Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole kaikille selvää ja ihmiset tyhmenevät kiihtyvällä vauhdilla ja nuoret ovat jo ihan pihalla.

• Anonyymi
      • Anonyymi

10% korolla myy rintajouppi rovaniemellä

jäi kaupat tekemättä

pankkikin antaa lainaa 2% korolla

• Anonyymi

Nuoret ei tiedä edes mikä korko on eikä tiedä muuten kaikki vanhemmatkaan. Automyyjänä voin sanoa että lähinä KK erä katsotaan eikä kaikki edes kysy korkoa. On melkoinen ero auton lopullisessa hinnassa jos korko on 1-2% kuin 5-9%. Fiksu ostaja etsii korkotarjouksen ja ostaa auton kun se on päällä. Autojen hintoihin korko ei lapputasolla vaikuta, jotkuthan väittävät että korkotarjouksen aikaan muka hintoja nostettaisiin. Ei todellakaan. Rahoitusyhtiä saa usein volyymiä enempi kun rahoitus on edullinen ja katetta tulee sitten sitä kautta kun soppareita tehdään paljon. Mutta yhtä kaikki...ihmiset ovat rahoitusasioista hyvin pihalla.

• Anonyymi

1,38 minulla todellinen vuosikorko käytettyyn n.60 autoon. Siinä ei kuukausittain juuri montaa kymppiä ole rahoituskulut. Isolla korkotasolla saattaisin maksaa 2-300e pelkkiä korkoja kuukaudessa. Tyhmä se joka niitä makselee.

• Aloittaja ei puhu pankista vaan "Rahalaitos"-nimeä käyttävästä puolitotuuksia laukovasta pikavippifirmasta, jota ei lain mukaan voi pitää pankkina ollenkaan.
      Kumma, kun viranomaiset antavat toiminnan jatkua, puuttuneet siihen.
      Ehkä on muita kiireitä tai pääpainoalueilta joihin usein vedotaan.

• Anonyymi

Piilomainontaa jota seriffi ei tietenkään tajua vaan antaa riuhua ja hokee samaa päivästä toiseen

• Anonyymi

Rahalaitoksesta ei kannata ainakaan ottaa mitään. Korko on lopulta aivan eri kuin aluksi mainoksissa lupaillaan. Maksuajan saa pitkäksi jopa 15v mutta siinä maksat sitten todella kovalla kädellä.

• Anonyymi

Jopparilta kalliit autot ja karmea rahoitus megaluokan kuluilla. Joppariliike vie lopulta kaiken.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      162
      1578
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      141
      1224
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      889
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      70
      836
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      727
    6. 53
      722
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      705
    8. 87
      637
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      598
    10. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      582
    Aihe