Uusi hyvä lempinimi palstalle.

Anonyymi

Höpötysten Maailmankaikkeus.

Sentään ei ole niin Hirveitä höpötyksiä kuten jossain ikävöijien palstalla.

Mutta hauskoja höpötyksiä ja ajatelmia, kun toiset ruokkivat tavallaan niitä höpötyksiä aina vain suuremmiksi :)

52

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sekä K18 palsta.
      Alkanut tulla noita törky viestejä urakalla jota ei edes poisteta!

      • Anonyymi

        "Pahuus Sivua ei löydy", tulee joskus, mutta oikeasti jollain on niin saastunut linux-tietokone joka työntää noita seksiviestejä mitä tulee, uusin taisi olla joku "Olen ilkeä tyttö", "Likainen tyttö" oli joku samanlainen myös.

        Oikeasti niin tuosta "likainen tyttö" -jutusta tuli aika hauska lorukin..... onkohan tallessa taitaa olla kun katson kopion, no ei löytynyt nopeasti.

        Pahuus poistaa sivuja ja aloituksia. "Pahus sivua ei löydy!"


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Pahuus Sivua ei löydy", tulee joskus, mutta oikeasti jollain on niin saastunut linux-tietokone joka työntää noita seksiviestejä mitä tulee, uusin taisi olla joku "Olen ilkeä tyttö", "Likainen tyttö" oli joku samanlainen myös.

        Oikeasti niin tuosta "likainen tyttö" -jutusta tuli aika hauska lorukin..... onkohan tallessa taitaa olla kun katson kopion, no ei löytynyt nopeasti.

        Pahuus poistaa sivuja ja aloituksia. "Pahus sivua ei löydy!"

        Itse paholainen on poistanut sivut ei ollut puutteessa.


      • Anonyymi

        Tuossa on kyllä hyviä pointteja tuossa eräässä elokuvassa minkä lähettivät minulle, tämä: Caligula 79-vuonna tehty, monia sellaisia pointteja mitä jos ajattelet että, monia hyviä ajateltavia pointteja, kuten se sitten häpäisi koko Rooman senaatin omilla tempuillaan, kun olikin jo täynnä pellejä ja pelleilyä koko senaatti, joten minä itsevaltiaana, minä teen sitten yhtä samanlaisia temppuja...

        Piiri pienenee silloin helposti jos teloittaa kaikki lähipiiristä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on kyllä hyviä pointteja tuossa eräässä elokuvassa minkä lähettivät minulle, tämä: Caligula 79-vuonna tehty, monia sellaisia pointteja mitä jos ajattelet että, monia hyviä ajateltavia pointteja, kuten se sitten häpäisi koko Rooman senaatin omilla tempuillaan, kun olikin jo täynnä pellejä ja pelleilyä koko senaatti, joten minä itsevaltiaana, minä teen sitten yhtä samanlaisia temppuja...

        Piiri pienenee silloin helposti jos teloittaa kaikki lähipiiristä...

        En tiedä kyseistä elokuvaa.
        Tästä voisi ajatella että tämä serveri teloittaa keskusteluja.
        Suomi24 adminit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on kyllä hyviä pointteja tuossa eräässä elokuvassa minkä lähettivät minulle, tämä: Caligula 79-vuonna tehty, monia sellaisia pointteja mitä jos ajattelet että, monia hyviä ajateltavia pointteja, kuten se sitten häpäisi koko Rooman senaatin omilla tempuillaan, kun olikin jo täynnä pellejä ja pelleilyä koko senaatti, joten minä itsevaltiaana, minä teen sitten yhtä samanlaisia temppuja...

        Piiri pienenee silloin helposti jos teloittaa kaikki lähipiiristä...

        Nuo sinun väkivalta puheet ovat vähän huolestuttavia. Ihan mietin millainen vointisi on?


      • Anonyymi

        Minun mielestäni oli aika mukavaa jutella kesällä, kun oli aikaa höpötellä enemmänkin erään naisen kanssa, oikeasti hänen asiat jäivät mieleen aika paljonkin mitä kertoi omasta elämästään.

        Ja Abris tietysti harrastuksineen oli hauska kesällä.


        Mitähän ihmeen väkivaltapuheita?


      • Anonyymi
        Zombi kirjoitti:

        Nuo sinun väkivalta puheet ovat vähän huolestuttavia. Ihan mietin millainen vointisi on?

