Millonkohan saa tiedon siitä pääseekö kesätöihin vaiko ei? Siis esim. milloin Metso ja Kela ilmoittaa valituille pääsystä töihin? Hakuaika loppui kuitenkin jo helmikuussa. Metson sivuilla luki vain että he ottavat yhteyttä sopiviin hakijoihin. Eikö muille ilmoiteta edes sähköpostilla, että ei tärpännyt?
Olis nimittäin tosi hyvä tietää, ettei sit koko ajan oottele milloin tulee tietoa, jos sit ei pääsekään ja mitään ei edes ilmoiteta.
milloin tieto paikasta?
9
4743
Vastaukset
- hakija2
nykyään ei ole tapana ilmoittaa mitään. Paitsi tietysti valituille.
- sshh
Näyttää siltä, että suomalaiseen tapaan ei kuulu ilmoitella.
Oma otanta suomalaisista firmoista:
(hakemuksia 4 vuoden aikana noin 120-150 kpl) vastaus tullut vain alle 5:stä firmasta.
Saksaan lähetetyt hakemukset:
(6 kpl) vain yhdestä ei tullut mitään tietoa.- sshh
yleensä 2 viikkoa ennen aloitus ajankohtaa tai vielä myöhemmin
- ....
Kelasta tuli mulle viime viikolla ilmoitus, että en päässyt. Harmittavan yleistä kyllä on se, että ei ilmoitella yhtään mitään, ärsyttävää kun ei tiedä miten kauan pitää ootella epätietoisena.
- peliin
soittakaa ja kysykää
- hakija
"EI PUHELINTIEDUSTELUJA"
- Minna
Itse hain myös sinne. Minulle ei ole vielä mitään kuulunut.. Tuliko vastaus sinulle suoraan ko. toimistosta vai "pääpaikalta"?
- Piki
...ilmoitettiin ainakin mulle jo viikko pari sitten. En päässyt, koska sinne kuulemma otettiin paremmin koulutettuja ja vanhempia....
Ja Tampereen toimistoon siis hain... - Minna
Piki kirjoitti:
...ilmoitettiin ainakin mulle jo viikko pari sitten. En päässyt, koska sinne kuulemma otettiin paremmin koulutettuja ja vanhempia....
Ja Tampereen toimistoon siis hain...Itse olen aiemmin ollut harjoittelijana Kelassa, joten työ on tuttua ja sillä ajattelin että olisi hyvät mahdollisuudet päästä. Työni osasin hyvin ja sain positiivista palautetta ja hyvän työtodistuksen.. Onkohan mahdollisuus etteivät olisi vielä kaikista paikoista ilmoittaneet.. :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202343Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3071277- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53925- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35671