Kertokaa Sum41 Parhaat Biisit
Sum 41
10
657
Vastaukset
- JoopaJoo
Fat Lip
Still Waiting
Hell Song
Joo ei tuu nyt muuta mielee. - ...Kyseisestä...
...Bändistä Miten lausutte sen?
Sanotteko Sum fortyvan vai Sum neljäykkönen
Vai Sum Nelkytyks? Vai Miten?- miä
Kyllä varmaan tulee useimmin sanottua "Sum neljäyks".. Tai sitten just toi "Sum fortyvan"..
- HeLLsOnG<3
miä kirjoitti:
Kyllä varmaan tulee useimmin sanottua "Sum neljäyks".. Tai sitten just toi "Sum fortyvan"..
"sumneliykköne..."
- Punkster
Sum fortyvanin parhaat biisit on:
Handle this,
Hell song,
Hooch
ja heidän uusimmalta levyltä paras biisi on
NO REASON!!!!!!!!!!!!- sumster
88
thanks for nothing
leaving on a jet plane(en oo varma onko se niitten)
subject to change
we're all to blame
open your eyes
hyper insomnia
moron
it's what we're all about(original)
pieces
im not the one
ja on muitaki mut ei millään jaksa muistaa....
Tää on kyl paras bändi mun mielest:D
- avuton
Kertokaapa mulle sen levyn nimi, jossa on se zombie siinä kannessa. Siinä olis tosi hyviä biisejä. Ite omistan "All killer no filler" levyn. Se oli aika pettymys.
- ...
Does this look infected?
- used
kenties parhaat biisit kyseiseltä artistilta:
handle this
hell song
still waiting
in too deep
mr.amsterdam
anic
there's no solution- heiiiiiijjjjj
parhaita ovat
in too deep
kick me when i'm high
pieces
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818