sori tyhmä kysymys, mut mitä toi 666 tarkottaa? ku näkee nykysin niin usein...
666
8
843
Vastaukset
- real
...se on pedon merkki!!
- Memyselfandi
... eli Saatanaa, Paholaista, Pirua, Perkelettä tms. tuo 666 tituleeraa. Kyseinen pahamaineinen numerosarja on saanut ilmeisesti alkunsa Raamatun Ilmestyskirjasta (ts. Ilmestyskirjan Peto).
Niin, ja onhan 666 myös vekkuli tekno-orkesteri. Ja Iron Maiden aikoinaan lauleskeli: 666, The number of the Beast.
Että näin...- böööö
Se on paholaisen puhelinnumero!
- *PoisonGirl*
böööö kirjoitti:
Se on paholaisen puhelinnumero!
lempi LUKU ainaki yleensä ...
- leena
pedon luku eli 666 syntyi kun joku rooman keisari neroa vihannut henkilö laski kirjaimista qrs(muistaakseni) kyseisen luvun. tänä päivänä se liitetään enimäkseen saatanan palvontaan..
- Kanga
Okei, eli minä kerran kauan sitten katselin sellaista ohjelmaa jossa selitettiin toi 666 näin kristinuskon kannalta: eli 666 on epätäydellisyyden merkki ja saatanan luku, meinaan kun saatanahan oli ennen Jumalan enkeli muiden joukossa, ja jokaisella enkelillä oli oma lukunsa/numeronsa (tiedä sitten, oliko niitä enkeleitä sitten tuhat...) niin ja sitten tämän yhden enkelin luku oli 666, ja just se enkeli osoittautui petolliseks ja se karkotettiin taivaasta syvälle maan uumeniin, ja tätä langennutta enkeliä alettiin sitten kutsua eri nimillä, kuten juuri Paholainen, Saatana ja Perkele...
- Hihhuli hei
Sweet six six six, ja muissakin biiseissä todetaan saatana esim. sweet six six six(sinun suloinen 666 eli saatana..jne), "....Odotan sinun puheluasi ja olen valmis ottamaan vastaan sinun 666 sydämmeeni..." ".... min kaipaan kosketustasi ja toivotan tervetulleeksi sinun suloisen 666...." .. ja sitä rataa...
- Anonyymi
Onni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961492
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140934Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58911- 85892
- 53816
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10710Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255703Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338671Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58664Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74636