milloin tieto paikasta?

hakija

Millonkohan saa tiedon siitä pääseekö kesätöihin vaiko ei? Siis esim. milloin Metso ja Kela ilmoittaa valituille pääsystä töihin? Hakuaika loppui kuitenkin jo helmikuussa. Metson sivuilla luki vain että he ottavat yhteyttä sopiviin hakijoihin. Eikö muille ilmoiteta edes sähköpostilla, että ei tärpännyt?

Olis nimittäin tosi hyvä tietää, ettei sit koko ajan oottele milloin tulee tietoa, jos sit ei pääsekään ja mitään ei edes ilmoiteta.

9

4700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hakija2

nykyään ei ole tapana ilmoittaa mitään. Paitsi tietysti valituille.

• sshh

Näyttää siltä, että suomalaiseen tapaan ei kuulu ilmoitella.

Oma otanta suomalaisista firmoista:
      (hakemuksia 4 vuoden aikana noin 120-150 kpl) vastaus tullut vain alle 5:stä firmasta.

Saksaan lähetetyt hakemukset:
      (6 kpl) vain yhdestä ei tullut mitään tietoa.

• sshh

yleensä 2 viikkoa ennen aloitus ajankohtaa tai vielä myöhemmin

• ....

Kelasta tuli mulle viime viikolla ilmoitus, että en päässyt. Harmittavan yleistä kyllä on se, että ei ilmoitella yhtään mitään, ärsyttävää kun ei tiedä miten kauan pitää ootella epätietoisena.

• peliin

soittakaa ja kysykää

• hakija

"EI PUHELINTIEDUSTELUJA"

• Minna

Itse hain myös sinne. Minulle ei ole vielä mitään kuulunut.. Tuliko vastaus sinulle suoraan ko. toimistosta vai "pääpaikalta"?

• Piki

...ilmoitettiin ainakin mulle jo viikko pari sitten. En päässyt, koska sinne kuulemma otettiin paremmin koulutettuja ja vanhempia....
        Ja Tampereen toimistoon siis hain...

• Minna
        Piki kirjoitti:

...ilmoitettiin ainakin mulle jo viikko pari sitten. En päässyt, koska sinne kuulemma otettiin paremmin koulutettuja ja vanhempia....
        Ja Tampereen toimistoon siis hain...

Itse olen aiemmin ollut harjoittelijana Kelassa, joten työ on tuttua ja sillä ajattelin että olisi hyvät mahdollisuudet päästä. Työni osasin hyvin ja sain positiivista palautetta ja hyvän työtodistuksen.. Onkohan mahdollisuus etteivät olisi vielä kaikista paikoista ilmoittaneet.. :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2771
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1539
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1016
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      987
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      913
    8. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      898
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      839
    Aihe