kumpi on parempi hiusten väri ???
mä tykkään mustasta enemmän tai no mun hiukset on kyl tumman ruskeet mut kerro myös perustelut miks vaihtoehtos on parempi !!! hius väri voi olla myös mustan ja blondin väliltä !!!
ja muista perusrelut !!!!
musta vs. blondi
3
521
Vastaukset
- latino-n-
ihan mielipide kysymys.. tosin nykyään vaaleat ns.blondit yhdistetään ujoihin kiltteihin tyttöihin. kun taas brunetet/musta hiuksiset yhdistetään villeihin ja tyylikkäisiin latinoihin. eli tumma sopii luonteelleni paremmin sekä ulkonäkööni. itselläni on ollut sekä blondit että tummat (nykyään mustat) ja saan nyt paljon enemmän huomiota.
- hajosin
" saan nyt paljon enemmän huomiota. " ei se herran jumala hiusten väristä oo kii et saako huomioo vai ei hahah.... hei vähä aivoja päähän :DD
- ihan oma asiasi
Makuasioita...
Itse olen luonnostani vaalea mutta olen jo pitkään värjännyt mustalla. Se on minulle enemmän "oma" väri, olen aina pitänyt siitä toisin kuin vaaleasta.
Eli ihan kummasta itse enempi pidät, ei se sen kummempia perusteluja kaipaa.
Voithan toki ottaa esim. osittain mustat ja osittain vaaleat hiukset jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233