin sinne muutetaan? ostatteko omakotitalon ? vai asutteko sinun tai vanhempien kanssa samassa yksiössä? jos ostatte omakotitalon millä rahalla sinun vanhempiesi Ulla-Marin vanhempien vai vai millä ? Mitä monta tarkentavaa yksityiskohtaista tapahtumien kulkuun vaikuttavaa seikkaa unohtui mainita ? Monta.

      • Anonyymi

        Kannattaa katsoa kartasta että missä sijaitsee imatra ja missä lappeenranta, ihan vain vinkkinä että matkaan ei bussilla mene puolta tuntia kauempaa


    • Anonyymi

      Deiteillä vanhempia eronneita/ leskiä naisia jotka melkein rakkauden löytymisen hurmostilassa. Rakastaa rakastaa rakastaa, missää rakkaus, missä mun maradona on. Minulle tuossa viesti historiassa kirjoitellut lemmen kuikutuksia ja kun ei lähde mukaan ne vetäytyy. Tiedä sitten miten paljon on näitä keksimällä keksittyjä naisia mut se mistä itse olisi vähän kiinnostunut viestittää ummetus päällä. Ei edes tuskin vain kirjoitellakseen välitä muutamaa viestiä enempää.

      • Anonyymi

        Vai ovatko palvelimen keksimiä vedättäjiä nekin ketkä muutamalla viestillä vaivautuu kirjoittamaan. Tuskin järkevää ensimmäiseen kahteen viestiin laittaa omat yhteystiedot , ihan siksi vaan kun ei puheeksi tullut 😄 😄


    • Anonyymi

      Yksillä treffeillä kävin. Nainen ei osannut sanoa kuin * Mitä muuta?*

    • Anonyymi

      Nämä treffien naiset on joko julkisuutta hakemassa, kokeilee olisiko joku kiinnostunut tai sitten ihan eläkeläisiä mummutukassaan. Odotin koko talven, että joku nätti nainen lähtisi treffeille, ei sitten yksikään viitsinyt edes vastata flirtteihini? No niin, nyt on taas kevät ja lähden maaseudun rauhaan, on talon maalaus-remontti-saunottelen-soutelen järvellä ja nautin rauhasta ja hiljaisuudesta. Tulen syksyllä takaisin tänne kivierämaahan ja otan yhteyttä, jos joku olisi kiinnostunut romanttisista illoista, kun illat pimenee. Siis, kauniit, hiukselliset 30-55v naiset, jotka viihtyy kotonakin ja vielä jonkinlaiset keittiötaidot. Ja, Pirkanmaalta mieluummin

    • Anonyymi

      En tiedä onko minulla ollut hyvä tuuri, mutta suomi24 treffi puolella kaikki vastaili ja muutama aloitti viestittelyt. Mutta "tarjonta" oli sen verran "huonoa", samat henkilöt edelleen palvelussa, joten viimeisen eron jälkeen että vaihdoin palvelun toiseen.. No nyt nautitaan tuosta samasta teidän kuvaamasta tilanteesta, suominaisten osalta.

    • Anonyymi

      Onhan se turhaa... naiset ei vastaa ja kaikkee...

      • Anonyymi

        Syy on selvä miksi näin.
        Treffeillä on jokaista naista kohden 100 miestä.
        Pitää vain erottua joukosta niin alkaa viestejä tulemaan.
        Asiallinen profiili, hyvät kuvat, ikä haarukka ei missään tapauksessa 25-70v
        Oma ikä -5vuotta toiveeseen.
        Selvästi kerrottuna mitä haluaa, harrastukset yms. kuvat selkeitä, ei mitään pullo tai lasi kädessä terassi kuvia , vaatteet päällä kuvissa.
        Tärkein pointti on ehdoton rehellisyys heti omasta profiilista alkaen.
        Tällä pääsee jo pitkälle.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe