mieheni häpeäminen

Anonyymi

Kun menimme naimisiin ,niin viikon vanhana avioparina menimme ystäväpariskunnan kanssa paikalliseen ravintolaa iltaa istumaan.Oli raskaana joten olin kuskina.Sitten ravintolaan saapui maksullinen nainen,jnka kanssa mieheni oli pettänyt minua.Kun tanssimme,niin mieheni näki,että tämä huora saapui rinnat paljaana ravintolaan ja kun tahti loppui ,hän vei minut takaisin pöytään ja kiiruhti kauheella vaudilla tämän huoran luo.Mieheni tanssitti huoraa ja hipeli naisen rintoja ja takamusta koko tahdin ajan.Minua näky kuvotti ja kun mies tuli takaisin pöytään,niin hän sanoi että nyt lähdetään heti ulos tästä ravintolasta.Sanoi ,että istutaan vielä,kun minua ei sillä hetkellä väsyttänyt eikä ollut paha olo.Ystäväpariskunta sanoi,että he luulivat että menisimme yhtä matkaa pois ja niin luulin minäkin.Miehelläni oli tulenpalava kiire ja hän oli menossa vaatenaulakolle kovaa vauhtia.Asuimme silloin anoppilassa ja minulle ei oltu annettu avainta,joten oli pakko lähteä,etten jäisi talvella pihalle.Kun kysyin mieheltäni syytä moiseen käytökseen,hän vastasi kymmenen minuuttia tapahtuman jälkeen ,että ei muista miksi meidän piti lähteä.Minua jäi ihmetyttämään mieheni käytös ja seuraavana jouluna tuli tältä huoralta miehelleni ja lapselleni joulukortti,jossa huora kiitti mukavasta vuoteesta tai vuodesta,oli niin apukoululaisen käsialalla kirjoitettu.Kortin joulutntuilla oli piirretty kyrvät seisomaan ja sydämmen kuvia..Kortissa oli meidän ihan täydellinen osoite ja lapsen nimikin oli oikein.Meillä ei ollut silloin puhelinta,joten ihmettelin,mistä huora oli saanut tiedot.Silloin jo ajattelin ,että ei olisi kannattanut mennä vihille,kun ukko ei muistanut viikko sitten tehtyä avioliittolupausta.Mieheni oli silloin 24 vuotias,joten ei oisi dementiankaan luullut vaivaavan.Mitä mieltä olette moisesta käytöksestä,minua kyllä suoraan sanoen vitutti.

4

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Selkeää manipulointia sinua kohtaan, jos mainitsemasi on totta? Eihän tollainen käytös pitäisi olla edes mahdollista, jos olette perhe ja avioliitossa. En ymmärrä miten suostut tohon kaikkeen kuvaamaasi ilman ymmärrettävää parustelua mieheltäsi? Noi selitykset eivät ole uskottavia, jos vähänkin tuntuvat keksityiltä ilman totuus pohjaa niin miksi hyväksyt kaiken sen?

• Anonyymi

Mikä mahtoi olla vuosi ja aikakausi tarinassasi? Onneksi nykytytöt ymmärtävät jo, että kannattaa heivata tuollainen tyyppi heti yli laidan. Oli aamenta tai ei. - Nm. Ei junalauta

• Anonyymi

Provo!

• Anonyymi

Ehkä miehesi käytti jatkuvasti huoran palveluja ja pelkäsi,että huora ulee paljastamaan teot,siksi piti hävitä.Kyllä ukolta selityksiä löytyy,muka ei muistanut nuori ihminen,oikea vellihousu. Oisit heittänyt ukon helvettiin,kyllä varmasti oisit elämässä pärjännyt paremmin lapsesi kanssa kuin tuollaisen tollon.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      139
      3095
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1686
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1374
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe