Rukous Voi Paljon kun se on Harras !!

Meidän tulis olla Rukouksessa koko ajan ja olla periksiantamattomia kunnes saamme kokea Ristiinkuolema. Ja kuolla Hänen kanssa !!!

24

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksikään amputoitu ei ole rukoilusta huolimatta saanut jäseniään takaisin.

      Ilmeisesti amputoidut ovat rukoilleet epäjumalaa?

    • En ole kokenut vielä Ristinkuolema koska silloin olis kaikki ohi ja olisin menossa helvettiin. Mutta nyt sinnittelen ja ""yli 30v on mennyt "" ja pyydän meille ristinkuoleman luoda meille ihan uuden ihminen Kristuksen kaltainen. Siirtyä vanhasta Aadamista Uuten Aadamiin ja olla sitten Kristuksen Kaltainen. Mutta jos te ette halua Hänen kuolema niin rukoilkaa minun puolesta että minä saan tämän kokea joka muuttaa minua täysin !! Kiitos etukäteen.

    • Ok,,Nyt olen ollut pelkkä farisee joka vaati vaatimalla teidät,, että teidän syntiä poistuisi Ristinkuoleman kautta,, joka on Kristuksen salaisuus meille. Hän on tullut ,, siis Jumalan Poika poistamaan synnit meistä.

    • Mutta Paavalin jalanjälkiä kuljen ja otan hänen sanoma vastaan. Olkaa kaikki samanlaisia kun Paavali tai tulkaa minun kaltaiseksi. Siis entisen fariseus Paavailn sanoma joka ei sitten enää ollut farisee.

    • Anonyymi

      Savis kertoo nyt hyvin tunnelmat - heille ei lopulta jäänyt mitään muuta kuin Paavalin ennustama loppu: kokea sama kuin minkä he itse tekivät Jeesukselle Kristuksena. Otan osaa.

      Näin Paavali ristiinnaulitsi maailman itselleen - kuten hän Raamatussa sanoo - ja teki teurastettuja lampaita enenemmänkin kuin vain Jeesuksen.

      • Anonyymi

        Savis, onnittelut! - Onnistuit ylittämään rajan ja olet mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Savis, onnittelut! - Onnistuit ylittämään rajan ja olet mukana.

        Kyllähän rajan oikealle puolelle pääsee, kun tietää tunnussanat, jotka etukäteen ohjeistettu ja määrätty. Niin se menee.


    • Anonyymi

      1. Totuuden Henki...johda sinä meitä...etsiessämme valkeuden teitä...Työtämme ohjaa...meitä älä heitä...tietomme siunaa.
      2. Kaikessa näytä käsiala Luojan...mahtavan, viisaan... kaiken hyvän suojan...Kristuksen luokse...rakkauden tuojan...johdata meidät.
      Virsi 484

      • Anonyymi

        1. Jo joutui armas aika...ja suvi suloinen...kauniisti joka paikkaa...koristaa kukkanen...se meille muistuttaapi hyvyyttäs Jumala...ihmeitäs korostaapi...taas vuosi vuodelta.
        2.Taas niityt vihannoivat...ja laiho laaksossa. Puut metsän huminoivat...taas lehtiverhossa...Nyt siunaustaan suopi taas lämpö auringon...se luonnon uudeks luopi...sen kutsuu elohon.
        Virsi 571


      • Anonyymi

        Takana sinisten...silmieni tiedän värin taivaan...sillä päätä vaivaan...tiedän värin taivaan...Ja mä makaan selälläni...ja mä makaan selälläni...sitten mietin, josko soittaisin mä jollekkin...ei kukaan soita minulle, soittaisinko sinulle...kun et kuitenkaan...pääsisi tulemaan...ja mun kelloni raksuttaa...pikkuhiljaa raksuttaa...vietän yksin tämän perjantain, vietän yksin tämän perjantain...tämän pitkän perjantain.

        Päivä illaksi muuttuu...pelkään, että kelloni suuttuu, itsekseen ajan kulkuun puuttuu...lakkaa lyömästä...sitten syömästä aikaa pois...ei riitä, että jätättää...minut perjantaihin jättää...minut perjantaihin jättää...tähän pitkään perjantaihin.
        Laulu (taidetta kaikki kolme)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takana sinisten...silmieni tiedän värin taivaan...sillä päätä vaivaan...tiedän värin taivaan...Ja mä makaan selälläni...ja mä makaan selälläni...sitten mietin, josko soittaisin mä jollekkin...ei kukaan soita minulle, soittaisinko sinulle...kun et kuitenkaan...pääsisi tulemaan...ja mun kelloni raksuttaa...pikkuhiljaa raksuttaa...vietän yksin tämän perjantain, vietän yksin tämän perjantain...tämän pitkän perjantain.

        Päivä illaksi muuttuu...pelkään, että kelloni suuttuu, itsekseen ajan kulkuun puuttuu...lakkaa lyömästä...sitten syömästä aikaa pois...ei riitä, että jätättää...minut perjantaihin jättää...minut perjantaihin jättää...tähän pitkään perjantaihin.
        Laulu (taidetta kaikki kolme)

        Ei Jeesus mitään jalkojen pesua odota! Niinkö sielä Kirjassa lukee, että hänen jalkansa pitäisi pestä?...Lukeeko sielä niin, että palvokaa toinen toisianne? Jo sanakin viittaa alkupalvontamenoihin, ja paljastaa itsessään suuren typeryyden ja ajattelemattomuuden. Kyllä sillä herralla on kuulkaa ihan tarpeeksi puhtaat jalat ilman palvontaakin! Tajutkaa, jo hyvänen aika...luetaan ja luetaan kyllä, mutta luetun ymmärtäminen hyvin, hyvin heikkoa. "Olkaa kanssapalvelijoita toinen toisillenne!"
        Minäkään mitään punaista mattoa rupea taivaan tikkaille levittämään, ihan saatte levittää itse mattonne.