        Miksi sinä puhut itse väkivallasta, kun se ei kuuluisi palstalle ollenkaan, sinä Zombi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä puhut itse väkivallasta, kun se ei kuuluisi palstalle ollenkaan, sinä Zombi?

        Toki väkivaltaa saa käsitellä siinä missä muitakin aiheita. Minulle on vain herännyt huoli, että voitko hyvin? Esim. itselläni on silloin enemmän väkivaltaisia ajatuksia, kun voin huonosti.


      • Anonyymi

        Minkä takia sinä puhut sellaisesta aiheesta?


    • Anonyymi

      Geriatriasinkut.

    • Täällähän vois opettaa toisillee, vaikka vieraita kieliä joutessaan. 😆

      Kuka alkaa mulle espanjan opettajaksi?

      - Buenos dias. Cómo está usted?

      Muy bien, ¿y usted?

      • Estudio español los jueves. 😆


      • Heh, noniin sieltähän sitä ruppee kuulumman.😉😄

        Eeee mittää muerto...

        Ootas ko kusyn...

        ¿Que haces en tu tiempo libre? ¿Te intresa la música?

        https://youtu.be/knisAdbYQZU

        😋


      • Anonyymi

        Muerto on Kuolema... jos on El Muerto = Herra Kuolema.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muerto on Kuolema... jos on El Muerto = Herra Kuolema.

        Juu siks ei mittää muertoa nyt. Puerto mielummin.,😋


      • Anonyymi

        Pueblo siis. Muutat puebloon.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Juu siks ei mittää muertoa nyt. Puerto mielummin.,😋

        Abris niin... jotkut asiat ovat aina sellaisia joita et voi itse käsitellä omassa mielessäsi kuten filosofit ovat todistaneetkin, mutta minä ainakin pidin ja pidän Sinusta kovin paljon jutteluissa eli höpötyksissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pueblo siis. Muutat puebloon.

        Kyläänkin voisin joo muuttaa, mutta costalle miellummin. :)


        Quiero comprarme una casa en la costa.

        https://aijaa.com/W2IKhK

        Mä opettelen vasta alkeita, ollos armollinen kielioppini on vielä lapsen kengissä. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Abris niin... jotkut asiat ovat aina sellaisia joita et voi itse käsitellä omassa mielessäsi kuten filosofit ovat todistaneetkin, mutta minä ainakin pidin ja pidän Sinusta kovin paljon jutteluissa eli höpötyksissä.

        kaikkea kumminkin tarttee yrittää pyöritellä päässään, vaikka se olis vaikeetakin. :)

        Tattis. :P


      • Anonyymi

        Mitäs nyt sitten höpötyksissä, mutta oikeasti.... en tiedä mitä sanoisin muuta kuin että haluaisin sinut ja Xl ja muitakin juttelukavereita unityynyiksini.

        Sanonta että: vaarallinen ja ensinnäkin hengenvaarallinen /minä siis aseharrestailla ja niin, paljon vaarallisempi porukoidenkin kanssa kuin joku hullu haulikolla metsästäjä :D

        "Hullu ja Hengenvaarallinen" :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs nyt sitten höpötyksissä, mutta oikeasti.... en tiedä mitä sanoisin muuta kuin että haluaisin sinut ja Xl ja muitakin juttelukavereita unityynyiksini.

        Sanonta että: vaarallinen ja ensinnäkin hengenvaarallinen /minä siis aseharrestailla ja niin, paljon vaarallisempi porukoidenkin kanssa kuin joku hullu haulikolla metsästäjä :D

        "Hullu ja Hengenvaarallinen" :D

        Miksi pitää olla hullu ja hengenvaarallinen? Eikö se ole sinun omissa käsissäsi pitkälti? :)

        Ketään ei ole pakko satuttaa, eikä mielihaluilleen ole pakko antaa valtaa...jos taas ajatuksiaan ( pakkoajatuksia) vastaan ei itsekseen kykene kamppailemaan, mitkä olisi muille tai itselle vahingollisia niin silloinhan kannattaisi hakea helppiä siihen.

        Eihän aseharrastus itsessään kenestäkään vaarallista ihmistä, tee vaan ne mielihalut mitä haluaa aseillaan muille tehdä noin esimerkiksi. Vai ootko eri mieltä?


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Miksi pitää olla hullu ja hengenvaarallinen? Eikö se ole sinun omissa käsissäsi pitkälti? :)

        Ketään ei ole pakko satuttaa, eikä mielihaluilleen ole pakko antaa valtaa...jos taas ajatuksiaan ( pakkoajatuksia) vastaan ei itsekseen kykene kamppailemaan, mitkä olisi muille tai itselle vahingollisia niin silloinhan kannattaisi hakea helppiä siihen.

        Eihän aseharrastus itsessään kenestäkään vaarallista ihmistä, tee vaan ne mielihalut mitä haluaa aseillaan muille tehdä noin esimerkiksi. Vai ootko eri mieltä?

        Pillu putos nyt sitten tohon. :D
        Annetaan pilkun olla väärässä paikassa...

        https://www.youtube.com/watch?v=9J9FlVCUeLM

        Rupee säkin vaan tanssimaan, se poistaa mukavasti haitallisia ajatuksia ja synkkyyttä mielestä... :)

        On kuin uudestisyntynyt kun saa hetken keinahdella...


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Pillu putos nyt sitten tohon. :D
        Annetaan pilkun olla väärässä paikassa...

        https://www.youtube.com/watch?v=9J9FlVCUeLM

        Rupee säkin vaan tanssimaan, se poistaa mukavasti haitallisia ajatuksia ja synkkyyttä mielestä... :)

        On kuin uudestisyntynyt kun saa hetken keinahdella...

        Huvittavaa kun koittaa kännykällä kirjoitella ennustavan syötön kanssa, se tarjoo ihan kahjoja sanoja tilalle. Yhteen sähköpostiinkin mikä oli aika virallinen, tuli ihan rumia sanoja joukkoon...toi pillu sanakin tulee joskus kun koittaa pilkkua haeskella. :)

        Turvallisempaa kirjoitella läppärillä sen puoleen, se ei tyrkytä rumia sanoja. Mutta vastaisuuden varalle jos kirjoitan pillu, kuten tohon ylle niin se on yhtä kuin pilkku. :)


      • Anonyymi

        Tanssi kuin James Pont :D

        Oikeasti niin Abris.... joskus kun puhutaan ihmisistä jota varmastikin tulevat toisten kanssa toimeen, jos jotenkin yrittäisi.

        Mutta niin tanssi kuin James Bond, vai tanssiiko se ollenkaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tanssi kuin James Pont :D

        Oikeasti niin Abris.... joskus kun puhutaan ihmisistä jota varmastikin tulevat toisten kanssa toimeen, jos jotenkin yrittäisi.

        Mutta niin tanssi kuin James Bond, vai tanssiiko se ollenkaan?

        Vaikka tanssis kuin lankku lahkeessa jäykin jaloin ja niska jäykistettynä, kunhan vaan tanssii...se kyllä kroppa siitä vetristyy. :D

        Annat vaan musiikin virrata sun sisuksiin ja ottaa ohjakset...älä hallitse väkisin kroppaasi, anna sen vaan tehdä mitä tekee.. :D

        Joskus on hyvä päästä hallitsevista otteista ja ajatuksista irti. Heittäytyä vaan turvallisesti.

        Jamesista en tiiä miten norja poika se on..norja hehhe taas se tuli. :D Norjaa...<3 Noh kumminkin tanssihan se Jameskin jos on aihetta. Ihan kuin oisin joskus nähnyt Jamesinkin tanssivan. :)


      • Anonyymi

        Minä ajattelin itse että tanssiharrastus olisi aika terveellistäkin itsellekin joskus... mutta jos:

        Tanssii kuin Salainen Agentti :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä ajattelin itse että tanssiharrastus olisi aika terveellistäkin itsellekin joskus... mutta jos:

        Tanssii kuin Salainen Agentti :D

        Kyllä se minustakin on terveellistä, fyysisesti ja henkisesti. Ja nehän käyvät yksyhteen, ovat erottamaton pari...kuin pariskunta konsanaan. :)

        Jos toinen voi huonosti, pian toinenkin alkaa voimaan pahoin...vaikka mieli on vahvempi kannattaelemaan aika romuakin kroppaa, niin kyllä sitä fysiikkaakkin tarvitaan. :)

        Hmm..hipsien ja hiippailen siis? :D


      • Anonyymi

        Aika hyvä sanonta sinänsä: Tanssi kuin Salainen Agentti :D


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Kyllä se minustakin on terveellistä, fyysisesti ja henkisesti. Ja nehän käyvät yksyhteen, ovat erottamaton pari...kuin pariskunta konsanaan. :)

        Jos toinen voi huonosti, pian toinenkin alkaa voimaan pahoin...vaikka mieli on vahvempi kannattaelemaan aika romuakin kroppaa, niin kyllä sitä fysiikkaakkin tarvitaan. :)

        Hmm..hipsien ja hiippailen siis? :D

        Tanssiessa tulee aika hyvin vähän kaikki lihasryhmätkin mukaan, jos vaan antaa mennä eikä takerru vain johonkin tiettyyn liikeeseen ja kuvioon. :)


        Muutaman tunninkin jos veivaa tehokkaasti kaikkia kehon osiaan käyttäen, alkaa olla aika hyvä liikunta setti sekin. :)



      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs nyt sitten höpötyksissä, mutta oikeasti.... en tiedä mitä sanoisin muuta kuin että haluaisin sinut ja Xl ja muitakin juttelukavereita unityynyiksini.

        Sanonta että: vaarallinen ja ensinnäkin hengenvaarallinen /minä siis aseharrestailla ja niin, paljon vaarallisempi porukoidenkin kanssa kuin joku hullu haulikolla metsästäjä :D

        "Hullu ja Hengenvaarallinen" :D

        Miten olisi "hullu ja helkkarin mukava"?


      • Zombi kirjoitti:

        Miten olisi "hullu ja helkkarin mukava"?

        Kuulostaa kivemmalle, kun tappava tai vaarallinen. Jokainen osaa olla tarvittaessa peto, ilkeä ja tyly...tms. :)

        Kivana oleminen vaatii enemmän potentiaalia, kapasiteettia.


    • Anonyymi

      Alastomat erakot

      • Alastomat erakot Aurinkorannalla onkin hyvä seuraava formaatti telkkariin. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Alastomat erakot Aurinkorannalla onkin hyvä seuraava formaatti telkkariin. :)

        Ätmit pelkissä tennissukissa. :D


        Tai suomi kurpat pelkissä röllövatsoissa...


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ätmit pelkissä tennissukissa. :D


        Tai suomi kurpat pelkissä röllövatsoissa...

        Harmaa- ja valkoritarit pelkissä kypäröissään.... katsos kun kasvoja ei nää, on niinkuin piilossa. :oD


      • Disse kirjoitti:

        Harmaa- ja valkoritarit pelkissä kypäröissään.... katsos kun kasvoja ei nää, on niinkuin piilossa. :oD

        Heh. Ei yhtään piikittelyä...eihän. ,,,,,😆


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Heh. Ei yhtään piikittelyä...eihän. ,,,,,😆

        No muthan on määritelty valkoritariks, että laskin itseni tuohon myös... :oD

        Onhan tää hauska mesta kun sille päälle sattuu... ja nyt sattuu... Mä oon ihan töpinöissäni. Huomenna mökille ja ylihuomenna muuta....sä tiedät. ;o)

        Kyllä nautiskelen olostani nyt... voi veljet.... Kunhan vaan saan taputeltua tään yhden yövuoron... :o)


      • Disse kirjoitti:

        No muthan on määritelty valkoritariks, että laskin itseni tuohon myös... :oD

        Onhan tää hauska mesta kun sille päälle sattuu... ja nyt sattuu... Mä oon ihan töpinöissäni. Huomenna mökille ja ylihuomenna muuta....sä tiedät. ;o)

        Kyllä nautiskelen olostani nyt... voi veljet.... Kunhan vaan saan taputeltua tään yhden yövuoron... :o)

        Jaaaa se oli sitä! No sitten.😋

        Mua taas tympii herätä aamusin taas viideltä....se on niin rasittava aika herätä. Sais ees kuudelta heräillä...☹️

        Muksuja saa repiä hereille väkisin, et ehtii hoitoon ja ite töihin. Aina hoppu, kun lapset ei ihan etene siihin tahtiin kun olis pakko...hopi hopi ja aamustressiä pukkaa.

        Naatihan nyt...😋

        Mä suksin kohta maate.


