Paljonko lasialan työntekijät saavat palkkaa keskimäärin kuukaudessa/tunnissa.
Minkälaista hommaa on lasitehtailla, jos joku osaisi kertoa.
Kyseessä olisi turva/eristys laseja valmistava tehdas.
Lasityöntekijän palkka
8
7076
Vastaukset
- ,.,.,.,.
http://www.metalliliitto.fi/pdf/metallites2003.pdf
Lienee useimmiten luokkaa 1600-1900 euroa/kk- Vepe
Työnkuvaan kuuluu mm. leikkuu, hionta, kuljetus, asennus, ym.
brutto 1400/kk - netto 1000e/kk.
- hönöhuru
Knoin 2800€ kuussa. Ite noissa hommissa
- 5135513513
Eli saat 1400€ kuussa ylimääräistä. Onko perse/kulli hellänä? Taidat nimittäin olla työnantajasi "ladyboy".
- Itse666
Suomessa ei työnteko kannata. Itse olen korvauksilla niin kauan kuin niitä annataan ja sitten lähden ulkomaille taas hankkimaan rahaa. Kiva elää teidän kustannuksella. Itsehän olette äänestäneet sosialismin puolesta. Nyt ryytykää siihen.
- rimme
no mä teen urakalla lasitushommia ja lapaseen jää 5000 kuussa
- rikkuri
En tiedä miten höynäytettävä tyyppi VEPE on kun tekee hommia alle puolen , mitä pitää saada . Taitaa ite saada nannaa kun ilman tekee !
- Anonyymi00008
Sepe kusetti täysin työn tekijöitään ja juotti vain osa aikaisia.Viinan voimalla töissä.TERVEISIÄ Kuopiosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1756678Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2223994Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi673331Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut772687Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi62157Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42065100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es01850Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei351461Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik431425Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun461338