Naiset haluaa miehen jota tavoitella

Anonyymi

Naiset ei halua oman tasoistaan miestä, koska saavat sellaisen ja niitä on saatavilla paljon. Naiset haluavat komean miehen ja kietoa tämän pikkusormensa ympärille.

Kun komea mies näyttää vihreää valoa eli on valmis tutustumaan, niin naiset usein kuvittelevat, että komea mies on kiinnostunut naisesta parisuhdemielessä. Komea mies haluaa kuitenkin vain seksiä mikä sitten johtaa naisten sydänsuruihin ja kaikki miehet haukutaan sioiksi..

15

82

Äänestä

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä taas toivoisin löytävän miehen joka itse haluaa mun viereen ja jonka seurassa on hyvä olla.

• Anonyymi

Taas itsestäänselvä kuvaus. Vastaavanlaisen naisen miehetkin haluavat. Jotta tuollaisen voisi löytää, on osattava yksilöidä niitä asioita, mitkä tekevät toisen seurassa olon haluttavaksi. Naiset taitavat olla matemaatikoita, joiden mielestä väite kelpaa suoraan oikeaksi todistamiseen. Hän on mukava siksi kun hän on mukava jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas itsestäänselvä kuvaus. Vastaavanlaisen naisen miehetkin haluavat. Jotta tuollaisen voisi löytää, on osattava yksilöidä niitä asioita, mitkä tekevät toisen seurassa olon haluttavaksi. Naiset taitavat olla matemaatikoita, joiden mielestä väite kelpaa suoraan oikeaksi todistamiseen. Hän on mukava siksi kun hän on mukava jne.

Fiksu, siisti ja rauhallinen hassuttelija. Pitää liikunnasta, ulkoilusta, viihtyy paremmin kotona,harrastusten parissa sekä mökillä baarien sijaan. Alkoton tai kohtuu käyttäjä. Panostaa parisuhteeseen, osaa puhua myös tunteista, avoin, antaa aika-ajoin omaa tilaa vaikka pyrkii lähelle, hellii ja huomioi. On samalla puolella aiheuttamatta nainen vastaan mies asettelua. Suora ja reilu.

• Anonyymi

Johan oli analyysi, kiitos tästä.

• Anonyymi

Ei kaikki naiset ole samanlaisia. Ei pidä liikaa yleistää. Riittää kun mies on kunnollinen ja muuten itselle sopiva:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikki naiset ole samanlaisia. Ei pidä liikaa yleistää. Riittää kun mies on kunnollinen ja muuten itselle sopiva:)

Suurin osa naisista on samanlaisia.
        Eli itselle sopiva mies tarkoittaa tätä: Pitkä, komea, hyvässä ammatissa, varakas jne..

• Anonyymi

Usein naiset sanotte, että miehet ei mieti aivoillaan ja unohdatte sen, että itse elätte elämää hyvin vahvasti alapään kautta, jos ette kostu miehen kuvalle, niin ette kostu.

• Anonyymi

En ole kyllä ikinä kostunut yhdellekään kuvalle.

• Anonyymi

Kokemukseni mukaan naiset elää kyllä enemmän korvienvälillään ja tunteillaan
        kuin silmillään. Monet meistä miehistä on taas enemmän visuaalisten ärsykkeiden vallassa.

• Anonyymi

"En ole kyllä ikinä kostunut yhdellekään kuvalle."

Miksi valehtelet?

• Anonyymi

Miksi valehtelisin?

• Anonyymi

Deittien hyvännäköiset naiset (jos todellisia) kompastuvat tähän kun jokainen mies tilaisuuden koittaessa osaa näytellä elämänkumppania haeskelevaa saadakseen naista ränni hommiin. Nainen on tässä kohtaa huulesta vedätettävissä joka näkyy tilastoissa.

• Anonyymi

"Deittien hyvännäköiset naiset (jos todellisia) kompastuvat tähän kun jokainen mies tilaisuuden koittaessa osaa näytellä elämänkumppania haeskelevaa saadakseen naista ränni hommiin. Nainen on tässä kohtaa huulesta vedätettävissä joka näkyy tilastoissa."

Kyllä ne ihan todellisia ovat. Nuo hyvännäköiset naiset on painettu jo monta kertaa paksuksi ja elävät menneessä. Voi olla, että "painaja" on ollut oikea alfa ja sitä alfaa tavoitellaan edelleen, vaikka on pari kakaraa.

Mulla on aika 50/50 mahdollisuudet noiden kanssa kun olen näyttänyt kuvani, enkä mä halua niiltä muuta kuin pildeä.

• Anonyymi

Tuo on totta, että elävät menneessä.

• Firdawsi

Sosiologian professori kertoi, että sekä mies että nainen hakee kumppania mahdollisimman korkealta, mutta joutuu tyytyään suunnilleen itsensä tasoiseen. Erot ovat pieniä. Samaan tulokseen tullaan myös biologiaa lukemalla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      127
      1299
    2. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      88
      1222
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      79
      678
    4. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      9
      608
    5. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      26
      604
    6. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      533
    7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      44
      505
    8. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      19
      495
    9. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      115
      489
    10. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      482
    Aihe