        Hyvä ketju taitaa olla tässä tulossa, aihe asiallinen.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Mies kulki työmatkansa ruuhka-aikaan junassa. Juna oli aina täynnä, eikä hän saanut istumapaikkaa. Hän rukoili jumalaa, että saisi istua, mutta ei auttanut. Myöhemmin mies kääntyi muslimiksi. Junassa hän alkoi rukoilla ääneen: Allahu akbar. Koko vaunu tyhjeni, rukous toimi!

      • Tää oli oikeesti hauska! 😅


      • Anonyymi

        Minä en löytänyt Jeesusta, vaan Jeesus löyti minut. Kovan koulutuksen kautta. Se ei tullut ilmatteeksi, vaan rankan koulun kautta. Ja kenellekkään en toivo samanlaista, eikä samanlaista koulua kenellekkään tule. Sain Herralta paljon lahjoja mukaani matkaevääksi. Yksi on runouden lahja, joka joskus pulppuaa.
        Tämä on minun tarinani, ja se on totta. Eikä se ole uskonkysymys, vaan vastuu aina kuulijalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en löytänyt Jeesusta, vaan Jeesus löyti minut. Kovan koulutuksen kautta. Se ei tullut ilmatteeksi, vaan rankan koulun kautta. Ja kenellekkään en toivo samanlaista, eikä samanlaista koulua kenellekkään tule. Sain Herralta paljon lahjoja mukaani matkaevääksi. Yksi on runouden lahja, joka joskus pulppuaa.
        Tämä on minun tarinani, ja se on totta. Eikä se ole uskonkysymys, vaan vastuu aina kuulijalla.

        Henkilökohtaiset kokemukset eivät todista muille Jeesuksen olemassaolosta. Ikävä kyllä.

        Itse olin huonossa jamassa, mutta selvisin tahdonvoimallani.


    • Anonyymi

      1. En etsi valtaa loistoa...en kaipaa kultaakaan...vaan Jumalan sanan valoa, ja rauhaa päälle maan. Sua odotan, sua halajan...saa joulunlapsi ihana...En kaipaa valtaa, kultaakaan, vaan rauhaa päälle maan.

      (vanha Virsi virsikirjasta)

    • Anonyymi

      Kuka mistäkin tykkää. Rukoushan on eräänlaista itsetyydytystä, ei vastapuolta ei tarkoitettua vaikutusta mutta hetken tuntuu hyvältä.

      • Anonyymi

        Rukous on puhetta Jumalalle, ja kommunikointia. Sehän on hieno asia, että edes hetken. Kukapa nyt jatkuvasti jaksaisi rukoilla, eikä aina tarvi niin ääneenkään, voihan rukoilla vaikka pyörällä ajaessa tai autolla, tai junanvaunussa. Niinkuin yksi mainitsi tuolla. Näin mä vähä näkisin. Eikä edes tarvi heittää itseään bussin keskilattialle maata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rukous on puhetta Jumalalle, ja kommunikointia. Sehän on hieno asia, että edes hetken. Kukapa nyt jatkuvasti jaksaisi rukoilla, eikä aina tarvi niin ääneenkään, voihan rukoilla vaikka pyörällä ajaessa tai autolla, tai junanvaunussa. Niinkuin yksi mainitsi tuolla. Näin mä vähä näkisin. Eikä edes tarvi heittää itseään bussin keskilattialle maata.

        Todellisuudessa Jumala ei kuule. Eli rukous on itsekseen höpinää. Ja tämä on aivan totta.


    • Anonyymi

      Valehtelisin, jos väittäisin...vihaavani kauneutta...valehtelisin, jos väittäisin, ettei mikään mua pelota...Siit on kai turha tehdä lauluja...toteais vain kylmästi...ei tästä mitään tuu...lähtis kävelemään...painais oven kiinni perässään.

      On paljon, paljon parempiakin ihmisiä kuin allekirjoittanut. Hurskaampia ja "puhtaampia". Ja se voidaan, ehkä, lukea heille joskus eduksi. Olematta kuitenkaan alemmuudentuntoinen ja tyhjä, valehtelisin itselleni, jos vakuuttelisin minälleni, etten ole mitään. Vähän vielä tätä heimokansan "vikaa". Ei taida, edes tuhkapesulla lähteä pois.
      Ranskanmummo oli korkean ikäinen, kun häneltä kysyttiin pitkän iän salaisuutta. Mummo vastasi: Olen jo kuusikymmentä vuotta nauttinut, joka päivä lasillisen hyvää viiniä, ja elän Raamatun mukaista elämää. Paremmaksi en yritä laittaa, kuin Herrani. Siinä se minun salaisuuteni, sanoi mummo.

    • Anteexi että olen niin tyhmä etten ymmärtänyt mitä tarkoitit? >> Anonyymi
      19.8.2019 3:04
      Savis, onnittelut! - Onnistuit ylittämään rajan ja olet mukana. <<

      • Varmaan jotain, että olet melkoinen sekopää. Olet jonkin rajan tuolla puolen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      66
      3193
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      548
      3026
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2295
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1992
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1815
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1805
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1592
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      102
      1302
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1218
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1205
    Aihe