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No muthan on määritelty valkoritariks, että laskin itseni tuohon myös... :oD

        Onhan tää hauska mesta kun sille päälle sattuu... ja nyt sattuu... Mä oon ihan töpinöissäni. Huomenna mökille ja ylihuomenna muuta....sä tiedät. ;o)

        Kyllä nautiskelen olostani nyt... voi veljet.... Kunhan vaan saan taputeltua tään yhden yövuoron... :o)

        Jaa, sulla taas joku nainen kierroksessa?
        -harmiseikirj-


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Jaaaa se oli sitä! No sitten.😋

        Mua taas tympii herätä aamusin taas viideltä....se on niin rasittava aika herätä. Sais ees kuudelta heräillä...☹️

        Muksuja saa repiä hereille väkisin, et ehtii hoitoon ja ite töihin. Aina hoppu, kun lapset ei ihan etene siihin tahtiin kun olis pakko...hopi hopi ja aamustressiä pukkaa.

        Naatihan nyt...😋

        Mä suksin kohta maate.

        Joo, palaillaan.... :o)

        Ja jaksuja koko köörille. :o)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, sulla taas joku nainen kierroksessa?
        -harmiseikirj-

        No mielikuvitus ainakin on joillain kierroksilla. :oD


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Jaaaa se oli sitä! No sitten.😋

        Mua taas tympii herätä aamusin taas viideltä....se on niin rasittava aika herätä. Sais ees kuudelta heräillä...☹️

        Muksuja saa repiä hereille väkisin, et ehtii hoitoon ja ite töihin. Aina hoppu, kun lapset ei ihan etene siihin tahtiin kun olis pakko...hopi hopi ja aamustressiä pukkaa.

        Naatihan nyt...😋

        Mä suksin kohta maate.

        Älä ota pujottelijan suksia lainaan tai syö tablettejasi eli pillereitäsi.

        Ainakaan tuollaisia pillereitä eli tabletteja: hyvin nukuttaa kun syöt edes puolen ja jne....

        Tablettitietokoneiden syöminen.... ovatkohan nuo herkullisen makuisia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä ota pujottelijan suksia lainaan tai syö tablettejasi eli pillereitäsi.

        Ainakaan tuollaisia pillereitä eli tabletteja: hyvin nukuttaa kun syöt edes puolen ja jne....

        Tablettitietokoneiden syöminen.... ovatkohan nuo herkullisen makuisia?

        Kyllä mun on melkeen pakko syödä tablettini taikka alkaa ahistaa. :)


      • Disse kirjoitti:

        Joo, palaillaan.... :o)

        Ja jaksuja koko köörille. :o)

        Juu, hyvin se päivä jo tänään meni. Hikoilin kyllä kun pystyyn nostettu sika laureilla koko päivän, mutta onneksi on suihku ja vaihtovaatteet keksitty. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Juu, hyvin se päivä jo tänään meni. Hikoilin kyllä kun pystyyn nostettu sika laureilla koko päivän, mutta onneksi on suihku ja vaihtovaatteet keksitty. :)

        Voi sua urakoitsijaa! 😃

        Mut sä oot se touhukainen. 😁


      • Disse kirjoitti:

        Voi sua urakoitsijaa! 😃

        Mut sä oot se touhukainen. 😁

        Oli itseasiassa mukava päivä töissä, vaikka eilen suhtauduin vähän nuivasti ajatukseen. Olokin oli aika ankea vielä eilen. :)

        Nyt on hyvä mieli tehdystä työstä ja palkka juoksee taas.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Oli itseasiassa mukava päivä töissä, vaikka eilen suhtauduin vähän nuivasti ajatukseen. Olokin oli aika ankea vielä eilen. :)

        Nyt on hyvä mieli tehdystä työstä ja palkka juoksee taas.

        Sähän sen tilasi tiedät parhaiten. 😬👌

        Mä kohta grillaan läskejä 😜

        Ja kuuntelfn neljää ruusua... seitsämän päivää selvinpäin. 😂


      • Disse kirjoitti:

        Sähän sen tilasi tiedät parhaiten. 😬👌

        Mä kohta grillaan läskejä 😜

        Ja kuuntelfn neljää ruusua... seitsämän päivää selvinpäin. 😂

        Joo.

        Omia vai possun? ;D

        Mä kuuntelen I Dream Myself alive... :D


    • Anonyymi

      Sinkut ja ryöstetyt

    • Anonyymi

      Tuollaisia tablettitietokoneita ei kannata hankkia jonka nimessä voi lukea "mofin" :D

      Nukuttaa hyvin varsinkin jos on vielä linnuksi-käyttöjärjestelmä, kivutkin poistuvat hektiseksi hetkeksi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe